Motor-Forum

Select Forum

Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Reg. datum:
13 jan. 2015
quote:
PilatuS23 schreef op 25 augustus 2016 @ 16:03:
Ik zal mij hier ook maar eens melden. Kom dit topic nu pas tegen.

Vorig jaar deze SV1000S ingeruild. Heb deze motor een jaar of 5 gehad en er iets van 30.000km mee gereden.

[afbeelding]

De onderstaande RC8 heb ik nu ongeveer een jaartje.

[afbeelding]

Welkom! mooie rc8 ben zelf ook beetje aan het speuren naar een racer en het liefst een 2 cilinder en kwam ook de rc8 tegen. Wat is jou ervaring met deze fiets en waar moet ik letten tijdens het zoeken.

Reg. datum:
26 feb. 2008
quote:
l2ckey schreef op 25 augustus 2016 @ 21:37:

[...]

Welkom! mooie rc8 ben zelf ook beetje aan het speuren naar een racer en het liefst een 2 cilinder en kwam ook de rc8 tegen. Wat is jou ervaring met deze fiets en waar moet ik letten tijdens het zoeken.

Voor een 2008 model is het handig om te weten of alle mods gedaan zijn. Een 2008 model zonder alle mods is niet heel handig.

Verder rijd de motor onder 40km/u best slecht omdat ie nogal wil bokken. Ik de mijne laten mappen op de dyno en dit scheelt heel erg veel. De motor rijd nu veel beter dan daarvoor. De standaard map van KTM uit de fabriek staat heel erg arm. Het laden van een custom map of laten afstellen is heel erg aan te raden.

Verder zijn prima betrouwbare machines. Als je een RC8R koopt heeft deze nog meer mods aan het blok tegenover de RC8 wat er voor zorgt dat ie beter loopt en schakeld.

Ik heb de motor nu ongeveer een jaar. Gekocht met 3.800 op de teller en nu staat er meer dan 10.000 op. Hij bevalt mij heel erg goed. Het is alleen niet lekker om er langzaam mee te rijden omdat het blok dan niet super loopt en de koppeling ook vrij zwaar is. Ga je er mee een dijk op of naar het circuit is het een geweldig ding :)
Honda CB600F Hornet 2001 - Suzuki SV1000S 2003 - KTM RC8 2010

Reg. datum:
16 feb. 2011
Wat blijft het toch een plaatje om naar te kijken. Geweldig apparaat.

quote:
PilatuS23 schreef op 25 augustus 2016 @ 16:03:
Ik zal mij hier ook maar eens melden. Kom dit topic nu pas tegen.

Vorig jaar deze SV1000S ingeruild. Heb deze motor een jaar of 5 gehad en er iets van 30.000km mee gereden.

[afbeelding]

De onderstaande RC8 heb ik nu ongeveer een jaartje.

[afbeelding]

Reg. datum:
13 jan. 2015
quote:
PilatuS23 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:25:

[...]

Voor een 2008 model is het handig om te weten of alle mods gedaan zijn. Een 2008 model zonder alle mods is niet heel handig.

Verder rijd de motor onder 40km/u best slecht omdat ie nogal wil bokken. Ik de mijne laten mappen op de dyno en dit scheelt heel erg veel. De motor rijd nu veel beter dan daarvoor. De standaard map van KTM uit de fabriek staat heel erg arm. Het laden van een custom map of laten afstellen is heel erg aan te raden.

Verder zijn prima betrouwbare machines. Als je een RC8R koopt heeft deze nog meer mods aan het blok tegenover de RC8 wat er voor zorgt dat ie beter loopt en schakeld.

Ik heb de motor nu ongeveer een jaar. Gekocht met 3.800 op de teller en nu staat er meer dan 10.000 op. Hij bevalt mij heel erg goed. Het is alleen niet lekker om er langzaam mee te rijden omdat het blok dan niet super loopt en de koppeling ook vrij zwaar is. Ga je er mee een dijk op of naar het circuit is het een geweldig ding :)

Ja had al vernomen dat je het best een 2010 model of ouder kon aanschaffen. Een RC8R is denk ik iets te ver buiten mijn budget. Maar bedankt voor de info!

Zijn er toevallig nog mensen die begin van de avond zin hebben om stukje te rijden?

Reg. datum:
21 apr. 2008
Gaan er nog mensen vanaf Arnhem naar de MFMM in Veenendaal aanstaande zondag?

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
Als het weer ok is, dan wil ik wel ff kijken
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Reg. datum:
21 apr. 2008
Top, dat is ook mijn instelling ;)
Onder voorbehoud, rond 12:00 bij Gelredome?

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
Dijk tussen driel en heteren is een grindpad geworden met er even op dat je er niet met volle vaart in knalt.

Reg. datum:
26 feb. 2008
quote:
lukepro3 schreef op 14 september 2016 @ 17:58:
Dijk tussen driel en heteren is een grindpad geworden met er even op dat je er niet met volle vaart in knalt.

Was vorig jaar ook al tussen Arnhem en Driel. Heb daar toen nog een heel stuk 10km/u gereden met alle die losse steentjes.

Aan of Uit

Reg. datum:
03 mei. 2009
Meld me ook even voor dit topic, kom uit zevenaar dus vlakbij :) pas vanaf half oktober mijn rijbewijs dus daarna ook op de openbare weg te vinden
Husqvarna 510 special ;)

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
Zo, leven de arnhwmmer nog :p
Snel contant geld voor uw motor,boot,auto etc? Stuur mij dan een PB.

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
quote:
mvanhelden schreef op 14 september 2016 @ 10:19:
Top, dat is ook mijn instelling ;)
Onder voorbehoud, rond 12:00 bij Gelredome?

Als ik ga wil ik wel wat vroeger. Het begint officieel om 11.00 uur. Rond 12:00 (of iets eerder) er zijn lijkt mij beter. Meestal loop ik een rondje en eet een mcflurry en peer 'm dan weer :P (rondje rijden).
Ik wil dan wel via de dijk rijden (en dan wss met het pontje bij Wageningen oversteken en de A12 op, of de brug in Rhenen)

quote:
PilatuS23 schreef op 14 september 2016 @ 18:36:

[...]

Was vorig jaar ook al tussen Arnhem en Driel. Heb daar toen nog een heel stuk 10km/u gereden met alle die losse steentjes.

Schrok ik vorig jaar ook van..
Is de olie trouwens al weg? :P
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Reg. datum:
21 apr. 2008
11:00 vertrek vind ik ook prima!
De dijk heen, is vanzelfsprekend en ik was ook niet van plan om lang te blijven.

Ik sta vanaf 11:00 bij het Gelredome (zwarte TL1000) om 11:15 rij ik weg.

Geen idee of er kiezels/olie ligt, maar ga toch niet vol gas. Politie stond vandaag ook al overal te laseren...

Reg. datum:
26 feb. 2008
quote:
[-Tom-] schreef op 15 september 2016 @ 10:17:

Schrok ik vorig jaar ook van..
Is de olie trouwens al weg? :P

Die streep olie is nog wel zichtbaar. Geen idee hoelang het gaat duren dat het echt weg is.

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
Sorry, ben niet meer gegaan. M'n ouweheer werd gisteren 60, en was pas erg laat thuis :P had weinig zin om op de brommert te zitten vanochtend haha :P

Reg. datum:
21 apr. 2008
No worries!
Ik ben wel nog even wezen kijken. Altijd leuk en heerlijk zonnetje voor een ritje over de dijken.
(wel een kiezel-stuk aan het eind van de drielse-rijndijk)

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
nu lees ik dat de dijk huisen t/m bemmel is afgesloten voor motoren : zaterdag , zondag en feestdagen.....

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
weet iemand een auto ambulance te huur waar een suzuki vitara (1000kg) en een yamaha raptor op passen? in de buurt van arnhem/nijmegen.?

Yamaha XJ6S

Reg. datum:
31 aug. 2013
Er staat al enkele weken een rode Kawasaki op de parkeerplaats bij Wok Atlantis op de Hollandweg. Is er iemand uit de buurt die 'm mist? Er zit geen extra kettng-, of schijfremslot op. Hij staat ook niet als gestolen in het kentekenregister. Herkent iemand deze motor?

http://a65.tinypic.com/9ay6fm.jpg
http://a64.tinypic.com/24q7ddk.jpg
http://a66.tinypic.com/20tf974.jpg
7e plaats bij The Riding Game MF-Style!!! 🎉

Reg. datum:
13 jun. 2009
quote:
MotorGerrit schreef op 22 oktober 2016 @ 16:56:
Er staat al enkele weken een rode Kawasaki op de parkeerplaats bij Wok Atlantis op de Hollandweg. Is er iemand uit de buurt die 'm mist? Er zit geen extra kettng-, of schijfremslot op. Hij staat ook niet als gestolen in het kentekenregister. Herkent iemand deze motor?

Nee, ik ken de motor niet, maar :t voor je bericht!
Je stopt niet met rijden omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met rijden.

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
wel appard je fiets op zon plek laten staan? nou is het er niet een die snel gejat word...
misschien wil de eigenaar er wel van af XD
lukepro3 wijzigde dit bericht op maandag 24 oktober 2016 01:30 (19%)

VTR1000F

Reg. datum:
03 jan. 2010
quote:
MotorGerrit schreef op 22 oktober 2016 @ 16:56:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zie 'm ook al een poos staan inderdaad, maar heb ook geen flauw idee hoe of wat :/

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
Kunnen hem wel verloten haha

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
ik hoef hem niet haha, veel plezier ermee XD

Inglorious Bastard

Reg. datum:
01 sep. 2003
Kick *O* *O*

Bijna lente
*Niets Droog erSneller op dan Zeeen Van Tijd *
Een lift zonder spreuken , is als sex zonder neuken
Het probleem met niets doen is het feit dat niet weet wanneer je klaar bent .

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.