DB killer aanpassen (stiller)

markktm

MF'er
30 jan 2012
32
0
haarlem
Ik heb ondanks de eerste circuitdag erop zitten met mijn nieuwe ktm 1290 :] , echter werd ik na 10 min van de baan gevlagd omdat ik teveel geluid maak |( . Heb het volledige akra systeem erop }) dus kan niet voor cicruitdagen ff me originele demper erop zetten. :9

5 mei weer een circuitdag dus HELP :}

Ik dacht zelf aan een gaasje voor de opening in de uitlaat aan de achterkant van de db killer, of aan versmallen maar daar gaat ie ongetwijfeld minder van lopen ;(

Bedankt voor evt tips!!

Groetjes Mark
full
 
Mooie machine.

Maar ik denk dat de beste optie is om naar een prof te gaan die een aangepaste dB killer voor je kan maken...
Daarnaast moet je ook even nagaan of je uitlaat wel het probleem is en niet je inlaatgeluid :)

hoeveel was de overschrijding trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Kunnen ze van Akra trouwens geen db-killer leveren ? Die beter dempt bedoel ik dan.

Het is gewoon een straatlegaal systeem wat gewoon voldoet aan (en vaak nog stiller is dan) de typegoedkeuring. Dan gaan ze er bij akra niet nog een extra killer in douwen. Dat je op de circuits net zoveel lawaai mag maken als een 250cc met originele uitlaat is een ander verhaal.
 
Het is gewoon een straatlegaal systeem wat gewoon voldoet aan (en vaak nog stiller is dan) de typegoedkeuring. Dan gaan ze er bij akra niet nog een extra killer in douwen. Dat je op de circuits net zoveel lawaai mag maken als een 250cc met originele uitlaat is een ander verhaal.

:^

Een R6 (2010) met standaard uitlaat maar met aangepast filter maakt al te veel geluid :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan