Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kende de zaak niet. Lees me sowieso in voordat ik ga kijken hoor. Maar zij zitten steeds zo laag qua prijs :?

Is gewoon vreemd. Blijft van de zotte dat je een dealer gewoon moet doorlichten om enige vorm van vertrouwen te krijgen. Als kk me wat fitter voel even langs De Valkenier. Die naam is hier op mf nog niet bezoedeld zeg maar haha


Dat is in ieder geval een goeie!
 
Mooie machine 8-) .....gelijk maar ff geshowd bij de Triumphdealer?
Sterker nog, ik heb er gekocht. Is nu KTM Triumph en Honda delaer. Ben er zeer tevreden over.
Toen zoef de motor voor het eerst zag kon ze alleen WAUW zeggen *D .
Die wil vast ook een stukkie rijden :P :] ben ik bang :X
 
Erg bruut apparaat! Weet je al wat je met de uitlaat gaat doen. Wat je destijds wilde zou te weinig grondspeling geven herinner ik me.
 
HP;

Dat deze zaak al ooit flink onder de loep genomen is geloof ik graag....
Maar een motor beoordeel je zelf
Als de prijs,km-stand,bouwjaar, algehele staat etc jouw aan staat;
Wat heeft die zaak er dan nog mee te maken ?

O garantie zul je misschien roepen ?
Nou, een simpel Bovag-garantietje van 3 maanden stelt ook niet veel voor.

En wat kan er nou met een Honda mis gaan.... ;)
 
HP;

Dat deze zaak al ooit flink onder de loep genomen is geloof ik graag....
Maar een motor beoordeel je zelf
Als de prijs,km-stand,bouwjaar, algehele staat etc jouw aan staat;
Wat heeft die zaak er dan nog mee te maken ?

O garantie zul je misschien roepen ?
Nou, een simpel Bovag-garantietje van 3 maanden stelt ook niet veel voor.

En wat kan er nou met een Honda mis gaan.... ;)
klopt, alleen zoals dubble utb aangeeft heeft hij daar te weinig kaas van gegeten
dan kun je daar beter wegblijven
 
Probeer voor de gein eens langzaam en rustig te rijden met een 1- of 2-cilinder met 1500 toeren, kijken hoe dat bevalt :+

klopt absoluut maar mijn gs500 natuurlijk een hele andere motor bokt ook onder de 1000 toeren als ik weer eens te lui ben terug te schakelen maar rammelt niet.

...is 1500 toeren ook niet een tikkie aan de lage kant om hiermee te rijden... :? :?


...dat is amper boven stationair... :/

eensch.

Nope, klinkt niet bekend. Geen triumph dealer in de buurt voor een aankoop keuring? Zo'n keuring heeft mij eens een kromme RSV Factory bespaard.

dat heb ik er dan weer niet voor over :p


conclusieis dat ik wellicht toch voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten en wellicht beter naar een fiets met garantie kan kijken.
bij motoport staat nog een 98 met minder km met garantie alleen net boven mijn budget.


TRIUMPH SPEED TRIPLE http://www.motoportwateringen.nl/Wateringen/TRIUMPH-SPEED-TRIPLE
 
Laatst bewerkt:
klopt, alleen zoals dubble utb aangeeft heeft hij daar te weinig kaas van gegeten
dan kun je daar beter wegblijven
Qua uiterlijk en motorgeluidjes kan ik nog redelijk wat zien en horen maar feit blijft dat ik niet technisch onderlegd ben. In theorie no problem maar de praktijk... bij mij speelt dus t vertrouwen bij een zaak een grote rol. Verhaal moet kloppen en consistent zijn.

Anyhoe vandaag ietsje fitter en dus toch maar gaan proefrijden. Een gsxr750 dit maal. En dit ligt me beter dan de 1000cc superbikes... Iets lichter maar voldoende koppel en vermogen en je zit niet gelijk op de 200km/u.

Ik kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik de speed kocht. Ook daar het beste van twee werelden met de drie cilinder. En nu t beste van twee werelden qua cc :P Voor mij is 750 genoeg :Y
 
Qua uiterlijk en motorgeluidjes kan ik nog redelijk wat zien en horen maar feit blijft dat ik niet technisch onderlegd ben. In theorie no problem maar de praktijk... bij mij speelt dus t vertrouwen bij een zaak een grote rol. Verhaal moet kloppen en consistent zijn.

Anyhoe vandaag ietsje fitter en dus toch maar gaan proefrijden. Een gsxr750 dit maal. En dit ligt me beter dan de 1000cc superbikes... Iets lichter maar voldoende koppel en vermogen en je zit niet gelijk op de 200km/u.

Ik kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik de speed kocht. Ook daar het beste van twee werelden met de drie cilinder. En nu t beste van twee werelden qua cc :P Voor mij is 750 genoeg :Y


mooi man
heb al wat moois voor je O-)
Arrow compl.uitlaatsysteem GSXR600/750 K6-K7 nieuw

:+
 
Qua uiterlijk en motorgeluidjes kan ik nog redelijk wat zien en horen maar feit blijft dat ik niet technisch onderlegd ben. In theorie no problem maar de praktijk... bij mij speelt dus t vertrouwen bij een zaak een grote rol. Verhaal moet kloppen en consistent zijn.

Anyhoe vandaag ietsje fitter en dus toch maar gaan proefrijden. Een gsxr750 dit maal. En dit ligt me beter dan de 1000cc superbikes... Iets lichter maar voldoende koppel en vermogen en je zit niet gelijk op de 200km/u.

Ik kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik de speed kocht. Ook daar het beste van twee werelden met de drie cilinder. En nu t beste van twee werelden qua cc :P Voor mij is 750 genoeg :Y
O-) *O* *O* *O*
 
conclusieis dat ik wellicht toch voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten en wellicht beter naar een fiets met garantie kan kijken.
bij motoport staat nog een 98 met minder km met garantie alleen net boven mijn budget.


TRIUMPH SPEED TRIPLE http://www.motoportwateringen.nl/Wateringen/TRIUMPH-SPEED-TRIPLE


de 595 hebben nog wel eens last van de versnellingsbak
vanaf 2000 is dat niet meer misschien iets meer sparen of bij deze de prijs te drukken
als je een goed gevoel hebt dan waarom niet
 
de 595 hebben nog wel eens last van de versnellingsbak

vanaf 2000 is dat niet meer misschien iets meer sparen of bij deze de prijs te drukken
als je een goed gevoel hebt dan waarom niet

...T595 = 'n Daytona...
...T509 = 'n Speed...


...aan deze kant van de lijn geen enkele sores met de T509 bak, oké..., het is geen Honda soepelheid, maar het ding is akelig trefzeker, wellicht een beetje aan de stroeve kant, en de neutraal is een beetje een gevalletje 'spitzenfingergefühl', maar verder gewoon helemaal prima...

...nog nooit mis geschakeld, en dat is bijvoorbeeld weer iets wat bij 'n BMW bijna wel gebruikelijk is...
...bij die dingen wil nog wel 'ruimte tussen de tandwielen zitten'... ;)
 
.


595 dus

full



...en een 509...


xT509_tna.jpg
 
Eifelritje is vandaag niet doorgegaan.
Had iets te maken met een bierproef-avond gisteren. :X

Heb vanmiddag de Speed maar gepakt en ben naar de bruinkoolwinning bij Inden geweest kijken.
Machtig mooi om te zien. :Y

@Double Utb: Gixxer 750/1000 vind ik ook erg mooi.
Nu misschien nog een proefritje op een Crossplane R1. :Y
 
Wij hebben wel fijn in de Eifel gereden :)
Eerst even bij Am Tunnel langsgeweest, vandaag was de eerste dag dat ze open waren. Mooie foto's van hun motorreis door Nieuw-Zeeland bekeken. Echt een gaaf land :9
Toen door richting Breidscheid om daar wat te eten en weer terug naar huis over de Hohe Acht :)

Ook een fijn motorzaakje in Bonn gevonden (EGM Motorrad) die alles kunnen. Van zelf custom bikes bouwen t/m supersports voor het circuit klaarmaken. Daar ga ik nu m'n onderhoud laten doen. 500 a 600 euro voor alles en dan ook nog inclusief nieuwe ketting van DID (de duurste) plus tandwielen voor en achter. Voor laat ik er een tandje minder opzetten voor extra hooligan :9~ :]
 
Ja enorm daar die gaten.
In Hambach is ook zo,n gapend gat gegraven

( daar past mijn schoonmoeder met gemak in.... )

:$
 
...nou heb ik van maar weinig dingen verstand..., maar als je inderdaad die joekels van gaten ziet, dan vraag ik mij wel eens af hoe dik het korstje van de aarde is...

...'t zal natuurlijk wel dik genoeg zijn allemaal..., maar voor hetzelfde geld graven ze net door een wat dunner stukje heen... :/





...en ik vind dat het er niet fraaier op wordt, zo in zo'n omgeving, met van die enorme grote gaten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan