Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Afhankelijk van het weer wil ik misschien wel weer eens meerijden, de laatste weken ben ik bijna niet aan rijden toegekomen doordat zo ongeveer alle vrije tijd in het huis gaat zitten.

Volgende week heb ik bereikbaarheidsdienst van het werk dus dat wordt ook niks, misschien sluit ik zondag wel weer aan. Ik hou het topic wel in de gaten. :z
 
@ Tom: Schiet het een beetje op in Bemmel met de verbouwing?

Zondag 25-5-2015
19:30 vertrekken
P+R gelredome
Route. 111 km
 
@ mud. Ik val op mannen, beetje gay is okay!.

@ tom help de economie eens maak je bouw depot eens leeg en huur wat zzpers in haha.

@ thanas. 110 km op sm? Haha dan heb jij nog geen ktm 520 sm gereden haha.
 
@ koen, ik rij 180 km op de fiets (met trappers) per week. Ben wel wat gewend. Heb je de z750 of 1000 niet meer, dat is comfortabeler dan de 520.
 
Laatst bewerkt:
@ mud. Ik val op mannen, beetje gay is okay!.

@ tom help de economie eens maak je bouw depot eens leeg en huur wat zzpers in haha.

@ thanas. 110 km op sm? Haha dan heb jij nog geen ktm 520 sm gereden haha.

Je "vriend" dan :P .
Mwaoh ik ken ook malloten die 340km op een KTM 640 LC4 doen O-) .
Is zo'n 520 nog beroerder dan :? Ik vond het eigenlijk wel meevallen, in het begin (net gekocht) wist ik niet waar ik nu weer aan begonnen was maar na een tijdje wende je aan dat getril en gerammel :] .
 
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
P+R gelredome
Optie 1: 111 km - Veluwe op en neer
Optie 2: 78 km - Geldersche rivieren, een dode graaf
Optie 3: 114 km - Geldersche rivieren, 'n lange rijs (stukje "nieuw" voor mij)
Optie 4: 60 km - Overwaardlingebetuwe
 
Laatst bewerkt:
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
P+R gelredome
Optie 1: 111 km - Veluwe op en neer
Optie 2: 78 km - Geldersche rivieren, een dode graaf
Optie 3: 114 km - Geldersche rivieren, 'n lange rijs (stukje "nieuw" voor mij)
Optie 4: 60 km - Overwaardlingebetuwe


Wat ook een leuke rit is, is een rit over de dijken langs de rijn en Waal. Arnhem-opheusden-nijmegen-huissen is een rondje van 85km
 
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
P+R gelredome

Optie 1: 60 km - Overwaardlingebetuwe
Optie 2: 71 km - Lingebetuweoverwaard
Optie 3: 78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
Optie 4: 85 km - Luthalia's dijken rit
Optie 5: 86 km - Kleverlands
Optie 6: 111 km - Veluwe op en neer
Optie 7: 114 km - Geldersche rivieren / 'n lange rijs
 
Laatst bewerkt:
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
P+R gelredome

Optie 1: 60 km - Overwaardlingebetuwe
Optie 2: 71 km - Lingebetuweoverwaard
Optie 3: 78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
Optie 4: 85 km - Luthalia's dijken rit
Optie 5: 86 km - Kleverlands
Optie 6: 111 km - Veluwe op en neer
Optie 7: 114 km - Geldersche rivieren / 'n lange rijs


Ohhh dit ga ik even onthouden... Misschien dat ik wel ff mee ga!
 
@Vip3r, Zeker doen! Al zal de kleverlands route voor jou veelal bekend zijn... Alle routes trouwens zelf bedacht.
 
Laatst bewerkt:
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
P+R gelredome

Optie 1: 60 km - Overwaardlingebetuwe
Naam van route is samenstelling van overbetuwe en lingewaard. Dijk langs de rijn in de betuwe, stukje binnendoor naar de dijken van lingewaard.

Optie 2: 71 km - Lingebetuweoverwaard
Ook betuwe en lingewaard, maar dan minder tussendoor en meer dijk.

Optie 3: 78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog wn via de rijn terug

Optie 4: 85 km - Luthalia's dijken rit
...

Optie 5: 86 km - Kleverlands
Via arnhem noord, de posbank door de liemers, de taal daar hoort bij het kleverlands. Vandaar de naam. Hierbij komen we ook langs de kneedown / wheelie parkeerplaats.

Optie 6: 111 km - Veluwe op en neer
De veluwe noordwaarts, afwisselend toeren en sturen. Dan weer zuidwaarts door de veluwe terug.

Optie 7: 114 km - Geldersche rivieren / 'n lange rijs
'N lange rijs... Niet reis, want we komen langs rijswijk. Vergelijkbaar met 'n dode graaf, maar dan nog iets meer.
 
Laatst bewerkt:
Optie 5 en 7 heb ik nog niet helemaal in mijn hoofd, dus wellicht die niet doen, want dan mot ik wellicht onderweg stoppen om te navigeren. Rest rijd ik uit t hoofd

Zelf zou ik optie 3 kiezen.
Maar optie 6, zitten ook hele mooie wegen bij!
 
Laatst bewerkt:
Zag net denk ik gl-jane op mv agusta bij presikhaaf,
Ook motor van danny weekje terug.
full

full

full
 
Ik zie opeens mijn naam verschijnen :o
Is niet mijn rit hoor, is het standaard rondje wat bijna iedereen hier al kent.

Misschien een optie om 19 uur weg te rijden?
En heb je misschien een overzichtskaartje van de Kleverlands? Dat klinkt wel interessant, vooral omdat er miss maar weinig meegaan als het overbekende rondje gereden wordt ;)

Maar mocht het dat rondje worden kan ik hem wel voorrijden, dan kunnen we hem helemaal rijden zonder tussendoor te steken om nog de Posbank over te duiken ;P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat optie 2 van mij veelal hetzelfde is als wat jij voorstelt. Dijk langs de rijn tot aan opheusden, dan naar beneden naar dodewaard en via de waal naar oosterhout, dan bemmel en dan de dijken van de lingewaard.

Dat is inderdaad wel n standaard ritje. Mijn optie 2 doet dat ook

Mag ik dan optie 3 voorstellen? Paar stukjes binnendoor zijn ook de moeite waard en maken t minder standaard.

Die kan je dan ook prima uitbreiden met de Posbank.

Oh, zie dat Het niet Luthalia, maar Lardosio was die deze route voorstelde....
 
Laatst bewerkt:
Zondag 25-5-2014
19:30 vertrekken
19:00 vertrekken???? (verzamelen?)
P+R gelredome

Optie 1: 60 km - Overwaardlingebetuwe
Naam van route is samenstelling van overbetuwe en lingewaard. Dijk langs de rijn in de betuwe, stukje binnendoor naar de dijken van lingewaard.

Optie 2: 71 km - Lingebetuweoverwaard
Ook betuwe en lingewaard, maar dan minder tussendoor en meer dijk. Volgens mij bijna gelijk aan wat luthalia voorstelt.

Optie 3: 78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog wn via de rijn terug

Optie 4: 85 km - Luthalia's dijken rit
Via de rijn over de dijken naar opheusden. Dan naar beneden via dodewaard langs de waal naar oosterhout. Bij bemmel de dijk op om de lingewaard te omcirkelen.

Optie 5: 86 km - Kleverlands
Via arnhem noord, de posbank door de liemers, de taal daar hoort bij het kleverlands. Vandaar de naam.

Optie 6: 111 km - Veluwe op en neer
De veluwe noordwaarts, afwisselend toeren en sturen. Dan weer zuidwaarts door de veluwe terug.

Optie 7: 114 km - Geldersche rivieren / 'n lange rijs
'N lange rijs... Niet reis, want we komen langs rijswijk. Vergelijkbaar met 'n dode graaf, maar dan nog iets meer.
 
Laatst bewerkt:
Gister moest ik voor mn werk in woerden zijn, dus ben met de motor gegaan. Dus heb wat van route 7 verkend. De dijk vanaf rijswijk is erg leuk. Route 7 moet me dus ook wel uit t hoofd lukken. Al zal 114 km misschien wat ver zijn voor de meesten?

19:00 verzamelen
19:15 vertrekken
P+R gelredome

78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog en via de rijn terug

full



En als mensen nog meer willen, rijden we nog door naar de Posbank

Benieuwd hoeveel mensen er komen!
 
Laatst bewerkt:
:Y Mooi stukje dijken heb vanmiddag een groot gedeelte van deze route gereden . Was lekker rustig op de dijk :P dus er kon lekker doorgereden worden .
 
Dijken bij pannerden/Zevenaar/Westervoort heb ik ook nog even meegenomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan