Heavy Duties aluminium koffers

Paypal pakt hier 3,5%. Dat is veel voor een product met kleine marges.

Meer dan ik dacht maar effectief is dat je product dus dus 16 euro duurder maken + nog wat voor de verzending.

Hun hebben het voordeel dat ze het product zelf maken, en nog 50+ procent onder de prijs van de groten jongens zitten dus niet hoeven te concurreren zoals jij dat moet.
 
Heb van Alex begrepen dat ze niet zulke goede ervaring hadden met Paypal en er daarom niet verder mee wilde.
 
Ja, het barst van de klootviolen die proberen de verkoper een oor aan te naaien.
 
Hemelvaart een tripje van ongeveer 1750km voor de boeg, en komende zomer een dikke 6000 de Balkan in dan kan ik er meer over vertellen :)
Hallo Sander, je post is alweer ruim een jaar oud toch hoop ik weer wat leven in dit topic te krijgen. Ik ben momenteel opzoek naar koffers voor mijn motor een ben zeer geïnteresseerd in je ervaring met de Heavy Duties kofferset. Hoe hebben de koffers zich gehouden tijdens je trips? En hoe houdt het foam (afwerking binnenzijde) zich?

Er is zoveel keus, met grote prijsverschillen. Waarom twee tot drie keer het bedrag neertellen wanneer dat niet nodig is :?

Als er anderen zijn met ervaringen over deze koffers dan zijn die ervaringen natuurlijk ook welkom :Y


Groet'n, Bas
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring is nog steeds heel positief!
Ik zie dat de vorige posts nog van voor mijn vakantie zijn. Maar de koffers (en rek etc) hebben zich zeer goed gehouden.
De motor is een paar keer "gevallen" ;) Maar op een paar kleine deukjes na is er niets te klagen over de koffers. (een paar deuken en krassen hoort wel bij aluminium koffers vind ik ;) )
De foam laag blijft ook aardig goed zitten en is best degelijk. Het is niet dat als je de koffer flink vol hebt geladen en je er iets uit wilt trekken dat de foam scheurt of ermee uit komt. Wat slijten doet de foam zoiezo uiteraard.
Mij zijn ze in de 19 dagen vakantie (8000+) km zeer goed bevallen, en ook de weekendjes die er vtv en naderhand zijn geweest. Ik zou ze nog steeds iedereen aan raden.
Enige waar ik zelf aan twijfel is dat ik de goede keus heb gemaakt in deksel met een schanier, ipv complete losse deksels, nadeel is je kunt de koffers niet openkrijgen met een bagagerol of iets dergelijks erboven, hooguit een stukje.
 
Tot op heden alleen maar positieve berichten van eigenaren.
;)

DSC_0312.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle antwoorden!

Sander, goed om te horen dat je er nog steeds blij mee bent. Wat betreft de deksel als dat het enige is dan kan ik daar wel mee leven. ;)

Het NL domein had ik idd ook al gevonden, thanks anyway!


Denk dat ik mijn set ook bij Heavy Duties ga halen.

Mooie combi bugeater!
 
Ik heb ze zonder het scharnier en bevallen mij uitstekend, je kan ook zonder kiezen dus.
Nu alleen nog afwachten tot de topkoffers er zijn :P
 
Nu we het toch over aluminium koffers hebben :+ , afgelopen tripje heb ik mijn motor laten vallen op de koffer :( . In de koffer zit nu een flinke deuk ;( , iemand hier die weet waar/hoe ik de deuk er een beetje fatsoenlijk er weer uit krijg.
 
Dat ik Alex toen gesproken heb, had hij het er wel over dat ze dat willen gaan maken.

Voorlopig nog niet. Er zijn er een paar gemaakt, maar de productiecapaciteit in Roemenië laat dat (nog) niet toe. Ik verwacht dat het pas op z'n vroegst ergens eind dit jaar, begin volgend jaar dat ze aangeboden kunnen worden.
Gewoon ff de FB-pagina en/of de website in de gaten houden.
 
Fb pagina volgde ik al :). Heb je al wat pics van de topkoffer die je kunt delen? Heb geen haast met de aanschaf, wacht wel rustig af tot volgend jaar dan ;)
 
FF wat foto's gepikt van het net. Deze topkoffer rijdt hier in NL rond, en is een zgn 'custom'. Dwz is specifiek gemaakt naar de (afmetings)wensen van de cliënt.

Wat de standaard qua maat en uitvoering gaat worden is nnb.

411413823.jpg


411413824.jpg


411413826.jpg
 
Topkoffer heb ik ook wel interesse in, toen dr tijd ook al eens bij Alex geïnformeerd hierover.
Hoop alleen dat er een aantal verschillende maten komen, ik hoef geen grote topkoffer...:)
 
Uit zeer betrouwbare bron (ikzelf) kan ik zeggen dat er topkoffers geleverd kunnen worden...
Heb er wel ruim twee maanden op moeten wachten, maar hier in de regio rijden vanaf deze week ook twee HD topkoffers rond. Kwaliteit weer top uiteraard :) En m'n eigen ook maar weer op wat beugeltjes getrakteerd :]
Zal van het weekend wat beter foto's maken.

12813916_1046556542081771_7299808334912531267_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
nice,

ziet er goed uit zo op het plaatje. Ben ook wel geinteresseerd, die skidplate ziet er ook goed uit.
 
Mede door de goede reacties hier op het forum ook een kofferset + valbeugels besteld voor de XT660Z Tenere. Helaas waren de koffers niet direct leverbaar, dus nu ben ik aan het wachten op een "verse" set :) Zodra ik ze binnen heb zal ik ook even een foto uploaden!

Skidplate ook van HD?
 
Terug
Bovenaan Onderaan