KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk gaan we binnenkort naar de Dolo's.
Zullen we jullie vervelen met lokale info of foto's?
Ik ben benieuwd of en anders hoelang ik voorop mag rijden.

ff google maps geraadpleegd kom ik dit tegen.
Is dat te doen met een Yahammer FZ1 oid?

[afbeelding]

Als het niet te lang duurt gaat het wel, ik denk dat je het sneller beu bent dan gewend.
 
WTF?! Ik zat te wachten op een nog uitstaande jiffy en dan gebeurt er dit :?


Het lijkt wel of z'n achterwiel los zit, of dat de band er los opligt. Let maar eens goed op dat wiel vlak nadat ie z'n hand uitsteekt, en de bocht indraait. Dat wil je echt niet. :X :? :N
 
Foto550-R8BSJZJA.jpg


Iemand bekend met dit zijtassen/beugels systeem voor op de 950/990 sm/r ?
Ik heb dit overgenomen van een forummember,maar nu een aantal maanden later,geprobeerd dit te monteren maar ik kom er niet uit wat ik nou met die bussen moet.
 
Laatst bewerkt:
WTF?! Ik zat te wachten op een nog uitstaande jiffy en dan gebeurt er dit :?

die berijder strekt net van te voren zijn arm en hand. het lijkt er op dat de berijder bij het weer vast pakken van het stuur even gas geeft (de motor zie je duidelijk even acceleren) waardoor hij in paniek rechts af gaat tegen de betonnen afscheiding rijd
 
Nou, na even bestuderen lijkt wel of zijn voorwiel wegglijdt op dat stukje overgeverfde lijn, hij grijpt het stuur weer en geeft in de reactie gas? Of hij verremt zich zelfs, dat kan ook. Z'n stuur schiet in ieder geval een stukje om.

Als je je geluid ook wat harder zet hoor je de band ook slippen zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Nou, na even bestuderen lijkt wel of zijn voorwiel wegglijdt op dat stukje overgeverfde lijn, hij grijpt het stuur weer en geeft in de reactie gas? Of hij verremt zich zelfs, dat kan ook. Z'n stuur schiet in ieder geval een stukje om.

Als je je geluid ook wat harder zet hoor je de band ook slippen zelfs.

Ook opnieuw bekeken en denk hetzelfde.
Voorwiel en achterwiel schieten even weg wat een schrikreactie veroorzaakte.
 
Hierbij wat foto's van m'n smr! :)

(De oranje kappen worden nog vervangen voor de zwarte maar die moet ik nog wat aanpassen)

full
 
Daar kom ik binnenkort op terug, heb nog maar een klein ritje van 5km gedaan met 16 liter in de tank, maar daar merkte ik geen verschil mee.
 
mannen! na een ritje naar de Eiffel heb ik wat vreemds gemerkt aan de voorkant van de 950 SM, in een langere bocht blijft de voorkant niet strak, lijkt wel op een soort 'punt' te komen waarbij de motor meer naar binnen zakt of juist niet. Geeft in ieder geval geen veilig gevoel!

Ik heb alle vering instellingen middels het werkboek terug gezet naar de standaard waarden, dit heeft al iets of wat geholpen, maar het effect is er nog steeds. De voorkant voelt ook wat 'zwaarder' aan dan voorheen. Bandenspanning is ok, kan niets opmerkelijks zien aan de voorband, behalve dat deze een flinke 'schaamrand' heeft die wat gladder is dan de rest van de band.. any ideas..? @xtra, wat een geweldige fiets.. *kwijl*
 
mannen! na een ritje naar de Eiffel heb ik wat vreemds gemerkt aan de voorkant van de 950 SM, in een langere bocht blijft de voorkant niet strak, lijkt wel op een soort 'punt' te komen waarbij de motor meer naar binnen zakt of juist niet. Geeft in ieder geval geen veilig gevoel!

Ik heb alle vering instellingen middels het werkboek terug gezet naar de standaard waarden, dit heeft al iets of wat geholpen, maar het effect is er nog steeds. De voorkant voelt ook wat 'zwaarder' aan dan voorheen. Bandenspanning is ok, kan niets opmerkelijks zien aan de voorband, behalve dat deze een flinke 'schaamrand' heeft die wat gladder is dan de rest van de band.. any ideas..? @xtra, wat een geweldige fiets.. *kwijl*

Balhoofdlager...takel hem eens op voren en voel eens hoe je stuur vrij draait...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan