ducati 749

caferacerlemmer

Die hard MF'er
1 apr 2010
340
0
lemmer
Na de winterstop de Ducati mar eens even gepakt nieuwe accu erin klein stukje gereden(2km)
en wou hem de volgende dag weer starten maar deed niks.
Dus Het volgende gedaan

Vandaag nieuw benzinefilter gemonteerd maar wil nog steeds niet aan.
benzine pomp nagezien maar doet het gewoon
bougies gecontroleerd hij vonkt
startmotor draaid goed.
luchtfilter schoongemaakt
Nog even gekeken of hij wel wat in de injectie spoot dat deed die dus ook.
iemand nog iets wat ik zou kunnen proberen.
 
ik weet niet hoe oud de brandstof is maar er kan vocht in zitten, misschien dat het geen probleem gaf met 2 km rijden maar dat het vocht uit de tank in je brandstoftoevoer is gekomen en niet meer wil starten :? ff goed leeg halen en voor een paar euro nieuwe er in doen.


kan het zien dat er een kabeltje los is geraakt of zo?
het zal niet je nooduit systeem zijn (dodemansknop of jiffy schakelaar) anders zal de startmotor het denk ik ook niet doen en wat ik begrijp is dat die het gewoon doet (accu heeft genoeg vermogen neem ik aan? en laad ook bij)



GR NEMO
 
Wat gek, als je een vonk en benzine hebt zou die zeker moeten lopen. Weet je zeker dat de benzinepomp druk opbouwd als je hem op contact zet? Anders zou het een relais kunnen zijn die kapot is. Heb ik bij alle 2 mn ducjes gehad.
 
ja lastig, je brandstofpomp doet het wel, dus het brandstofpomprelais werkt ( die zit achter je accubak)

ik heb ook nog eens een relais stuk gehad, meende van het licht, maar die zit in je koplamphuis.

het klinkt dat je blok ook goed ronddraait, maar je zou eens kunnen kijken of je riemen niet kapot zijn ( longshot)

je motorchecklampje brand ook niet?

probeer eens als laatste je accu los te koppelen, misschien dat je ECU in de war is.
 
Laatst bewerkt:
het klinkt mij als of er geen ontsteking is hoor ook geen plof of iets dergelijks).
je zegt dat hij wel vonkt maar slaat hij niet door op een plek als de bougie dop er op zit?
anders idd nieuwe bougies kopen om uit te sluiten :Y


(hoe veel km zitten de bougies er al in en hoe zien ze er uit?)


GR NEMO
 
Terug
Bovenaan Onderaan