Kawa w800 FI

JohanS1959

Rookie
25 mrt 2014
12
0
Liedekerke - Belgie
Het controlelampje van mijn Kawa W800 (bouwjaar)2012 gaat met de regelmaat van de klok gaan oplichten. Motor draait volkomen normaal. Reeds op nazicht geweest bij Kawa dealer.
Wie weet er raad? *D
 
Beste, ja dealer heeft dit uitgelezen en blijkbaar sensor vervangen.
Desondanks blijft probleem bestaan. Zelfs de injectie is al preventief vervangen.
Gaat dinsdag weer op nazicht.
Zien wat het nu geeft.
Wordt vervolgt en... Bedankt voor de reactie
:-)))
 
Beste, ja dealer heeft dit uitgelezen en blijkbaar sensor vervangen.
Desondanks blijft probleem bestaan. Zelfs de injectie is al preventief vervangen.
Gaat dinsdag weer op nazicht.
Zien wat het nu geeft.
Wordt vervolgt en... Bedankt voor de reactie
:-)))

Het gaat goed met de economie in België..., blijkbaar heel wat beter dan met de vakkennis...
 
Dag Martijn. Ik vermoed ook dat het te maken kan hebben met een fout in de stuurdoos of foute programmering. Opvallen detail dat ik opmerk is dat bij warme motor in vrijloop de automatische choke blijft hangen en mijn toerental bijgevolg tussen de 2000 en 3000 omwentelingen blijft hangen, met ook de controlelamp FI opgelicht. Vreemd mysterie maar moet toch door de dealer op te lossen zijn.
- probleem met stuurdoos ( electronica )
- probleem met bekabeling
- probleem met auto choke
Toch een beetje verbaast van KAWASAKI benelux ( Nederland) die zelfs geen moeite nemen om op de voorstelling van het probleem te antwoorden.
Laat je zeker het resultaat van het nazicht weten en hopelijk het goede resultaat.

Gr.

Johan
 
Dag Martijn. Ik vermoed ook dat het te maken kan hebben met een fout in de stuurdoos of foute programmering. Opvallen detail dat ik opmerk is dat bij warme motor in vrijloop de automatische choke blijft hangen en mijn toerental bijgevolg tussen de 2000 en 3000 omwentelingen blijft hangen, met ook de controlelamp FI opgelicht. Vreemd mysterie maar moet toch door de dealer op te lossen zijn.
- probleem met stuurdoos ( electronica )
- probleem met bekabeling
- probleem met auto choke
Toch een beetje verbaast van KAWASAKI benelux ( Nederland) die zelfs geen moeite nemen om op de voorstelling van het probleem te antwoorden.
Laat je zeker het resultaat van het nazicht weten en hopelijk het goede resultaat.

Gr.

Johan
Huh :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan