Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net ff gecontact met mijn "huis"-spuiter. Medio juni kan alles gespoten worden.

De grote wing op de zijkuipen zal ook gespoten worden. Het onderste stuk laat ik dan ook mee omhoog lopen ipv origineel omlaag, dan wordt het een echte volle wing.
Ook komen er op de kont 2 zwarte vlakken als ook op de SP2 zitten.

Ben nu bezig met het bestellen van stickers.
- zwarte kleine honda wings voor op de tank -> besteld
- zwarte RC51 stickers -> onderweg
- zwarte VTR racing sticker -> kan Tukkertje maken :}

- zwarte honda stickers onderkuip -> ff zoeken
- zwarte 1000 met rode R sticker voor op de kont -> ff zoeken
- zwarte honda sticker achterop de kont -> ff opmeten

Moet zeggen dat nu ik er mee bezig ben, ik er erg veel zin in heb. Kan niet wachten tot dat het allemaal klaar is. Al zal het coaten van het frame, achterbrug en klein spul in de winterperiode gebeuren.

Hier alvast een voorproefje. Nog niet op schaal en het racing logo moet nog netjes vloeiend gemaakt worden maar geeft wel een eerste indruk.

full


Als je wilt kan ik die andere stickertjes ook wel maken als ik toch één keer bezig ben. :)

Heeft iemand nog een plaatje van de linker kuip?? Loodrecht geschoten tov het VTR logo? Heb alleen nog maar de rechter kuip. De linker rijdt ergens in Zwolle :)
 
Laatst bewerkt:
Hellow, kom nog effe buurten hier... Mocht iemand wat tijd over hebben ik heb geen SP1 meer dus ik mag van die lijst af :+

Verder, zie dat mn oude SP er op dit moment niet zo mooi bij staat :/

Dacht dat we iets anders afgesproken hadden O-)
Tja sorry, zat ook niet echt in de planning :/ Maar ga 'm weer terugbrengen in nieuwstaat :Y ;)
 
Hier alvast een voorproefje. Nog niet op schaal en het racing logo moet nog netjes vloeiend gemaakt worden maar geeft wel een eerste indruk.

[afbeelding]

Als je wilt kan ik die andere stickertjes ook wel maken als ik toch één keer bezig ben. :)

Heeft iemand nog een plaatje van de linker kuip?? Loodrecht geschoten tov het VTR logo? Heb alleen nog maar de rechter kuip. De linker rijdt ergens in Zwolle :)
Man, wat gaaf :} Als je dat wilt doen, graag. Dat scheelt weer zoeken.
Maat van de grote Honda sticker heb je nog dus.
De maten van de letters en cijfers voor op de kont heb ik niet.

Wellicht dat Aspencade nog de 1000R sticker op zou willen meten? Die ben ik vorige keer vergeten er bij te vragen :$
 
Man, wat gaaf :} Als je dat wilt doen, graag. Dat scheelt weer zoeken.
Maat van de grote Honda sticker heb je nog dus.
De maten van de letters en cijfers voor op de kont heb ik niet.

Wellicht dat Aspencade nog de 1000R sticker op zou willen meten? Die ben ik vorige keer vergeten er bij te vragen :$

Geen probleem. Maat van de grote Honda sticker heb ik en van de kleine op de kont ook.

Een foto van Aspencade zijn kont ;) en dan met name de 1000R is ook zeer welkom.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
full




Geloof dat zo'n stickertje van 1000R ook wel mooi op deze kont staat :Y :Y :Y

Dus zou ik die ook graag 2 willen bestellen als dat kan Tukkertje
 
Laatst bewerkt:
Wimmus wil je van je SP af dan? :0


er van af willen is een groot woord zou um liever gewoon houden :Y

maar helaas elke keer als ik er een langere tijd op heb gereden krijg ik flink last van me heupen
ben al naar doktor geweest en die had het over geirriteerde slijmbeurzen

en om nu steeds met ijszakken op me heupen te gaan zitten na het rijden vind ik beetje te gek

heb dus "beetje" te koop/ruil staan om te gaan kijken of ik um ken ruilen tegen een naked bike of anders te verkopen en dan een naked bike te kopen voor rechtere zit

maar liever zou ik um gewoon houden maar gezondheid is helaas ook belangrijk -O-

dus kijk wel hoe het loopt :/
 
er van af willen is een groot woord zou um liever gewoon houden :Y

maar helaas elke keer als ik er een langere tijd op heb gereden krijg ik flink last van me heupen
ben al naar doktor geweest en die had het over geirriteerde slijmbeurzen

en om nu steeds met ijszakken op me heupen te gaan zitten na het rijden vind ik beetje te gek

heb dus "beetje" te koop/ruil staan om te gaan kijken of ik um ken ruilen tegen een naked bike of anders te verkopen en dan een naked bike te kopen voor rechtere zit

maar liever zou ik um gewoon houden maar gezondheid is helaas ook belangrijk -O-

dus kijk wel hoe het loopt :/
Mijn lichaam is ook niet van het soepele als ik er afstap. Maar als ik ze weer in het hok zet en we mekaar dan even in de ogen kijken, dan denk ik altijd wat ben je een nukige jonge dame :+ :+ :P en dan is alles weer oké. Het is gewoon een heerlijke motor waar je géén tweede van vindt :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan