suzuki gsx-r k6 rechter knipperlicht defect

Leander K6

Rookie
26 apr 2014
3
0
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn rechter knipperlicht het niet meer doet.

reeds bij de motorzaak geweest, daar hebben ze het knipperrelais los gehaald en weer vast gezet, dit omdat wanneer ik mijn motor aan zet het linkerknipperlicht het wel doet en wanneer ik 1 keer naar rechts aan zet hij het helemaal niet meer doet. Zodoende hebben ze een nieuw relais erin geplaatst wanneer alles het weer deed en bij terugplaatsing van de oude (dubbele check) deden de knipperlichten het nogsteeds.
De eerste de beste bocht naar rechts had ik weer hetzelfde probleem. het relais was het dus niet. wederom terug naar de dealer, nu hebben ze de stekkerverbinding schoongemaakt van de linker unit op het stuur. Alles deed het weer en heb het ook een tijdje weer gedaan! tot dat ik gister een stukje aan het rijden was viel alles opeens weer uit. Nu heb ik zelf beide dingen die de dealer al had gedaan nog een keer nagelopen en losgehaald en schoongemaakt maar zonder resultaat.

Heeft iemand ervaring met dit probleem of iemand een suggestie wat het nog zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
 
Dit riekt als een draadbreuk.........

Contact aan, knipper aan en rommelen maar onder je kuipwerk met de bedrading. Mischien heb je het zo gevonden.
Of de linker stuurschakelaar eens open maken en goed bekijken wat daar binnenin gaande is.
 
dat laatste net gedaan en dat ziet er allemaal goed uit. Ik heb de draden ohms doorgemeten zonder de schakelaar naar links of rechts te zetten. bij het contact van links meet ik 280k ohm en bij rechts meet ik 80k ohm. Dat is wel lager maar duid niet op een breuk of een sluiting. ik ga evengoed nog wel even rommelen met de bedrading om ook dat uit te kunnen sluiten.
 
probleem uiteindelijk toch kunnen vinden.

Het kabeltje vanuit de stamboom richting de richtingaanwijzer in de spiegel is iets niet lekker in. maandag maar een nieuw kabeltje halen en dan moet het weer goed zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan