Beugeltje kettingbeschermer op achterbrug lassen

frankhornet

MF'er
19 aug 2012
31
2
amsterdam
De lasnaad van een beugeltje van mijn kettingbeschermer op de achterbrug is los geschoten.
Wordt dol van het gerammel....

Nu dacht ik in mijn simpelheid even een klein rupsje er op te laten lassen, maar ik weet eerlijk gezegd niet van welk materiaal mijn achterbrug is gemaakt!!!


Waarschijnlijk moet eerst de oude las verwijderd worden en een nieuwe aangebracht worden.


Wie weet van welk materiaal de achterbrug is gemaakt van een Honda Hornet cb900F uit 2006.

En wie weet een bedrijfje in regio amsterdam die dat materiaal kan lassen.

Zo maar even lassen aan de achterbrug kan deze door de warmte krom trekken en dan ben ik verder van huis.


gr. Frank
 
Laatst bewerkt:
De lasnaad van een beugeltje van mijn kettingbeschermer op de achterbrug is los geschoten.
Wordt dol van het gerammel....

Nu dacht ik in mijn simpelheid even een klein rupsje er op te laten lassen, maar ik weet eerlijk gezegd niet van welk materiaal mijn achterbrug is gemaakt!!!
Ziet er op de foto uit als aluminium.
Waarschijnlijk moet eerst de oude las verwijderd worden en een nieuwe aangebracht worden.
Dat lijkt mij wel het beste ja.
Wie weet van welk materiaal de achterbrug is gemaakt van een Honda Hornet cb900F uit 2006.
Dat kan een goede lasser wel ter plekke bepalen.
En wie weet een bedrijfje in regio amsterdam die dat materiaal kan lassen.

Zo maar even lassen aan de achterbrug kan deze door de warmte krom trekken en dan ben ik verder van huis.
Niet zo zenuwachtig, het lipje was er al aangelast toch?
Van een lasrupsje van een paar cm is zo een achterbrug nog zo maar niet krom.

Gr. Johan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan