Het grote BMW K1600 topic deel 2

Vandaag naar MDI in Ravenstein gereden. Het waaide eigenlijk te hard om het scherm goed te testen. Maar toch een laag Vstream scherm gekocht, dus er is gelijk een nieuwe gemonteerd. Kreeg ook leuke korting gezien ik voor mijn GS ook een Vstream had gekocht daar. Het oude scherm wordt kosteloos opgestuurd. Kortom weer topservice!!

full
 
Ik kan wel zeggen dat de Vstream beter is dan de standaard ruit. Je vangt gewoon minder wind op je helm en het lichaam.

Ook de looks zijn beter😊.
 
Denk sinds twee jaar gebruik ik nu ook de Vstream (laag model; ik ben 1.85m). Bevalt mij goed. Minder wind op borst en helm en ik kan er nog altijd over heen kijken.
 
Ik heb weer een nieuw projectje. Ik erger me al een tijdje aan het dikke randje onder de kentekenplaathouder. Al dan wel of niet met reclame.

Bij de auto zie je het gelukkig al vaker. Ook in combinatie met luxe kentekenplaten.
Dus heb onderstaande kentekenplaathouder besteld bij bol.com😊
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb weer een nieuw projectje. Ik erger me al een tijdje aan het dikke randje onder de kentekenplaathouder. Al dan wel of niet met reclame.

Dus heb onderstaande kentekenplaathouder besteld bij bol.com

Die heeft zo te zien ook een "dikke" rand, alleen geen reclame...?
 
Ik heb vandaag een extra cardo Q3 set gekocht en ingebouwd in de helm van mijn zoontje.
full



Hebben jullie nog ideeën wat ik nog kan doen aan mijn K??
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet bmwroof. Ik weer niet de preciese configuratie van je fiets maae op mijn verlanglijst staan wel breedstralers maar ik heb geen idee of dat achteraf kan, lagere voetsteunen of voetsteunen op de valbeugel, die mistachterlichten vind ik wel een hele praktische. De pinkers onder het logo en akras. Niet voor meer herrie maar voor nog mooier geluid..maar ik ben bang dat de eerste uitgave naar cjib moet. Ze stonden zaterdag bij gouda. Flitsactie :(
 
Breedstralers, beschermfolie voor je kuip en koffers. Breedstralers (Wunderlich) en folie (Scothguard 3M) zijn, als je een beetje handig bent, prima zelf te monteren/aanbrengen
 
Als je ook veel in slechter weer gaat rijden, is iets meer bescherming tegen de elementen wellicht praktisch. Ik had ook de Aerowings van Aeroflow op de GTL. Bij mooi weer eenvoudig te demonteren, bij slecht weer zo weer erop ...

CIMG6712.JPG
 
Kijk daar heb ik wat aan 😉!

De verstralers achteraf inbouwen origineel kan, is echter zeer prijzig Shades. Voetsteun plankje is ook handig, maar past meer bij GTL denk ik.
Akra's wil ik ook, supervet geluid. Al ben ik nu ook tevreden.

Wunderlich verstralers zou een optie zijn of bmw led op motorbeschermingsbeugel monteren. Alleen zit je dan weer met schakelaar, dat wordt niet origineel. Op de plek van de radioknoppen zou je dan wat kunnen maken. Had dat op mijn RT ook.

Aerowings is ook handig voor windbescherming rWin.
 
Laatst bewerkt:
Is dat handig? Dan past je helm er (waarschijnlijk) niet meer in...


Dat is zeker. Maar als je dagelijks tussen druk verkeer heen moet laveren en de brede koffers achter net teveel van het goede zijn, dan kun je met de smallere koffers beter uit de voeten en toch nog bagage meenemen.

Ik had ze destijds ook voor de K1200GT. Volstaat prima voor woon-werkverkeer als je op je werk je helm mee naar binnen kunt nemen.
 
Kijk daar heb ik wat aan 😉!

Wunderlich verstralers zou een optie zijn of bmw led op motorbeschermingsbeugel monteren. Alleen zit je dan weer met schakelaar, dat wordt niet origineel. Op de plek van de radioknoppen zou je dan wat kunnen maken..

Je kunt bij de breedstralers ook een elektronische schakelaar krijgen, werkt dan via je knipperlicht switch, dan heb je geen last van een losse schakelaar. Ik heb alles van Wunderlich met een switch naast mn linkerhandvat, onopvallend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan