MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jullie volgende maand nog een ritje doen ben ik er wel bij. Zou nu ook graag mee willen, maar ik zit ook met m'n rijbewijs. (heb er nog geen)

:')



haha, die eerst maar s halen dan ja ;)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig zo'n soort terreintje in de buurt van Weesp, Bussum, Hilversum etc.? Dan zet ik de ktm in de bus en ga ik daar ff spelen tot ik de weg op mag.
 
Wees verstandig en wacht nog ffies ;)

Juist met dat heen en weer gerij krijg je snel politie op je dak omdat mensen klagen.

De ellende die je in geval van een ongeluk hebt is al helemaal niet te overzien.
 
Present :W

Wij willen morgen ook wel mee met de groep bij ac de meern.
Alleen even de vraag is het mogelijk als ik nog wat gezelligheid me neem?

En Word het een snelle rit? Want ik zit nog met me 25kw en me vriendin die achterop mee gaat .
Gewoon komen.
Het tempo hangt af van de minst ervaren rijder/minst snelle motor.

(Of als IK niet harder durf:) )
 
Aanwezig :P

Wat een uurtje scheuren op de dijk moest zijn, werd een 500km lange trip via Arnhem, Dusseldorf, Keulen en Heerlen.. Was weer genieten :Y

Uurtje korter vannacht :z
 
Laatst bewerkt:
aan dat laatste zal het niet zo snel liggen :+

@KD filmpje, werkt hier niet, binnenkort even bekijken :Y

Morgen zelf een ritje rijden met wat mensen van m'n scoutinggroep :]
 
Aanwezig :P

Wat een uurtje scheuren op de dijk moest zijn, werd een 500km lange trip via Arnhem, Dusseldorf, Keulen en Heerlen.. Was weer genieten :Y

Uurtje korter vannacht :z


Leuk rondje... Voor mij is het toch maar 150 gebleven lang genoeg voor me vriendin achterop morgen een groter rondje. Tot morgen :W
 
Present :)

Ritje morgen ga ik niet redden om die tijd in De Meern.

Mochten er rond 11 uur rijders in Hilversum ( esso sportpark ) willen verzamelen dan is dat voor een tweede groepje, want eerder redden ik en mn vriendin niet.. Wij gaan dan via de lekdijk bij vianen richting Amerongen voor de lunch en steken daarna door naar Rhenen en uiteindelijk Wageningen voor een bezoekje bij BAS Buitensport waar een secondhand sunday dan bezig is.. Daarna weer een leuk ritje terug

Zie wel of er rond 11 uur iemand bij de esso is en anders rijden we saampies om 11:10 :]
 
Present :)

Ritje morgen ga ik niet redden om die tijd in De Meern.

Mochten er rond 11 uur rijders in Hilversum ( esso sportpark ) willen verzamelen dan is dat voor een tweede groepje, want eerder redden ik en mn vriendin niet.. Wij gaan dan via de lekdijk bij vianen richting Amerongen voor de lunch en steken daarna door naar Rhenen en uiteindelijk Wageningen voor een bezoekje bij BAS Buitensport waar een secondhand sunday dan bezig is.. Daarna weer een leuk ritje terug

Zie wel of er rond 11 uur iemand bij de esso is en anders rijden we saampies om 11:10 :]
Wij rijden aan de zuidkant van de Lek naar Rhenen en stoppen in het centrum van Rhenen om daar een ijsje te eten.
Dan, met een lus, weer terug richting Utrecht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan