Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Is je pizzakoffer er vanaf gewaaid met de storm? _O-




@ tom , dacht dat jij nog geen 40+ was? al dat ouwe spul heb ik niet mee gemaakt haha.
mt5 met mb sterwielen etc. 8-) haha een HONDA :Y :Y

@Mario, vroeger! toen etb lubbers nog bestond _O-
yep, lang geleden, toen ik daar begon reed ik nog op een soesoeki O-)
 
Mijn eerste brommer was een Citta toen ik 13 was ofzo. Lekker illegaal rondjes door het dorp (woonde toen nog in Millingen) rijden 8-)
 
~
:P heb ook nog 2 hond cr 250's gehad en 2 xr600's (verstand kwam later.


@ tom. het was mijn eerste schakel, was toen geloof 11 of 12 jaar was toen De man onder de jochies haha~


ehh en nu het jochie onder de mannen hahaha _O-

je krijgt de groeten van cyclops Jimmie :W

zo ff errum omhoog geschupt
 
Vandaag mijn bike opgehaald. Gelijk even 80 kilometer gereden om in te komen. Van het weekend wel even de pekel er afspoelen.... Maar dat heb ik er graag voor over met het weer wat er nu aankomt/is!!!

Ook even chique nieuwe handschoentjes gehaald :Y
 
Mijn brommert is ook bijna klaar. Alleen nog remvloeistof erin keilen en de kuipen er op, dan kan ik Arnhem onveilig maken :] 8-)
 
Valt me trouwens op dat er de laatste tijd redelijk wat quads rijden in Arnhem (tenminste, bij mij in de buurt). Jammer genoeg rijden de meesten echt als mongolen (tegen het verkeer in, over het gras en de stoep).
Bij mij rijdt er vaak zo'n kerel met z'n Roof Boxer helm en die kent alleen maar standje volgas |( :(
 
@tom ik weet wie jij bedoeld maar dat is pas sinds gister :). Er rijden er inderdaad meerdere ook met die roof boxer helmen. over de stoep rijden dat zal wel niet....
Niet mouwe! Gas op die lolly swa ;p hij rijdt tenminste
 
Laatst bewerkt:
Ok :P Nouja, die dingen lijken allemaal op elkaar. VIel me gewoon op (op een negatieve manier dus :P) dat ik er de laatste maand ofzo die dingen voorbij zie komen.
 
Even voorstellen dan...

Roy 34 jaar oud, geboren en getogen in Arnhem. Afgelopen week heb ik m`n handtekening gezet onder het koopcontract van een geheel zwarte Kawasaki Z750 uit 2009 met nog geen 15K op de teller.

Tijdje opzoek geweest naar de geheel zwarte uitvoering omdat die na mijn mening net iets bruter oogt dan de andere kleuren combo`s.




full
 
~
welkom roy ;) gave bike!


Vandaag de eerste meters van 2016 gemaakt![/quote]

zou ook wel eens tijd worden ;)

gister ook ff km's gemaakt, nieuw achterbandje ff uitgezweet.

snelweg tot beekbergen , binnendoor naar hoenderloo voor een ijsje en via deelen door arnhem naar huissen en de dijk terug :W
 
\
welkom roy ;) gave bike!


Vandaag de eerste meters van 2016 gemaakt![/quote]

zou ook wel eens tijd worden ;)

gister ook ff km's gemaakt, nieuw achterbandje ff uitgezweet.

snelweg tot beekbergen , binnendoor naar hoenderloo voor een ijsje en via deelen door arnhem naar huissen en de dijk terug :W

Heb de zuiger eerst los moeten wrikken met breekijzer en sloophamer O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan