Gestolen Rotterdam Zevenkamp Honda CBR 600 RR 2006 MR-DR-65

Defolio

MF'er
11 apr 2012
80
0
GESTOLEN in Rotterdam Zevenkamp:

Honda CBR 600 RR, 2006 kenteken: MR-DR-65

f9nshs.jpg


Stond op slot en onder zeil, alsnog meegenomen op de nacht van 25 op 26 Maart.
Kenmerken: lichte krassen op het blok aan de rechter zijde, krasjes op het remvloeistofbakje aan de rechter kant..
 
Al een rondje door de buurt gedaan? Ik woon in Nesselande , ken veel mensen uit zevenkamp en capelle. Zal de foto ff delen in alle apps voor wat het waard is...
 
GESTOLEN in Rotterdam Zevenkamp:



Stond op slot en onder zeil, alsnog meegenomen op de nacht van 25 op 26 Maart.
Kenmerken: lichte krassen op het blok aan de rechter zijde, krasjes op het remvloeistofbakje aan de rechter kant..

Klote hoor.
Zit er een wijk vandaan, hou m'n ogen open
 
Balen, maar woon er in de buurt, ga mijn ogen openhouden.

Stond hij in de tuin of voor de deur?
 
Laatst bewerkt:
Veel gestolen motoren worden ingeladen en afgevoerd/doorverkocht, al dan niet in onderdelen, buiten NL.
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen in Rotterdam Zevenkamp' > 'Gestolen Rotterdam Zevenkamp Honda CBR 600 RR 2006 MR-DR-65'
 
Thnx voor de reacties en voor het delen! ;-)

De motor is niet van mij, maar van een vriend van me, welke niet de mogelijkheid had de melding op dit forum te plaatsen.

Hij stond noodgedwongen tijdelijk in z'n voortuin geparkeerd. Denk dat de fiets in de gaten gehouden werd. Kwestie van tijd dat ie dan meegenomen word.
 
Laatst bewerkt:
Die afbeelding was volgens mij van die fiets terwijl hij te koop stond? Wellicht dat ik het verkeerd begreep. Het is een riscio om een voertuig met kenteken zichtbaar aan te bieden. Als iemand huip bij rdw of politie heeft is het adres verkrijgen een peulen schil. Als dan de motor in de voortuin staat is het helemaal bingo.
 
Die afbeelding was volgens mij van die fiets terwijl hij te koop stond? Wellicht dat ik het verkeerd begreep. Het is een riscio om een voertuig met kenteken zichtbaar aan te bieden. Als iemand huip bij rdw of politie heeft is het adres verkrijgen een peulen schil. Als dan de motor in de voortuin staat is het helemaal bingo.


Ik zou dan helemaal niet verkopen via internet.
Gewoon aanbieden in lokale foldertjes, zonder foto's van het kenteken.
Liefste nog aanbieden in landen waar internet niet mogelijk is.
 
Die afbeelding was volgens mij van die fiets terwijl hij te koop stond? Wellicht dat ik het verkeerd begreep. Het is een riscio om een voertuig met kenteken zichtbaar aan te bieden. Als iemand huip bij rdw of politie heeft is het adres verkrijgen een peulen schil. Als dan de motor in de voortuin staat is het helemaal bingo.

Ik zou 'm op mn zolder zetten. Immers, als ze er twee trappen mee afmoeten, het ding nooit op straat komt en het kenteken ook voor niemand zichtbaar is, is de kans op diefstal nog kleiner. Zou 'm ook niet pinnen ofzo bij aankoop, maar jarenlang elke week wat euro's opzij leggen. Voor je het weet heeft er iemand contacten bij de bank en ziet ie dat er bij een motordealer een flink bedrag gepind is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan