Gestolen: CBR 600F MS-13-RX 1994, Rotterdam

TriArie

MF'er
18 feb 2013
38
0
Rotterdam
Hallo,

Helaas is vannacht mijn motor gestolen uit Rotterdam-Zuid, het betreft een rode Honda CBR 600 F2 uit 1994. Kleur is rood met paarse stripings, gewoon standaard van Honda.

Kenteken is MS-13-RX en hij heeft 66.000 km op de tellert staan.

Grotefoto-3AHURSST.jpg


Grotefoto-N4K4YMFY.jpg


Grotefoto-PDG8AMOY.jpg


Mocht je hem ergens zien rijden of staan, let me know. Ik vrees het ergste.

Bedankt.

Arie
 
Waardeloos, sterkte ermee.

Ik heb gelijk even een topic report gedaan, zodat een mod hem in het overzicht van gestolen motoren kan zetten,
 
Zonde man.
Wel raar dat ze ook van die oude dingen jatten.
Ik dacht dat alleen de nieuwere motoren in trek waren bij dieven?

Wel goed dat ik dit lees, want ik wil ook een oudere cbr 600 gaan kopen.

Edit: ik zie net Rotterdam, dat verklaart alles.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk Bulgaren / Roemenen, die rijden hier veel rond met die sprinter achtige busjes. Hij had ketting door het wiel, schijfremslot en stond op stuurslot.

Ik had ook niet verwacht dat ze een model uit 1994 zouden jatten, was ook in de veronderstelling dat nieuwer aantrekkelijker was
 
Waarschijnlijk Bulgaren / Roemenen, die rijden hier veel rond met die sprinter achtige busjes. Hij had ketting door het wiel, schijfremslot en stond op stuurslot.

Ik had ook niet verwacht dat ze een model uit 1994 zouden jatten, was ook in de veronderstelling dat nieuwer aantrekkelijker was

Waarschijnlijker: blinde Bulgaren/Roemenen.
 
Vervelend. Sterkte.

Het is wel raak in 010 de laatste paar weken.

Ja! valt me ook heel erg op :s Kom helaas ook uit de 010 en vrees voor me motor. Het is iig de moeite waard op goed rond de buurt te kijken. Ze zetten hem wel eens verder weg zodat later ophalen met een busje.
Sterkte!
 
Tja. Er is veel vraag naar onderdelen voor dat soort motoren daarom worden ze gejat. Leeftijd heeft daar niet zoveel mee te maken. Ook heeft zo'n oude motor geen startblokkering.
 
Politie heeft hem gevonden, slot geforceerd, ander kenteken erop en met een spuitbus zwart gespoten. Hij schijnt er niet uit te zien.

Weet niet of ik nu blij moet zijn.

Het bergingsbedrijf maar zo snel mogelijk bellen en de verzekering.
 
Politie heeft hem gevonden, slot geforceerd, ander kenteken erop en met een spuitbus zwart gespoten. Hij schijnt er niet uit te zien.

Weet niet of ik nu blij moet zijn.

Het bergingsbedrijf maar zo snel mogelijk bellen en de verzekering.
Sterkte met de afhandeling dan maar
 
Politie heeft hem gevonden, slot geforceerd, ander kenteken erop en met een spuitbus zwart gespoten. Hij schijnt er niet uit te zien.

Weet niet of ik nu blij moet zijn.

Het bergingsbedrijf maar zo snel mogelijk bellen en de verzekering.

Dan heeft de politie geluk gehad, dat ze er zo snel tegen aan gelopen zijn.
En voor jou valt er hopelijk nog wat te redden en/of hopelijk keert de verzekering goed uit.

Deels begrijpelijk dat ze em gelijk zwart spuiten maar toch ook apart
omdat je de kappen dan niet meer kan verkopen.
Als je ze eerst weer in fatsoenlijke staat moet maken, dan maak je alleen nog maar verlies als je de kappen verkoopt lijkt mij.

Andere onderdelen verkopen ook wel, maar als je ze kappen ook kan verkopen levert dat toch ook nog leuk geld op.
 
Dan heeft de politie geluk gehad, dat ze er zo snel tegen aan gelopen zijn.
En voor jou valt er hopelijk nog wat te redden en/of hopelijk keert de verzekering goed uit.

Deels begrijpelijk dat ze em gelijk zwart spuiten maar toch ook apart
omdat je de kappen dan niet meer kan verkopen.
Als je ze eerst weer in fatsoenlijke staat moet maken, dan maak je alleen nog maar verlies als je de kappen verkoopt lijkt mij.

Andere onderdelen verkopen ook wel, maar als je ze kappen ook kan verkopen levert dat toch ook nog leuk geld op.

Denk niet dat de daders van plan waren de motor te verkopen, lijkt me eerder dat deze bedoeld/ reeds gebruikt was als vluchtmotor
 
Ben dus bij het bergingsbedrijf geweest, hij ziet er idd niet uit, voorband loopt heel zwaar aan, achterband was nieuw is nu al wat afgeplat, alle verlichting is zwart gespoten, contactslot is niks meer van over.

Dinsdag naar de garage voor een inspectie en offerte en dan daarna de schade expert.
 
Ik ben verzekerd voor schade door diefstal, de buurman heeft gezien dat het 2 marokkanen / surinamers waren maar die waren gevlucht toen hij de deur van zn auto open deed. Jammer dat ie de politie niet gebeld heeft.

Hij kan ze niet herkennen dus bij de daders valt niks te verhalen.
 
Ik ben verzekerd voor schade door diefstal, de buurman heeft gezien dat het 2 marokkanen / surinamers waren maar die waren gevlucht toen hij de deur van zn auto open deed. Jammer dat ie de politie niet gebeld heeft.

Hij kan ze niet herkennen dus bij de daders valt niks te verhalen.

Ah, schade door diefstal. Dat kan natuurlijk gewoon in de polis zitten. Redeneerde een beetje verkeerd, dacht aan diefstalverzekering, maar voor een (13-in-een-dozijn) motor uit '94 leek me dat zo vreemd.
Nouja, mooi dat die schade iig vergoed gaat worden!
 
Mooi dat'ie terug is! Wel balen van de conditie natuurlijk.

Je motor zal waarschijnlijk TL verklaard worden. Laat je geen oor aannaaien omdat het een oude motor is; er wordt nog behoorlijk betaald voor 600F'jes.

Er zijn veel onderdelen te koop voor deze motor. Dus als je een schoevendraaier kan vasthouden, dan lukt het vervangen van de sloten, kuipen en de verlichting je wel. De verf krijg je met afbijt denk ik wel van de lampen af. De kuipen kun je, mits heel, ook in een gezellig kleurtje laten spuiten. Eerst de expert maar afwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan