Aansluiten druppellader + iphone aansluiting

leeumrosa

Rookie
30 mrt 2014
28
0
Culemborg
Beste forumleden,

Sinds afgelopen dinsdag ben ik de trotse bezitter van een TMAX (model 2011). Sinds afgelopen vrijdag ben ik er ook gelijk achtergekomen dat ik een iphone aansluiting wil hebben. Ik was namelijk onderweg naar een collega en halverwege de rit viel mijn navigatie (via iphone) uit omdat de accu leeg was. Nu ben ik zoekende naar een passende oplossing om zowel de iphone aan te sluiten alsmede een aansluiting voor de druppellader te vinden. Zelf zit ik eraan te denken om een kabel te plaatsen van de accu naar het stuurkolom. Als ik de iphone gebruik gebruik ik een usb-koppelstuk, als ik de accu wil druppelen wil ik de de optimate (zojuist besteld via internet) koppelstuk aansluiten.

Ik ben even benieuwd of dit een goede manier is om dit in te regelen? Zo nee, hebben jullie goede alternatieven? Verder ben ik even benieuwd of jullie tips hebben of andere praktische zaken hebben waarop ik moet letten als ik het eea demonteer van de TMAX om bij de accu te komen (bijv omdat iets lastig open te krijgen is o.i.d.).

Ik kijk met belangstelling uit naar jullie reacties en wil jullie alvast bedanken voor het lezen van dit bericht en beantwoording ervan.

Hartelijke groet,
Martijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan