Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, hoop carbon, Ohlins en lichtere wielen uit mijn hoofd. Rijdt volgens de geleerde een stuk beter. Zelf nog nooit op een "normale" hyper gereden dus kan het verschil niet vertellen.

edit, geknipt en geplakt uit de OP

1100S
De 1100S versie had nog wat leuke upgrades ten opzichte van de standaard versie. DLC coating op de voorvork, gesmede aluminium wielen, Brembo Monobloc remklauwen, Ohlins achtershock, verstelbare achterlink en carbon achterpanelen, voorspatbord en distributieriemcovers. Tevens weegt de 1100S ook 2kg minder.
 
Laatst bewerkt:
Die advertentie die hij zelf linkte was volgens mij een EVO die dus een nieuwere verzie. Maar die heeft geen Ollins en lichtere velgen idd :N
 
Ja, hoop carbon, Ohlins en lichtere wielen uit mijn hoofd. Rijdt volgens de geleerde een stuk beter. Zelf nog nooit op een "normale" hyper gereden dus kan het verschil niet vertellen.

edit, geknipt en geplakt uit de OP

1100S
De 1100S versie had nog wat leuke upgrades ten opzichte van de standaard versie. DLC coating op de voorvork, gesmede aluminium wielen, Brembo Monobloc remklauwen, Ohlins achtershock, verstelbare achterlink en carbon achterpanelen, voorspatbord en distributieriemcovers. Tevens weegt de 1100S ook 2kg minder.
inderdaad die wielen en die remklauwen.
maken hem wel erg af
 
Beste Hypermotard's

Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een hypermotard uit 2007 en lees met enige regelmaat het forum. Echter nog nooit wat gepost naar genoten van alle tips and tricks. Nu aan mij om een vraag te stellen waar ik van jullie hoop een antwoord op te krijgen. Mijn Duc valt tijdens het rijden en ook in stationair weg. De ene keer wat vaker dan de andere keer maar het is een vervelend gebeuren. Hij begint dan weer met alle lampjes wat je bij het opstarten ook hebt. Soms valt de motor ook uit. Ik heb gecontroleerd of de accu goed zit aangesloten en kan niets vinden waardoor hij kan uitvallen. Hebben jullie nog enig idee wat het kan zijn?
 
Beste Hypermotard's

Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een hypermotard uit 2007 en lees met enige regelmaat het forum. Echter nog nooit wat gepost naar genoten van alle tips and tricks. Nu aan mij om een vraag te stellen waar ik van jullie hoop een antwoord op te krijgen. Mijn Duc valt tijdens het rijden en ook in stationair weg. De ene keer wat vaker dan de andere keer maar het is een vervelend gebeuren. Hij begint dan weer met alle lampjes wat je bij het opstarten ook hebt. Soms valt de motor ook uit. Ik heb gecontroleerd of de accu goed zit aangesloten en kan niets vinden waardoor hij kan uitvallen. Hebben jullie nog enig idee wat het kan zijn?

welkom
leuk dat je je even voorstelt ? naam ? pincode ? saldo bankrekening ? :? .... _O-

kan je gelijkrichter zijn, heb je al spanning gemeten ?
misschien ook slechte aansluiting massa kabel....

en ben niet echt een electro wizard...maar had hetzelfde euvel

succes Rob
 
Laatst bewerkt:
Dank Rob en Kanarie,

Mijn naam is Timmo, pincode mag je altijd raden. Als je hem goed hebt zal ik het je zeggen. Kan je meteen het banksaldo zien.

Het wisselt, soms alleen elektrisch en soms ook de motor zelf. Spanning zelf niet doorgemeten, dat zal ik even doen.

Groetjes Timmo
 
Mijn HM staat helemaal klaar bij de dealer woohooo *O* vandaag heeft de dealer een kenteken aangevraagd dus nog uiterlijk een paar dagen wachten.
 
Mijn hyper wordt zaterdag opgehaald. Eens kijken wat er nu voor in de plaats gaat komen.

Hij mag uit de OP in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
Zeker mooi spul. Alleen voor de paar honderd km die ik rij per jaar ga ik geen "dure" motor meer kopen. Wellicht komt er voorlopig gewoon even niks. Zou het op het moment echt niet weten wat ik wil.
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor wordt langaam rood. De kapje op de voorpoten zijn ook al onderweg :)

Foto720-L4LTOXWG.jpg


Foto720-MPN6QEQF.jpg


Grotefoto-VM3TKRNA.jpg


Grotefoto-IVWN88GZ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan