Hulp gezocht bij inbouwen Gipro gear indicator Honda Horne

frankhornet

MF'er
19 aug 2012
31
2
amsterdam
Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een Gipro gear indicator op een honda Hornet CB900F uit 2006??

Ik durf dit soort dingen zelf niet te doen.

Heb geen aansluitschema van de elektronica, en ik ga zelf niet zo maar prutsen, vandaar mijn vraag of iemand in de regio Amsterdam dit zelf gedaan heeft of mij kan helpen.


gr. Frank
 
He Frank, opzich is dit best redelijk zelf te doen.... maar kom je precies vandaan en hoe snel wil je dit gedaan hebben??

Ik kan je eventueel wel helpen echter wordt dat niet eerder dan over een paar weken...

Gr Jan.
 
Hallo Jan, ik kom uit amsterdam. Weet niet waar jij vandaan komt, maar als het beetje te doen is qua afstand zou hulp wel fijn zijn. Hoe snel ik het wil doen... ik vind het al fijn als ik hulp kan krijgen en dan moet ik dat afstemmen met jou.
 
Hallo Jan,
Het gaat bij de installatie om een GIPRO X en die moet op paar draden aangesloten worden. En dat is nu net iets wat ik lastig vind.

De GIPRO DS en TRD zijn niet voor mijn motor beschikbaar, want dat zou het alleen maar een stekker ergens insteken zijn en werken.
 
afhankelijk van welk type gipro je koopt en dat die dan wel beschikbaar is voor je motor, dan klopt het dat je alleen maar een stekker hoeft te plaatsen. Voor mijn motor is dat type gipro niet beschikbaar, ik moet het dus doen met kabels aan elkaar connecten. En dat is dus niet mijn sterkste kant... electronica. Vandaar mijn verzoek om beetje hulp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan