Gestolen KTM DUKE 125 in Venlo, Limburg

Venlonaer

Die hard MF'er
27 jun 2011
966
0
Het mooie limburg
Deze KTM Duke 125 is gestolen in Venlo, op het schoolplein van College Den Hulster tussen 14:20 en 15:50.
Het kenteken is 26-MD-BR
Als je iets hoort of iets ziet, laat het alsjeblieft weten!

Foto's :
10001425_10201599884385621_2125663621_n.jpg


1240191_10201599887305694_2043818266_n.jpg


10003460_10201599886905684_1433359377_n.jpg


De motor is van een vriend en hij is ontzettend van slag. Hij had hem pas een half jaar ofzo...

Bij voorbaat dank!
 
Klote man hoop voor je vriend dat hij hem nog weer vindt.
lekker brutaal ook midden op de dag.
Misschien even rondje door de buurt doen en vragen bij school voor beelden als er camera's zijn
 
Balen Kris, altijd naar als iemand weer niet met z'n jatten van andermans spullen af kan blijven. Zijn er geen camera's op het schoolplein? Venlo is geen wereldstad, dus misschien heeft iemand iets gezien? Succes iig, ik hoop dat hij hem snel weer terug vindt en dat de daders een gepaste straf krijgen.

:j

Joep
 
Ik heb net al door de buurt gefietst en bij mensen die voor school wonen aangebeld of ze iets hebben gezien.
Normaal staat er een concierge bij de poort...

School heeft beelden, maar met toestemming van politie mogen deze pas vrijgegeven worden.
Dus dat is afwachten.

Mijn band was al eens lekgestoken daar, en de brommer van een vriend was al eens bijna gejat (kregen het stuurslot niet kapot).

Stelletje klote paupers weer... word echt pissig hiervan.
 
Balen Kris, altijd naar als iemand weer niet met z'n jatten van andermans spullen af kan blijven. Zijn er geen camera's op het schoolplein? Venlo is geen wereldstad, dus misschien heeft iemand iets gezien? Succes iig, ik hoop dat hij hem snel weer terug vindt en dat de daders een gepaste straf krijgen.

:j

Joep
Jep, hoop dat het goedkomt. Hij zit er echt mee... zou ik natuurlijk ook zijn.

Ik zag net voordat ik van school weg fietste 5 jongens die helemaal niet daar thuishoorden.
Waren 5 jongens van het VMBO gedeelte 100 meter ernaast, (de gebouwen zijn verbonden dmv aula).

Wil niet stigmatiseren, maar het was ''zo'n volk'' dat op 2 chinese vespa'tjes reed. ;)
 
Dat is echt balen! Hopen dat ie evt nog via via teruggevonden kan worden...
Heb je er zo lang voor gewerkt, en ineens is het zomaar weg.. Ze mogen een touw jatten en zichzelf ermee ophangen

Motor was ook niet tegen diefstal verzekerd?
 
Dat wel, maar krijgt natuurlijk minder dan het aankoopbedrag.
Hij was echt als nieuw toen hij hem ophaalde van de dealer... ontzettend zonde.
 
Rond 19.45/20.15 uur in Venray, Grote Markt een vergelijkbare fiets zien en horen rijden met twee noord-afrikaanse heren zonder helm erop. Ook wit/zwarte lichte supermotardstijl.
Kenteken of details helaas niet gezien vanaf de andere kant van het plein. Bij intertoys reden ze voor de entree langs vanuit Hofstraat richting Markstraat, waar ze uit mijn zicht verdwenen. Misschien beelden van de bewakingscamera van Intertoys?
 
Ik hou de zaak in de peiling hier.
Vrijdagavond koopavond dus veel mensen.
En het is voetgangersgebied, dus moeten ze opgevallen zijn.
 
Op gestolenmotoren.nl staat een gevonden ktm125, met een geforceerd contactslot. wel een ander kenteken misschien dat er een valse op zit.miss toch ff de moeite om te informeren? Fingers crossed.
 
Jep, hoop dat het goedkomt. Hij zit er echt mee... zou ik natuurlijk ook zijn.

Ik zag net voordat ik van school weg fietste 5 jongens die helemaal niet daar thuishoorden.
Waren 5 jongens van het VMBO gedeelte 100 meter ernaast, (de gebouwen zijn verbonden dmv aula).

Wil niet stigmatiseren, maar het was ''zo'n volk'' dat op 2 chinese vespa'tjes reed. ;)

Zo ging dat vroeger op mijn middelbare school ook. Hele rij brommers, scooters en een enkele motor. Dan kwamen er 2 Runners met op elk 2 of 3 jongeheren van een andere school en die gingen met een aantal scooters vandoor.

Had ik geen last van, want mijn Yamaha Neo's wilden ze niet. Runners, Zipjes en Aeroxen en per definitie alle motorscooters. Mooie motor om die Runner 180 facebookpagina voor in de gaten te houden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan