Motor wil niet meer starten, te weinig benzine?

iridium90

MF'er
10 jan 2013
74
0
Vlijmen
Hallo,
Ik ben bezig met een streetfighter te bouwen, nu heb ik zo goed als alles weer in elkaar zitten. Vanmiddag startte de motor weer en was ik net van plan een stukje te rijden totdat de motor afsloeg. nu krijg ik hem heel af en toe gestart met de choke vol open maar zodra ik een klein beetje gas geef valt die gelijk uit ook loopt de motor heel onregelmatig stationair. De motor heeft altijd op open filters gelopen, het enigste wat ik verandert heb is om er kleinere filters op te zetten. De carbs zijn gereinigd, alle vloeistoffen ververst en filters vervangen. krijgt hij toch te weinig benzine? Is een grotere sproeier genoeg? Het gaat trouwens om een FZR1000 uit 1988.
Groeten Dave
 
haha heb ik net gecontroleerd, de slang van mijn filter naar de pomp is aan de korte kant en redelijk slap. Heb er nu een langere en wat stuggere slang tussen gezet, morgen maar is kijken of het een verschil maakt. Bedankt alvast voor de info!
 
tot je me nodig hebt :')

Kan me niet herinneren dat ik ooit jouw sarcastische, botte, quasi-humoristische opmerkingen nodig heb gehad.

Kan jij je nog wel herinneren de laatste keer dat je iemand geholpen hebt? Het enige wat jij doet is nieuwe forum-gebruikers afschrikken.
 
Laatst bewerkt:
Kan me niet herinneren dat ik ooit jouw sarcastische, botte, quasi-humoristische opmerkingen nodig heb gehad.
dat jij denkt dat je me niet nodig hebt is jouw probleem. Als ik deze foto's zie, weet ik beter, maar k zal je niet helpen hoor.


Kan jij je nog wel herinneren de laatste keer dat je iemand geholpen hebt?
dagelijks
Het enige wat jij doet is nieuwe forum-gebruikers afschrikken.
dat is het enige dat jij met je beperkte visie ziet en daar wordt ik nou zo moe van.
 
dat jij denkt dat je me niet nodig hebt is jouw probleem. Als ik deze foto's zie, weet ik beter, maar k zal je niet helpen hoor.dagelijksdat is het enige dat jij met je beperkte visie ziet en daar wordt ik nou zo moe van.

_O- haha zo sneu, heb je net zo lang zitten zoeken tot je iets had om negatief op te zijn? Even ter verduidelijking, ik heb dat ding paar weken geleden gekocht om s'nachts in de stad te zetten voor mijn nieuwe baan. Het is de bedoeling dat hij niet perfect is. Wat heb je er eigenlijk op te zeiken? Geen snelheidsmeter, rempotje staat niet recht, mist een stuurschakelaar links, chokehoudertje is weg en kabel hangt met een tyrap vast, geen spiegels en geen knipperlichten? Zo jij bent echt geweldig dat je dat ziet! :+ narcistische opoe.
 
Laatst bewerkt:
_O- haha zo sneu, heb je net zo lang zitten zoeken tot je iets had om negatief op te zijn? Even ter verduidelijking, ik heb dat ding paar weken geleden gekocht om s'nachts in de stad te zetten voor mijn nieuwe baan. Het is de bedoeling dat hij niet perfect is. Wat heb je er eigenlijk op te zeiken? Geen snelheidsmeter, rempotje staat niet recht, mist een stuurschakelaar links, chokehoudertje is weg en kabel hangt met een tyrap vast, geen spiegels en geen knipperlichten? Zo jij bent echt geweldig dat je dat ziet! :+ narcistische opoe.

nee, ik zocht naar jouw geweldige inbreng _O-
 
Ik ben het ook zat ! :+ gelukkig is het vrijdag ff door buffelen en dan weekend !!! :}

maarre lullig voor je dat je het niet aan de praat krijgt.

Lijkt mij een benzine probleem , maar wanneer heeft tie z`n laatste kleppenstel beurt gehad ? Denk juist dat je sproeiers te groot zijn .

Er zaten open filters op dan zijn je sproeiers waarschijnlijk daarop aangepast dus groter , nu ga je weer naar kleinere filters zonder daarop je sproeiers weer aan te passen ?

Daarna de lucht /benzine mengverhouding goed afstellen en de carbs opnieuw synchroniseren .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan