Gestolen Eindhoven Honda Tricolore 1000RR MN-JD-45

nithwith

MF veteraan
23 apr 2007
5.199
0
mierlo
honda 1000rr tricolore MN-JD-45 gestolen.

Eindhoven. appartementen complex langs de john f kennedylaan

eerst verkeerd begrepen van mijn maat.
de motor stond op slot aan kettng aan anker in blok beton achter gesloten deur in de parkeer garage.

op de camera beelden die nu bij de politie liggen is te zien dat ze 45 min bezig zijn geweest om de ketting door te krijgen en het stuurslot te omzeilen.

op de blade zat een BOS seatpipe.
rode wheel striping.
kleine kuip knippers voor.
kleine knippers achter.
valblokken erop.

echt belachelijk. super mooie motor.

Ik wou hem op de motor forum gestolen motoren topic zetten maar die is gesloten dus vandaar nieuw topic.
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet wat meer informatie? Waar is ie gestolen, eventuele aanpassingen enz. En misschien een foto?
 
ik heb het aangepast.

Foto's
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
even beginn post gewijzigd.

dus geen inbraak gewoon weten dat de motor daar staat en dan in de nacht om 04:48 naar binnen dringen met gereedschaptas en tang en dan om 05:29 met de motor naar buiten rollen.
 
'gestolen tricolore1000rr' > 'Gestolen Eindhoven Honda Tricolore 1000RR MN-JD-45'
 
Het blijft jammer dat andere personen niet van je bezittingen af kunnen blijven. En wij moeten helaas daardoor weer een diefstalverzekering afsluiten, wat helemaal niet nodig zou moeten zijn.
 
honda 1000rr tricolore MN-JD-45 gestolen.
op de camera beelden die nu bij de politie liggen is te zien dat ze 45 min bezig zijn geweest om de ketting door te krijgen en het stuurslot te omzeilen. .


daders hopelijk wel duidelijk op beeld???

dan beelden hier online zetten }) })
mensen genoeg die even wat frustraties kwijt willen O-)
 
ik vind de beelden heel slecht. je kan hier niemand herkenbaar in beeld zien helaas.
 
Heb precies zon zelfde motor in deze kleurstelling met dezelfde onderpijp gezien voor Restaurant Dunya in Rotterdam (vlakbij centraal). Was op 20-03 tegen 18:00 , of was hij toen nog niet gejat ? :P hangen veel cameras daar in de buurt dus wie weet ..

Hij stond geparkeerd trouwens, zonder slot. (Wat ik raar vond, maar goed wie weet zat de eigenaar ergens vlakbij te eten / in cafe met zicht op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan