gillende km teller

wim57

MF'er
28 mrt 2014
82
5
ouderkerk
heb van een yamaha radian 1986 de mijlenteller vervangen door een km teller ook van een yamaha weet niet welk type klok ziet er hetzelfde uit hij doet het ook probleem is dat hij keihard gaat gillen na 100mtr rijden als ik stop is het geluid weg ga ik weer rijden gilt hij weer na 100mtr rijden,wie weet wat dit kan zijn?gr wim
 
Of er zit een kaboutertje vast tussen de kabel en hoes.

Zal wel ergens niet goed vast zitten of smeren kan helpen, helpt t niet en ligt het aan de klok zelf tja , andere kopen.
 
heb deze klok via marktplaats gekocht daar stond,km teller voor yamaha radian,fzx,vmax het gillen komt boven het motorgeluid uit,met oude teller gilt hij niet zou de klok zelf droog kunnen zijn? de kabelaansluitingen zijn toch hetzelfde?gr wim
 
heb deze klok via marktplaats gekocht daar stond,km teller voor yamaha radian,fzx,vmax het gillen komt boven het motorgeluid uit,met oude teller gilt hij niet zou de klok zelf droog kunnen zijn? de kabelaansluitingen zijn toch hetzelfde?gr wim


Waarom koop je dat ding dan als dat op marktplaats staat?
 
hallo,
bedankt voor de tips jongens hier had ik wat aan.
kabel aan de klokkant losgehaald beetje w40 ingespoten en naaimachine olie op de kabel inelkaar gezet en het gillen is weg,toch een droog lager in de klok geweest
probleem opgelost gr wim
 
Terug
Bovenaan Onderaan