Het Knee-Down Topic, voor alle tips en trucs Deel XII

Net toen de fotograaf een foto maakte trok ik mijn knie in O-)

npw5tciznfeon.jpg
 
Nou ik reed anders mooi m'n teenslider aan de grond -O-
Terwijl ik op straat altijd mega over heb, lukte het hier ruimschoots. Op straat durf ik het ook niet zo, zeker nu met het weer mazzel gehad en een setje supercorsa's plakt dan ook als kauwgom, grip te over ;)

Nette rijstijl Anna ik moet dan nog veel leren ;)
Op straat lukt het mij ook niet rij daar ook ................... normaler *D
We gaan de volgende week naar BRNO ben benieuwd :]
 
Hallo,

Is er iemand in de omgeving van Kampen/Zwolle die een keer met mij mee wil KD oefenen/ voordoen?
Met mijn R6 is het zonder veel moeite een aantal keer overkomen. Nu rij ik ondertussen een Rsv mille 2002 en ik krijg zowel mn schaamrand er niet af en KD wil niet lukken. op 1x na.

Groeten Wouter
 
Jij rijdt ook sneller als ik :POeps dan ga je echt veels te plat je voet je tenen op de punt van je steps en die naar buiten toe draaien.Als ik dat niet doe dan haal ik de KD ook niet ;)

Neee! Niet pivoteren op je step! Hou gewoon je voorvoeten netjes op die step! Veel relaxer!
 
Waarom dan ?

Nou ik kan mijn oude been zo wel verder uitflappen :+

Omdat je veel minder relax op je motor zit en je waarschijnlijk minder goed met de rest van je lichaam zal gaan werken.

Bovendien zijn er veel rijders die initieel het pivoteren hadden aangeleerd gekregen, en achteraf het toch eens proberen met de voorvoet normaal op de step, en die zeggen dat het eigenlijk veel vlotter gaat zonder het pivoteren.

En waarom moet die knie per se aan de grond? Ik vind een mooie houding met de knie 10 cm erboven veel leuker om naar te kijken!

Het circuit is om gas te geven, niet om te poseren (I f*cking hate sparkies! :X |( ). En als je snel genoeg gaat, komt die knie onvermijdelijk wel eens tegen de grond.
 
Omdat je veel minder relax op je motor zit en je waarschijnlijk minder goed met de rest van je lichaam zal gaan werken.

Onze lichamen die verschillen op een aantal key punten Ine }) Jij bent klein en lenig ik lang en houterig O-) Zet ik dan de voet een beetje in die richting waar ik heen wil dan gaat het lichaam ook iets makkelijke die kant op.Inwezen zit mezelf een beetje in de weg op m'n motor wat het positioneren allemaal net wat lastiger maakt -O-

Maar goed bij een volgende keer ga ik hierop nogmaals letten.
Bovendien zijn er veel rijders die initieel het pivoteren hadden aangeleerd gekregen, en achteraf het toch eens proberen met de voorvoet normaal op de step, en die zeggen dat het eigenlijk veel vlotter gaat zonder het pivoteren.

En waarom moet die knie per se aan de grond? Ik vind een mooie houding met de knie 10 cm erboven veel leuker om naar te kijken!
:+ Dan moet je echt eens naar mij komen kijken raak het wegdek hoog uit 1 x per sessie :P
Het circuit is om gas te geven, niet om te poseren (I f*cking hate sparkies! :X |( ). En als je snel genoeg gaat, komt die knie onvermijdelijk wel eens tegen de grond.

Kennelijk gaat het bij mij dan ook zo enkel als het echt snel gaat in sommige bochten wat nogal per ronde wisselt :Y
 
Laatst bewerkt:
Onze lichamen die verschillen op een aantal key punten Ine }) Jij bent klein en lenig ik lang en houterig O-) Zet ik dan de voet een beetje in die richting waar ik heen wil dan gaat het lichaam ook iets makkelijke die kant op.Inwezen zit mezelf een beetje in de weg op m'n motor wat het positioneren allemaal net wat lastiger maakt -O-

Maar goed bij een volgende keer ga ik hierop nogmaals letten.:+ Dan moet je echt eens naar mij komen kijken raak het wegdek hoog uit 1 x per sessie :PKennelijk gaat het bij mij dan ook zo enkel als het echt snel gaat in sommige bochten wat nogal per ronde wisselt :Y
Klein noem ik mezelf niet, en van lenigheid maak ik geen gebruik ;)
 
full



Ik was ook maandag op Assen met TD4A.
Was weer een drama :( , ben nog geen vrienden met de blade. Vorig jaar afgesloten met 2:04, nu niet eens in de buurt ;( .
Was meteen m'n laatste dag voor dit jaar. Volgend jaar maar weer er eens goed voor gaan zitten!
 
[afbeelding]


Ik was ook maandag op Assen met TD4A.
Was weer een drama :( , ben nog geen vrienden met de blade. Vorig jaar afgesloten met 2:04, nu niet eens in de buurt ;( .
Was meteen m'n laatste dag voor dit jaar. Volgend jaar maar weer er eens goed voor gaan zitten!

Jij reed ook in groep 2 toch? ik ben je volgens mij een aantal keer tegengekomen op de baan :)

EDIT: Ja dus! ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan