r1100gs span 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rutger kerel hoe is het ermee? Spierpijn periode achter de rug? Druk aan de wandel? Kallum an?
 
Nee hoor, heeft alleen slechte verbinding met internet thuis.

Van de week nog bij hem geweest en het gaat al stukken beter, kan al wat door het huis wandelen ( voorzichtig ).
Fysio is een paar keer geweest, laatste keer had die hem een oefening laten doen waar Rutger de volgende dag fiks last van had ( opgezette voet en pijnlijk been ), na contact met de huisarts weer rust houden.

Ga denk ik vanmiddag of morgen weer ff bakkie doen, zal daarna update geven ;)
 
Hij is allang weer weg, maar gaat een stuk beter met hem. Verveelt zich alleen de kl*re thuis, heb hem een Gespannfahrer magazine meegegeven ( zal'ie niet rustiger van worden ;) ).


Heb hem gezegd dat'ie gemist wordt en heb hem de groeten gedaan en beterschap gewenst van eenieder hier ;)
 
Tja....... als ik zijn adres heb (in de PB) wil ik/wij best eens op de koffie en de BMW span bekijken. We horen wel van Rutgertjuh als die iets meer behoefte heeft aan bezoek! :+
 
In welke uithoek woont rutger dan, dattie geen normaal internet heeft? Zelfs hier in het oosten lukt het al tegenwoordig :+
 
Mijn eigen topic maar weer even omhoog gooien.
Het gaat met mij weer veel beter, al zal ik rug patient blijven........
Mijn vorige huis is verkocht.
Ik heb een nieuw huis gekocht en met hulp van een paar fantastische mensen kon ik in een dag verhuizen.
Naast dat huis heb ik een garage van 5,5 bij 8,5 meter.
Genoeg voor de motoren dus.

Afgelopen weekend had ik het genemuiden treffen in de planning.
Afgelopen donderdag is alleen het spatbord afgebroken.
Zaterdag besteed met een nieuw spatbord.
En vandaag de radio maar eens aangesloten en de vloer mat op maat gesneden.
Daarmee zit mijn sleuteldagje er rug technisch ook mee op. Maar het was in ieder geval erg lekker om weer even bezig te zijn.

full
 
Mijn eigen topic maar weer even omhoog gooien.
Het gaat met mij weer veel beter, al zal ik rug patient blijven........
Mijn vorige huis is verkocht.
Ik heb een nieuw huis gekocht en met hulp van een paar fantastische mensen kon ik in een dag verhuizen.
Naast dat huis heb ik een garage van 5,5 bij 8,5 meter.
Genoeg voor de motoren dus.

Afgelopen weekend had ik het genemuiden treffen in de planning.
Afgelopen donderdag is alleen het spatbord afgebroken.
Zaterdag besteed met een nieuw spatbord.
En vandaag de radio maar eens aangesloten en de vloer mat op maat gesneden.
Daarmee zit mijn sleuteldagje er rug technisch ook mee op. Maar het was in ieder geval erg lekker om weer even bezig te zijn.
Mooi man :t
[afbeelding]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan