Suzuki TL1000s geschikt maken voor bijrijder

Danny28011986

Rookie
4 apr 2014
18
0
LELYSTAD
Hallo allen.

Nieuw op dit forum, maar voorstellen doe ik als ik iets meer tijd heb :)

Ik ben vanaf Maandag de bezitter van een TL1000s uit 99.

Nu zit er a: geen buddyseat op, en b: geen voetsteunen voor bijrijder.
Ik heb al een lange avond internet zitten afstruinen maar dit is toch wel erg lastig te krijgen.

Er zitten 2 mooie pijpjes onder, welke misschien wat problemen gaan veroorzaken voor de voetsteunen, maar dat is iets wat aan de steunen opgelost zal moeten worden.

De spullen zijn t belangrijkste, dan kan ik weer verder..

Wel even een fototje erbij voor een eerste indruk :p
full
 
Krijg nou wat :( ik heb werkelijk al een flink aantal mails via marktplaats verstuurd, maar deze nog niet gezien...

Hoe dan ook, thnx! Even contacten.

Die eerste heeft hem trouwens al niet meer..
 
Laatst bewerkt:
Krijg nou wat :( ik heb werkelijk al een flink aantal mails via marktplaats verstuurd, maar deze nog niet gezien...

Hoe dan ook, thnx! Even contacten.

Die eerste heeft hem trouwens al niet meer..

Marktplaats heeft een nogal slecht werkende search engine. Je moet exact invoeren wat je zoekt, als je een buddyseat zoekt en je voert buddy in vind ie niks.

Voetsteunen staan zat op ebay, heb mijn vorige post ge-edit.
 
Laatst bewerkt:
voetsteunen wil ik namelijk eerst even er naast kunnen houden. De huidige uitlaten zitten namelijk een stuk hoger dan de originele. Als ik de motor ook echt hier heb zal ik iets duidelijkere foto's maken.

Marktplaats zit ik serieus al een flinke dag op te zoeken. Of hij vind idd niks, of mensen halen hun advertenties niet weg als de spullen verkocht zijn..
 
voetsteunen wil ik namelijk eerst even er naast kunnen houden. De huidige uitlaten zitten namelijk een stuk hoger dan de originele. Als ik de motor ook echt hier heb zal ik iets duidelijkere foto's maken.

Marktplaats zit ik serieus al een flinke dag op te zoeken. Of hij vind idd niks, of mensen halen hun advertenties niet weg als de spullen verkocht zijn..

Ik heb een maatje die net zijn TLS de deur uit heeft gedaan, daar was ook niets origineels meer aan. Je hebt kans dat ie ook nog duospul heeft, ik heb het hem gevraagd maar hij ligt al te pitten...
 
Ik heb een maatje die net zijn TLS de deur uit heeft gedaan, daar was ook niets origineels meer aan. Je hebt kans dat ie ook nog duospul heeft, ik heb het hem gevraagd maar hij ligt al te pitten...

Dat zou helemaal geweldig zijn.

Overigens was ik ook gefrustreerd dat iemand in een keer vind wat ik al lang zoek ;)

Misschien een optie om de steunen te bewerken ofzo.

De dealer had een idee om misschien dan maar de originele pijpjes terug te plaatsen, maar no way.. Klinkt veel te goed ;)
 
Iemand omgeving flevoland nog een setje steuntjes voor achter liggen?

Of iemand die een ander adresje heeft dan ebay? Heb voor het geval dat daar wel even gekeken, maar dat duurt nogal even voor ik ze dan in huis heb, en niet zeker weet of het daar nog mee gaat lukken.

Buddyseat heb ik geen reacties op gehad van marktpaats, dus misschien dat daar iemand ook nog wat voor weet?
 
Marktplaats heeft een nogal slecht werkende search engine. Je moet exact invoeren wat je zoekt, als je een buddyseat zoekt en je voert buddy in vind ie niks.

Voetsteunen staan zat op ebay, heb mijn vorige post ge-edit.
De searchengine van marktplaats werkt prima (beter als die van speurders naar mijn mening) als je maar weet hoe deze werkt en wat de mogelijkheden zijn. Je kunt hier vrij goed zoekstrings (of hoe dat ook heet) gebruiken: duo* geeft nl. alle resultaten die met duo beginnen, duo* AND Tl1000* geeft alles waar tl1000 en duo samen in voor komen. En zo heb je nog OR (zo zoekt ie automatisch al), NOT, en als je een paar woorden tussen aanhalingstekens plaats zoekt ie alleen op die exacte combinatie.
 
Ik denk dat je die duo steunen niet kunt plaatsen, zo te zien heeft een vorige eigenaar de originele montage flensen afgeslepen en uitlaten op de motor gelast die niet meer afneembaar zijn.....
 
Ik denk dat je die duo steunen niet kunt plaatsen, zo te zien heeft een vorige eigenaar de originele montage flensen afgeslepen en uitlaten op de motor gelast die niet meer afneembaar zijn.....

Volgens mij zitten de originele montage punten er nog wel. Ik zit met het zelfde probleem maar ga voor die ene keer niet een compleet origineel spruitstuk, dempers en duostepjes monteren. Als je het wil is dat wat jij wel moet doen. Of wat laten maken dat er wel stepjes op kunnen.
 
Dat is juist de reden dat ik graag de stepjes als voorbeeld bij iemand kan zien voor ik ze overneem, ipv via ebay bestel.

De montage punten zitten er idd nog. En misschien kan ik met iets langere bouten de steunen eroverheen monteren. Alleen ben ik bang dat ze net te lang gaan worden, en dat dus de uitlaat in de weg zit.

En wat Flip ook zegt, voor dat af en toe wil ik echt niet terug naar origineel.. Buiten dat het zo erg bruut klinkt :-D

ik ga ook even kijken op die tl site, misschien dat ze daar iets weten. Zullen echt wel mensen zijn die ook iets zelf hebben gemaakt.

Ondertussen kunnen misschien de kenners mij even helpen. Ik heb eindelijk een reactie gehad op een seat, maar die is van 98. past dit op een 99?

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...l1000s-98-duozitting-zadel-duo-passagier.html

Thnx voor jullie antwoorden!!
 
en anders heb ik pech voor die 15 euries. Ga hem wel regelen.

Die steuntjes wordt een uitdaging, en als de bijrijder met de knieen in de nek zit is ook niks. In t ergste geval moet ze maar snel der eigen rijbewijs halen :p
 
Het zitje past gewoon.

Je kan je steuntjes naar buiten brengen maar ik denk niet dat dit het gewicht van bijrijder kan houden. (gaat naar beneden buigen).

Trouwens, ik zie dat je motor bij A6 motoren staat? Ik ga daar ook altijd heen, wist niet eens dat ze een TL hadden ;) En jij komt ook nog uit Lelystad zie ik, rijden er nu (minstens) 3 TLSen rond *O*
 
haha ze hebben eigenlijk nooit een tl gehad.

Ik kwam daar om even rond te snuffelen, en toen kwam ie er net mee binnenrijden. Iemand had hem ingeruild of wilde er vanaf. Hij is de kar afgegaan, proefritje gedaan en weer verkocht :p

Anders toch het vrouwtje maar overtuigen dat als ze echt een keer achterop moet, er nog een motor komt voor die dagen :-D
 
haha ze hebben eigenlijk nooit een tl gehad.

Ik kwam daar om even rond te snuffelen, en toen kwam ie er net mee binnenrijden. Iemand had hem ingeruild of wilde er vanaf. Hij is de kar afgegaan, proefritje gedaan en weer verkocht :p

Anders toch het vrouwtje maar overtuigen dat als ze echt een keer achterop moet, er nog een motor komt voor die dagen :-D
Simpel:

cadeaubon.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan