MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning :Z

Hooooiiiiiii, ik ben Poikie *D :W

Die foto hoeft overigens niet per se weer langs te komen hoor. ;)


Klopt dat ik me al heel lang niet gemeld heb, niks persoonlijks, maar ook gewoon erg druk met van alles en nog wat. Gaat prima hier en van de meeste krijg ik via FB mee dat het ze ook niet slecht gaat. Hoop dat het met de mensen zonder FB ook goed gaat ;)

Hoorde toevallig wel iets over een bbq en, uiteraard, hou ik me aanbevolen. Wellicht tot snel :W

;) :j

:W
 
Hier waren de bordjes die de etage aanduiden als je de lift uitkomt verwisseld.... ik moest even goed kijken maar ik zit nu op de zesde verdieping volgens het bordje.. :P
 
murning

:Z


Hier konden we vandaag alleen maar naar buiten ipv naar binnen met de keycards... alleen mensen met een masterkey konden binnenkomen en waren dus direct aangewezen als portier. Zal wel geen 1 april grap zijn, maar stom is het wel weer... maandag al geen koffie, lift ook al buiten werking... zwaar leven als ambtenaar...
:+
 
Hmm, volgens mij heb ik een griepje overgenomen van mijn jongste neefje afgelopen weekend.
Ik voel me met het uur ellendiger worden -O-
 
Laatst bewerkt:
Griep.... het heerst op dit moment een beetje... bij Atlas op het KDV hebben we waterpokken en algehele malaise verschijnselen die met koorts gepaard gaan.
 
Och, waterpokken...de jeuk kan ik me nog goed herinneren.

Toen die vierde/jongste van m'n zus geboren werd hadden ze daar allemaal de waterpokken. Leuke babyfoto's uit die tijd, ze stonden er allemaal als gespikkelde beer op :') _O-

Ik geloof dat het inmiddels iets beter gaat met me. Heel even had ik 't idee om de handdoek in de ring te gooien vanmiddag v.w.b. werk.
 
Laatst bewerkt:
In het zuiden van Limburg belden tientallen hondenbezitters de gemeente. Een huis-aan-huisblad had geschreven dat er vóór 1 april hondenpoep ingeleverd moest worden voor DNA-onderzoek. Volgens de regionale omroep L1 stonden er zelfs al mensen met een zakje poep aan de gemeentebalie in Maastricht.

_O-


1 april: van hondenpoep tot haring
 
Als je geen werk hebt, mag het best :Y

Wat ik wel weer opmerkelijk vind: ik lees net dat die doodgeschoten overvaller zal worden begraven in Marokko. Leven in Nederland en begraven in Marokko blijkbaar.


And now for something completely different:

1 april....mijn zusjes zijn sinds een tijdje nogal 'into' biologisch en vegetarisch eten.
Ik heb ze net bijgaande link gestuurd. Is uiteraard een 1 april grap.
http://www.bionext.nl/consument-zak...met-humane-ontlasting-als-bron-voor-bemesting
M'n ene zusje reageerde al helemaal enthousiast. Ik wacht nog even op de reactie van de andere _O-
 
Eerste nacht met het neefje thuis is goed gegaan. Ik ben niet wakker geworden iig :P Weet niet hoe het met de rest van het huis zit hehe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan