Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas helaas helaas.... Vandaag de knoop doorgehakt, de mijne gaat ook in de verkoop.
Doet een beetje zeer, maar ik kom gewoon te weinig aan rijden toe. Bovendien verwachten wij onze eerste kindje binnenkort, dus nog minder tijd...

http://link.marktplaats.nl/m940514182

@RonaldR wat een prachtige machine, zie dat ie al gereserveerd staat dus ik ben niet de enige die er zo over denkt! Succes met de verkoop!
 
Weet iemand toevallig nog een evo sp te koop staan ergens? Los van die in nederasselt dus :)

De kogel is door de kerk mannen.. mijn hyper evo 2010 gaat de deur uit.

Ik ga overstappen naar een enduro met extra sm wielen voor in de zomer plus een circuit fiets voor de circuit dagen.

Mocht er iemand al interesse hebben in een rode EVO 2010, 21.000 km met:

veel extra carbon
volledige 2-1 termi
veel rizoma spul
complete historie bij biggelaar
EVR koppeling met alle bijbehorende EVR delen
en nog veel meer om nu even op te noemen.. fiets is gewoon als nieuw.

Te zijner tijd zal ik wel een advertentie met mooie foto's maken en met alle aanpassingen en details


die van PinoY....dus.....erg mooie fiets ook.... :W
 
er staat op MP een geclaimde evo sp te koop. Helaas klopt dit niet aangezien de EVO modellen pas bij bouwjaar 2010 begonnen. Dit is dus een gewone sp
 
mijne is inmiddels op de advertentie sites te vinden :j

10423265_953317821356380_2356268660758405481_n.jpg


Te koop: Ducati Hypermotard 1100 EVO speciale
 
Mijn Hyper staat inmiddels bij zijn nieuwe baasje. Gisteren nog even erachter gereden, man man wat een geluid, ik zal t wel gaan missen...
Overigens ben ik he-le-maal plat gebeld en gemaild door mensen die mijn motor wilde kopen. Wellicht voor te weinig te koop gezet, maar dat is achteraf. Aan geinteresseerden in ieder geval geen gebrek. Dus ik denk dat ie van Pino ook niet lang te koop zal staan!
 
Hoi kevinva

ik weet toevallig dat cor van heertd in Hilversum een set dempers heeft liggen in het zwart.
ik heb ze daar besteld maar ik wilde carbon dus die zwarte heeft hij volgens mij nog liggen.

moet je die maar eens proberen.
ze klinken echt super.

www.vanheerdtmotoren.nl/

succes.
 
Ik heb de Zard TopGun gekocht bij Omniaracing. Levertijd had wat sneller gekund maar wel goede prijs.
Verder heb je VL parts. Komt de Zard katvervanger vandaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan