Uitlaat blauw waarom????

Kara

Die hard MF'er
30 sep 2011
363
0
Zuid-Holland
Beste techneuten,

Een vraagje ik heb pas geleden een motor gekocht, maar de uitlaatbocht is blauw. Is dat normaal of is er iets ergs???? Bij de koop was ik er niet bij stilgestaan maar nu denk ik.......
2yv9keb.jpg
 
Niks om je zorgen over te maken, het metaal is daar gewoon (te) heet geweest, waardoor het nu die kleur gekregen heeft. Je uitlaat zal er niet minder goed door werken.
 
Dus ik hoef mij nergens om zorgen te maken? Kan ik het ook weghalen dat blauwe en hoe?

Er zit een open pijp op. Het is dan mogelijk dat de zaak wat te arm loopt. Wil je zeker zijn, dan zou je 'm ff op de Dynobank kunnen zetten.

Bluejob kan dat blauw een beetje weghalen.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een open pijp op. Het is dan mogelijk dat de zaak wat te arm loopt. Wil je zeker zijn, dan zou je 'm ff op de Dynobank kunnen zetten.

Bluejob kan dat blauw een beetje weghalen.

Zeg,jij behoord te zeggen dat dit zwaar illegaal is,en dat er onmiddellijk een originele demper op moet.
In plaats van te typen dat men door het geheel af te stellen de fiets nog verder "opgevoerd"word.
Valt me,van je ,tegen B|

:+
 
Zeg,jij behoord te zeggen dat dit zwaar illegaal is,en dat er onmiddellijk een originele demper op moet.
In plaats van te typen dat men door het geheel af te stellen de fiets nog verder "opgevoerd"word.
Valt me,van je ,tegen B|
:+

Nee hoor, hoef ik helemaal niet. Hoe kan ik nu weten of TS wel of niet op de openbare weg rijdt? O-)
 
Om de corrosieweerstand van titanium te verhogen wordt er per m3 1 smurf toegevoegd aan de legering.
Doordat er tegenwoordig zoveel motoren worden uitgerust met een titanium uitlaatsysteem worden de smurfen inmiddels met uitsterven bedreigd.
 
Om de corrosieweerstand van titanium te verhogen wordt er per m3 1 smurf toegevoegd aan de legering.
Doordat er tegenwoordig zoveel motoren worden uitgerust met een titanium uitlaatsysteem worden de smurfen inmiddels met uitsterven bedreigd.

:(

Ik snap nu waarom ik Cargamel en die K*T kat vroeger als kind zijnde al niet kon waarderen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan