startproblemen VFR/VTEC 2004

Dewaele

Rookie
16 mrt 2014
5
0
nieuwpoort
ik wou met mijn motor genieten van het mooie weer de laatste weken, na 2 maand stil te staan, kreeg ik hem na wat aandringen gestart, wat warm laten draaien en weg was ik.
effkes gestopt een kilometer verder om een brief te posten, en ondertussen was de motor afgeslagen.
geen leven meer in te krijgen.
eerste gedacht, kapotte batterij door het stil staan en de ouderdom ervan, die heb ik vervangen ondertussen, nog steeds niet starten grrrr....
dan opgemerkt dat mijn benzinepomp niet aanslaat bij het contact aan te leggen.
alle zekeringen gecontroleerd maar die lijken in orde te zijn.
de benzinepomp rechtstreeks op de batterij aangesloten en dan draait die wel.
alle connecties nagezien, maar daar zie ik niet echt corrosie of iets anders.

iemand een idee????????
 
das iets dat ik deze avond zal moeten proberen wou in eerst instantie zien of de pomp draaide, maar had de batterij volledig losgekoppeld van de rest, was niet zeker of ik er iets fout mee ging kunnen doen.
 
Die pomp die loopt normaal gesproken kort. Als je de motor op contact zet. Dus ergens kan een sensor zitten die de druk meet in de bezineleiding. Als deze niet goed is aangesloten of defect kan het zijn dat de benzinepomp niet gaat draaien.

Als je de motor op contact zet en je sluit de benzine pomp rechtstreeks aan op de accu. Daar ie dan kortstondig of blijft deze draaien?
 
als ik de benzinepomp aansluit blijft deze draaien, maar ondertussen na het einde van mijn latijn,heb ik hem laten ophalen door de garage, dus nu het verdict afwachten en dan hou ik jullie eveneens op de hoogte van wat het probleem was zodat er anderen misschien ook iets aan hebben.
nu hopen dat het geen te hoge kosten worden.
 
als ik de benzinepomp aansluit blijft deze draaien, maar ondertussen na het einde van mijn latijn,heb ik hem laten ophalen door de garage, dus nu het verdict afwachten en dan hou ik jullie eveneens op de hoogte van wat het probleem was zodat er anderen misschien ook iets aan hebben.
nu hopen dat het geen te hoge kosten worden.
Ok, dan is het dus de sensor of de bedrading naar de sensor
 
Terug
Bovenaan Onderaan