Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groetjess, vandaag nog wat testen gezien van pata. Die rea en haslam poken er toch een stuk op los zeg.

Geniet van het lekkere weer in nl :)
 
Mannen een dilemma hier :P

Twee honda fireblades uit 2009.
Optie 1) HRC versie met abs. 30.000km opde teller maar ziet er vrijwel als nieuw uit.
Optie 2) rode kleurstelling. Standaard.13dkm. Idem qua staat.
Exact zelfde vraagprijs.

Ik rij gemiddeld 8dkm per jaar en gemiddelde duur van een motor in mijn bezit is 3jr. What would you do?

Derde optie ga ik morgen bekijken om te zien of de gsxr750 mij net zoveel schik geeft. 2011 en 12dkm. Lagere vraagprijs :P

Jaja verkeerde topic. Maar de melange aan rijders hier en hun ervaringen zijn zeer welkom ;)

Ow en ben geen Rossi en zal t ook nooit worden. Maar dagje circuit en redelijk sportief rijden doe ik wel.
 
Laatst bewerkt:
...nee hoor, je bent niet alleen... :N
...ook gewoon NL...


...wel een motortripje geregeld naar Frankrijk... :]
...de Elzas...

...en dan ter hoogte van Straatsburg...


...neem dan denk ik wel een stuk Duitsland op de route mee...


Er zijn er gelukkig toch nog een paar!

En de Elzas is ook mooi om te rijden!
 
Mannen een dilemma hier :P

Twee honda fireblades uit 2009.
Optie 1) HRC versie met abs. 30.000km opde teller maar ziet er vrijwel als nieuw uit.
Optie 2) rode kleurstelling. Standaard.13dkm. Idem qua staat.
Exact zelfde vraagprijs.

Ik rij gemiddeld 8dkm per jaar en gemiddelde duur van een motor in mijn bezit is 3jr. What would you do?

Derde optie ga ik morgen bekijken om te zien of de gsxr750 mij net zoveel schik geeft. 2011 en 12dkm. Lagere vraagprijs :P

Jaja verkeerde topic. Maar de melange aan rijders hier en hun ervaringen zijn zeer welkom ;)

Ow en ben geen Rossi en zal t ook nooit worden. Maar dagje circuit en redelijk sportief rijden doe ik wel.


Welke vindt je het leukst?
 
Welke vindt je het leukst?
De gixxer moet ik nog proberen. Kleurstelling hrc vind ik mooier en abs is zeker een pre. Maar die km stand baart me zorgen qua verkoopbaarheid. Gaat als een kanon. Cbr reed beter dan de kawasaki zx10r imho.
Morgen kijken of een beetje minder minder minder toch meer iets is voor mij :P
 
Vandaag naar de keuring geweest, alles prima verlopen. Hopelijk tegen eind volgende week het kenteken in huis. In ieder geval vandaag al een lekker stukje gereden.
 
De gixxer moet ik nog proberen. Kleurstelling hrc vind ik mooier en abs is zeker een pre. Maar die km stand baart me zorgen qua verkoopbaarheid. Gaat als een kanon. Cbr reed beter dan de kawasaki zx10r imho.
Morgen kijken of een beetje minder minder minder toch meer iets is voor mij :P


Ja veel mensen hebben nog niet door dat motorfietsen tegenwoordig best wel veel kilometers kunnen maken.
Veel plezier morgen!
 
FF topic weer vervuilen. Deze mag in de openingspost ter vervanging van mijn oude SDR.
Hij staat klaar. Morgenavond gaat de taartschep eraf en ga ik andere knippers installeren. De akra en racing stickers voor de velgen komen later.
Ik heb nog een CRG spiegel en een 19 mm RCS brembo pomp liggen. Deze ook ff monteren.
 
FF topic weer vervuilen. Deze mag in de openingspost ter vervanging van mijn oude SDR.
Hij staat klaar. Morgenavond gaat de taartschep eraf en ga ik andere knippers installeren. De akra en racing stickers voor de velgen komen later.
Ik heb nog een CRG spiegel en een 19 mm RCS brembo pomp liggen. Deze ook ff monteren.
[~[url="http://i494.photobucket.com/albums/rr310/prikkie68/1148962_552407404880092_1291400179_n_zpsf25c69f6.jpg"]afbeelding~][/URL]

Very very nice :Y

Andere vraag: waar halen jullie onderdelen ter vervanging van beschadigd spul? Bijvoorbeeld een zijkapje of een dynamodeksel..
 
O dat is dan mooi spul idd. Kan behoorlijk wat voeglengte onstaan met die waaltjes in je tuin :)

die lengtes moet je maar eens vragen aan degene die het karwei had aangenomen. Duurde een eeuwigheid om het spul in te vegen.

Droog opbrengen, dan alles invegen vervolgens aftrillen. Daarna weer droog opbrengen invegen. Daarna alles met een bladblazer eraf blazen.

Dan met een tuinslag de hele bestrating nevelen en binnen een half uur moet alles met een fikse straal afgespoten worden. Als er wat achterblijft krijg je een soort van cement sluier ....

Volgens de stratenmaker was dit de eerste en de laatste keer _O- ligt er nu wel heel netjes bij :Y
 
van het weekend ga ik bij een t509 kijken, naast de normale dingen heeft de triple nog zwakke punten waar ik op moet letten ?
 
FF topic weer vervuilen. Deze mag in de openingspost ter vervanging van mijn oude SDR.
Hij staat klaar. Morgenavond gaat de taartschep eraf en ga ik andere knippers installeren. De akra en racing stickers voor de velgen komen later.
Ik heb nog een CRG spiegel en een 19 mm RCS brembo pomp liggen. Deze ook ff monteren.
[~[url="http://i494.photobucket.com/albums/rr310/prikkie68/1148962_552407404880092_1291400179_n_zpsf25c69f6.jpg"]afbeelding~][/URL]
mooooi gerard!! die taartschep is huge! :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan