Kawasaki GPZ500, die dingen blijven maar rijden...

die fietsers denken nu wel 2 x na als je een dot gas geeft haha

Nou, dat valt dus wel tegen. Vanmorgen wilde er eentje mij van de weg afduwen. Heb 'm een stomp tegen zijn arm gegeven, dat zal 'm leren })
Ben die randdebielen hiero zó zat....... -O-
 
Laatst bewerkt:
ik had voor het oude type nog 1 liggen maar na even gekeken te hebben is dat een linker
helaas. volgens mij passen oude en nieuwe type ook niet op elkaar
 
Laatst bewerkt:
ex 500 aangeschaft. Na 4 lange jaren weer een motorfietsje aangeschaft, had n.l. met mijn laatste motor een ongeval gehad(kawa gpz1000r) vastloper met 160 km wat me een jaartje ziektewet had opgeleleverd gebroken bekken tijdje rolstoel enz. maar wilde toch wel graag weer beetje langs 's heerenwegen op een leuke manier m'n zelf verplaatsen.
Nu is het geval dat ik niet al te veel te besteden heb en zocht naar een goedkoop fietsje, werd een 500ex
ben nu 3 wkn in het bezit van deze fiets en wil even delen hoe ik hierover denk.
rijd sinds mijn 18e motor en er vele gehad, deze heeft een aanschaf waarde die de motor te korty schiet, eerste 3 wkn voelde ik me onzeker ben er achter gekomen motor leverde niet genoeg vermogen zat een lekje in benz. slang. hoe werkt dat met 25 kw?, om door de bochten te komen.
Nadelen de remmen hij glijdt de bochten uit. voordelen zuinig 1 op 20 makkelijk sleutelen en je voelt hoe hij reageerdt, kortom fijne fiets voor heel weinig geld Wil graag een afb. meesturen maar zie niet hoe of ik dat moet doen.

Jan
 
Sinds vandaag (eig gisterenavond) ook trotse eigenaar van deze prachtige en in ZEER goede staat verkerende GPZ 500s.

9ca49ccd_o.jpeg


3f3809b7_o.jpeg


cdfbb358_o.jpeg


2iswi1y.jpg


5d7664d8_o.jpeg


Daar ben ik gisteren naar wezen kijken en deze zag er toch wel zó goed uit, dat ik het niet kon laten.
Bovendien kwam er vandaag iemand anders kijken die hem hoogstwaarschijnlijk zou kopen dus ik heb bovenop zijn bod een bod gedaan en dat was akkoord!
Ondanks dat hij van 1990 is zou je de motor het echt niet geven want hij ziet er nog tiptop uit!
Superstrak in de lak, motorblok prima in orde. Rijdt goed, trekt lekker door en bovendien net een nieuw uitlaatsysteem twv een hoop geld wat nog eens prima klinkt ook 8-)

Ik ben helemaal blij! Nu enkel dat roze pasje nog ff scoren :+
 
welkom :W

moet wel een goed prijsje geweest zijn als je de mijne er voor liet staan *D

Dat was het zeker, no offence naar jou toe natuurlijk.
Bovendien was de locatie (maar) 15min rijden ipv bijna 2 uur haha.

Buiten dat wil ik je wel bedanken voor je aanbod en hoop dat je er iemand anders/een andere beginnende rijd(st)er er blij mee kan maken!
 
ex 500 aangeschaft. Na 4 lange jaren weer een motorfietsje aangeschaft, had n.l. met mijn laatste motor een ongeval gehad(kawa gpz1000r) vastloper met 160 km wat me een jaartje ziektewet had opgeleleverd gebroken bekken tijdje rolstoel enz. maar wilde toch wel graag weer beetje langs 's heerenwegen op een leuke manier m'n zelf verplaatsen.
Nu is het geval dat ik niet al te veel te besteden heb en zocht naar een goedkoop fietsje, werd een 500ex
ben nu 3 wkn in het bezit van deze fiets en wil even delen hoe ik hierover denk.
rijd sinds mijn 18e motor en er vele gehad, deze heeft een aanschaf waarde die de motor te korty schiet, eerste 3 wkn voelde ik me onzeker ben er achter gekomen motor leverde niet genoeg vermogen zat een lekje in benz. slang. hoe werkt dat met 25 kw?, om door de bochten te komen.
Nadelen de remmen hij glijdt de bochten uit. voordelen zuinig 1 op 20 makkelijk sleutelen en je voelt hoe hij reageerdt, kortom fijne fiets voor heel weinig geld Wil graag een afb. meesturen maar zie niet hoe of ik dat moet doen.

Jan

respect dat je weer begonnen bent :)

hmm ik heb hem zelf geen problemen met de remmen. heb je nog 1 schijf ?

25 kw zit niet in de uitlaat maar bij de inlaat of op het gas

suc 6 met het wennen weer !
 
Nu er bekend is welke motor er in mijn bezit komt/is, heb ik eens zitten kijken wat er allemaal voor onderdelen voor te vinden is etc.
En nou kwam ik een dash tegen van een '95, is het mogelijk om dit over te zetten op mijn 90'er?
Ik weet dat dit namelijk kan op een auto (nieuwere/luxere versie vervangen door het oude dashboard/cockpit) maar is het ook mogelijk op een motor?

Nieuwe dash voor een GPZ 500 heeft namelijk ook een benzine metertje erop zitten etc, wie kan mij hier meer over vertellen?
 
Laatst bewerkt:
Ben je niet in de war met de temperatuurmeter?
Ik heb overigens geen idee hoe het zit met aansluitingen enzo...
 
Nu er bekend is welke motor er in mijn bezit komt/is, heb ik eens zitten kijken wat er allemaal voor onderdelen voor te vinden is etc.
En nou kwam ik een dash tegen van een '95, is het mogelijk om dit over te zetten op mijn 90'er?
Ik weet dat dit namelijk kan op een auto (nieuwere/luxere versie vervangen door het oude dashboard/cockpit) maar is het ook mogelijk op een motor?

Nieuwe dash voor een GPZ 500 heeft namelijk ook een benzine metertje erop zitten etc, wie kan mij hier meer over vertellen?

weet je wat nog makkelijker is om die dash te krijgen , mijne kopen })

dat is temp idd
 
Laatst bewerkt:
mocht je ooit crashe of omvallen heb ik nog wat spul liggen koplamp kappen spiegel, knippers

heb paar jaar terug 1993er gehad vandaar ook blauw :o
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die belangstelling hebben voor onderdelen van een GPZ500 uit 91? Mijn oude heeft het definitief begeven en ik ben hem aan het slopen. Aangezien ik weer een 'nieuwe' uit 92 heb gekocht wil ik een aantal dingen zelf houden ( remmerij, wielen enzo), de rest gaat weg. Ik neem niet de moeite het spul schoon te maken en prachtige foto's te maken, maar daar is de prijs ook naar (verzendkosten) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan