Het Knee-Down Topic, voor alle tips en trucs Deel XII

Jij reed ook in groep 2 toch? ik ben je volgens mij een aantal keer tegengekomen op de baan :)

EDIT: Ja dus! ;)

[afbeelding]

Ja dat ben ik, niet te missen :P

@jaapiekrekel, we hebben elkaar niet gezien nee, maar jij bent meer bij de Zac te vinden denk ik.

@Willem, ja zie mij maar als 2 Pedrosa's zeg maar in 1 motorpak 8-)
 
Ja dat ben ik, niet te missen :P

@jaapiekrekel, we hebben elkaar niet gezien nee, maar jij bent meer bij de Zac te vinden denk ik.

@Willem, ja zie mij maar als 2 Pedrosa's zeg maar in 1 motorpak 8-)

Dit jaar (nog) niet bij zac gereden, alle racecracks dagen op Assen en 1x CRT blijft daar denk ik ook bij. Nog één dagje dit jaar, dan zit het er weer op.
 
Is ook wel zo Richard :Y ben aardig tevreden over mezelf heb dit jaar al veel stappen gezet maar ik merk ook dat het soms nog iets platter moet.

Niet te plat natuurlijk :+

Ik heb mijn zoon een knee-down cursus gegeven voor zijn verjaardag. En ik ben zelf maar gelijk meegegaan. Was ontzettend leuk. Kreeg mijn knietje ook vrij snel aan de grond.
Maar was op een niet al te hoge snelheid en met een leenmotor. Dat scheelt dus ook een hoop. Was wel jammer dat het een vrij korte cursus was en we het oefenbaantje alleen maar linksom reden. Maar verder heel veel genoten.
 
Ik heb mijn zoon een knee-down cursus gegeven voor zijn verjaardag. En ik ben zelf maar gelijk meegegaan. Was ontzettend leuk. Kreeg mijn knietje ook vrij snel aan de grond.
Maar was op een niet al te hoge snelheid en met een leenmotor. Dat scheelt dus ook een hoop. Was wel jammer dat het een vrij korte cursus was en we het oefenbaantje alleen maar linksom reden. Maar verder heel veel genoten.


Leuk idee leuk gedaan dit zo met je zoon *O* was dat op Midland circuit ?
 
Nee was in Almere. Ik heb overigens de slabby verkocht en ga in September naar Mettet hoop dat het wel beter zal gaan dan vorig jaar in Assen. Maar ik ga ervanuit van wel.
 
Vandaag weet eveb een aantal bochtjes gepakt.
Het leuke was dat er iemand bij was die wel eveb wilde filmen!

Jaja. Ik weet dat het platter kan, maar voor de openbareweg is dit meer dan voldoende!





Groeten Arnold
 
Jongens (m/v), 1 van ons heeft vorige week bij woon-werk verkeer een heel zwaar motorongeluk gehad. Als je Michael (mikeVTR) een hart onder de riem wil steken bij zijn herstel, kan dat bijvoorbeeld in het Firestorm topic.
 
Wet iemand nog een leuk industrieterrein in de buurt van Utrecht / de Bilt waar je een beetje ongestoord kan oefenen? Welke klaverbladen zijn het leukst?
 
Jongens (m/v), 1 van ons heeft vorige week bij woon-werk verkeer een heel zwaar motorongeluk gehad. Als je Michael (mikeVTR) een hart onder de riem wil steken bij zijn herstel, kan dat bijvoorbeeld in het Firestorm topic.

Heftig.
Altijd k*t om te lezen dat iemand een (zwaar) ongeluk heeft gehad.
 
Doei oma,

Na vorig jaar mijn kneedown ontmaagding te hebben gehad en dit sporadisch te hebben gedaan..
dacht ik zo is het niet tijd om dit een beetje te oefenen, ik oefen dit nu op rotendes en industrietreinen in/om Groningen. :9

Maar ik wil eigenlijk niemand in de weg zitten en het is mij dan ook vaak te druk.
ik vindt het vervelend als andere mensen rekening met mij moeten houden omdat ik aan het beunen ben,
dus mijn vraag is waar kan je in de buurt van de Stad groningen lekker bochtjes oefenen zonder andere mensen tot last te zijn?
 
Op het circuit van Assen... :9



:t

Is leuker en goedkoper dan een artikel 5

full
 
Laatst bewerkt:
Doei oma,

Na vorig jaar mijn kneedown ontmaagding te hebben gehad en dit sporadisch te hebben gedaan..
dacht ik zo is het niet tijd om dit een beetje te oefenen, ik oefen dit nu op rotendes en industrietreinen in/om Groningen. :9

Maar ik wil eigenlijk niemand in de weg zitten en het is mij dan ook vaak te druk.
ik vindt het vervelend als andere mensen rekening met mij moeten houden omdat ik aan het beunen ben,
dus mijn vraag is waar kan je in de buurt van de Stad groningen lekker bochtjes oefenen zonder andere mensen tot last te zijn?

Industrieterrein bij de Makro in de avond misschien? Weet niet welk industrieterrein jij gebruikte..

Industrieterrein rond Motorport Leek misschien.. de afrit Leek vanuit Groningen vind ik sowieso leuk om te doen, alleen vaak net iets te druk..
 
Hoelang reden jullie voordat je je eerste knee-down deed?
Ik wil het nu nog niet doen hoor, moet überhaupt eerst een beetje goed door de bocht kunnen. Vind het nog 'eng' om door de bocht heen te kijken. Je ziet dan niet waar je heen gaat. Vertrouwen moet nog komen, gewoon veel oefenen

Rij nu 3 weken / 1900km
 
Hoelang reden jullie voordat je je eerste knee-down deed?
Ik wil het nu nog niet doen hoor, moet überhaupt eerst een beetje goed door de bocht kunnen. Vind het nog 'eng' om door de bocht heen te kijken. Je ziet dan niet waar je heen gaat. Vertrouwen moet nog komen, gewoon veel oefenen

Rij nu 3 weken / 1900km

1,5 jaar a 10000+ km,
Zou er nog helemaal niet mee bezig zijn als je net begint.
Pas op het moment dat je echt vertrouwen in de motor hebt en het gevoel hebt dat je echt plat gaat...
dan is het pas tijd zou ik zeggen ;)
 
Laatst bewerkt:


Dag mede kneedowners afgelopen weekend dagje lelystad gereden. Echt een aanrader!...Toch maar even een plaatje delen *D
 
Hoelang reden jullie voordat je je eerste knee-down deed?
Ik wil het nu nog niet doen hoor, moet überhaupt eerst een beetje goed door de bocht kunnen. Vind het nog 'eng' om door de bocht heen te kijken. Je ziet dan niet waar je heen gaat. Vertrouwen moet nog komen, gewoon veel oefenen

Rij nu 3 weken / 1900km

hallo als je nog leeft :P

Boek een circuitdagje of 3 daar kan je veilig oefenen :t en de bochten beter doorkijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan