MF 't Gooi aan de BBQ: Editie 2014

SwordsDance

MF veteraan
6 apr 2011
9.715
0
Laren
Facebook
*O* *O* *O* MF ´t Gooi aan de BBQ: Editie 2014 *O* *O* *O*

Na een extreem geslaagde editie in 2012,
een succesvol vervolg in 2013, wordt het tijd voor meer Vleesch!!! :9~

Dus met veel plezier presenteer ik u:


*O* MF 't Gooi aan de BBQ: Editie 2014 *O*

large


Wanneer:
Zondag 14 september 2014; vanaf 16:00u is iedereen weer welkom!

Wat kost het?
Nog onbekend: vermoedelijk rond de €15,- (zowel voor de vegetariër als de vleeseter)

Betaling:
Bij ontvangen van de betaling is je inschrijving pas definitief!
Er wordt niet na afloop afgerekend, vooraf betalen!


Waar:
Op de nieuwe locatie van Scouting Maggy Lekeux:

Veerweg 15 (Let op: de veerweg aan de kant van Vredelaan 52; zie hieronder)
1251ZG
Laren

Route

Met de navigatie:
Aangezien de Veerweg wordt gescheiden door de Laarder Engh dient u de volgende kruising in te voeren in uw autonavigatie: Veerweg Laren, Kruising met Vredelaan Laren. Alleen op deze manier komt u aan de juiste kant van de Engh terecht. Op de kruising gaat u de Veerweg op en na 200m rechts het onverharde pad op.


Vanaf de A27 en Eemnes
Neem afslag 34 – Eemnes richting Laren. Sla linksaf bij zuidersingel. (Volg de borden Laren/Amersfoort/Hilversum/Eemnes) Ga links op de rotonde (3e afslag) naar Verlegde Laardeweg over het viaduct. Ga bij de tweede rotonde rechtdoor. Ga nu ongeveer 1,5 km rechtdoor. Bij de kruising met de St-Janstraat/Brink gaat u linksaf. Vervolg de weg rechtdoor via Zevenend/Zevenenderdrift/Vredelaan voor circa 2 km. Voordat u over de brug A1 gaat heeft u rechts de Veerweg

Vanaf de A1 Amsterdam
Neem afslag 9 – Laren richting Hilversum-Noord, selecteer einde afrit links voor. Bij de stoplichten linksaf en bij de volgende stoplichten ook links. U rijdt nu de Vredelaan op. Na 1km bereikt u de brug over A1. Direct na de brug slaat u linksaf de Veerweg in en na 200m gaat rechts het onverharde pad op.

Vanaf de A1 Amersfoort
Neem afslag 9 – Laren richting Hilversum-Noord, selecteer einde afrit links voor. Bij de stoplichten linksaf en bij de volgende stoplichten gaat u rechtdoor. Selecteer wel links voor, want bij de daaropvolgende stoplichten slaat u linksaf. U rijdt nu de Vredelaan op. Na 1km bereikt u de brug over A1. Direct na de brug slaat u linksaf de Veerweg in en na 200m gaat rechts het onverharde pad op.

Met het openbaar vervoer:
Vanaf Hilversum Centraal Station
Neem Bus 108 naar Huizen via Laren
Stap uit bij Halte A1 Viaduct. Op de kruising met de Vredelaan gaat u de Veerweg op en na 200m rechts het onverharde pad op.

Vanaf Station Naarden/Bussum of Ziekenhuis Blaricum TerGooi. Neem Bus 109 naar Hilversum via Laren/Eemnes. Stap uit bij Halte Brink, en stap over op Bus 108 naar Hilversum via Laren, stap uit bij Halte A1 Viaduct. Op de kruising met de Vredelaan gaat u de Veerweg op en na 200m rechts het onverharde pad op.
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van de datum en wat andere omstandigheden gaan we dat zeker proberen te regelen!

2 volwassenen, 1 klein gappie. *D
 
Laatst bewerkt:
Als het kan/mag ben ik ook graag van de partij. 8-)

edit: Oh en als ik iets moet fixen/helpen/meenemen, geen probleem. :Y
 
Laatst bewerkt:
Tja . . .

Dan meld ik me ook weer aan (ovb van datum, maar dat geldt voor iedereen).

Dan maak ik ook weer de groepsfoto 2014.
 
Ovb datum ja zeker zin in, dit keer zal ik niet op vakantie zijn gok ik :+
(Tenzij het 13 juli is O-) dan zit ik in sauerland :P )
 
Afhankelijk van de datum, zal ik ook maar eens mijn neus laten zien, vooral omdat het goede voornemen voor dit jaar is wat meer ritjes met jullie te maken dan die ene van vorig jaar....(welke overigens zeer goed bevallen is!!!)
 
Voorpret!!!! *O* *O* *O*

Niets is leuker dan ergens lekker naar toe leven en aftellen :Y

Animo genoeg, daar ligt het dus niet aan.
Nu nog even zorgen dat de slager niet op vakantie is, SD ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan