Aansluiten op accu Diversion 900

rodero65

MF'er
9 aug 2011
55
3
Ik wil wat aan gaan sluiten op de accu, maar kan er volgens mij via de buddy niet bij en wat ik heb kunnen vinden in het handboek van Yamaha dat je de aan rechter zijkant de panelen moet gaan verwijderen om bij de accu te kunnen? weet iemand dit.
 
Ik wil wat aan gaan sluiten op de accu, maar kan er volgens mij via de buddy niet bij en wat ik heb kunnen vinden in het handboek van Yamaha dat je de aan rechter zijkant de panelen moet gaan verwijderen om bij de accu te kunnen? weet iemand dit.
Als jij zegt dat het zo in het wphb staat, dan zal dat ook wel zo in het wphb staan. Ik kom niet bij je controleren of dit zo in je wphb staat, lijkt me logisch.

En of het klopt: je kunt er zo niet bij, en in het handboek staat dat je een zijpaneel moet weghalen.

Tja. Lijkt mij een appeltje-eitje :)
 
Bij Diversions meen ik me te herinneren dat je inderdaad langs de zijkant moet ja.

Maar ehh, wat wil je ermee gaan doen? Als je er zelfs met een WPHB niet uitkomt om een kapje eraf te halen weet ik niet of het verstandig is dat je dingen aan je accu gaat hangen.

Als je een beetje takt gebruikt en niks forceert zul je echt niet zomaar een kuipdeel slopen.
 
Laatst bewerkt:
In het wphb wordt er niets iets speciaals over gezegd behalve hoe je de side panels kunt verwijderen, maar het lijkt er op dat je de tank moet lichten als je onder de buddy kijkt dus hoop ik op een Diversion expert.
 
Nope, de volgorde is zadel verwijderen (sleutel), kontpaneeltje verwijderen (2x kruiskop en dan naar achter schuiven), rechter handgreep verwijderen (2x imbus 5 ), zijpaneel verwijderen (2x kruiskop en dan lostrekken met beleid), dekseltje accubak verwijderen (sleutel 10) en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is de accu.
 
Nope, de volgorde is zadel verwijderen (sleutel), kontpaneeltje verwijderen (2x kruiskop en dan naar achter schuiven), rechter handgreep verwijderen (2x imbus 5 ), zijpaneel verwijderen (2x kruiskop en dan lostrekken met beleid), dekseltje accubak verwijderen (sleutel 10) en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is de accu.
Zo dus...

(en volgens mij stond dat echt wel in het boekje)

Kijk ook even in het Diversion topic, daar is dit vele malen aan bod gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan