Honda Deauville Topic

'k heb die van mij vanavond (stilstaand) om laten vallen :(

Gelukkig niet meer aan de hand dan een paar krasjes en een gebutst ego (vrouw en kinders keken toe) :+
 
He bah. Op gras of stenen/grind?

Op de stoeptegels voor ons huis.



Daarmee is deze ook ingewijd ... tot nu toe heb ik iedere motor die ik had wel een keer laten omvallen :+

(2 keer onderuit gegaan, beide keren met slecht weer ... voor de rest alleen dit soort stommiteiten)
 
Op de stoeptegels voor ons huis.



Daarmee is deze ook ingewijd ... tot nu toe heb ik iedere motor die ik had wel een keer laten omvallen :+

(2 keer onderuit gegaan, beide keren met slecht weer ... voor de rest alleen dit soort stommiteiten)
Dan valt de schade idd mee. Geluk man.
 
Heb zelf vorige week een beurtje uit laten voeren:
met als extra:
Remblokken voor l+r
kleppen stellen
afstellen

Rijdt weer als een zonnetje.

Vorige week wel even schrikken, verlies ik bij 90 km per uur in zijn 5 de schakelasbout :)
Heb ik weer.
 
'k heb die van mij vanavond (stilstaand) om laten vallen :(

Da's balen :(
Is mij inmiddels ook een paar keer bijna gebeurd.. Gelukkig kon ik 't nog net bij bijna houden en er snel iemand bij roepen zo lang ik 'm hangend nog in evenwicht kon houden..

Hij staat hier inmiddels al weer bijna 2 weken stil onder de hoes :( ook jammer
 
Da's balen :(
Is mij inmiddels ook een paar keer bijna gebeurd.. Gelukkig kon ik 't nog net bij bijna houden en er snel iemand bij roepen zo lang ik 'm hangend nog in evenwicht kon houden..

Hij staat hier inmiddels al weer bijna 2 weken stil onder de hoes :( ook jammer
Ja da's zeker jammer. Ik had hem 3 weken stil staan met de vakantie. Accu leeg. Was ook wel jammer. Natuurlijk niet even geprobeerd te starten de dag voor ik weer ging werken, dus kon ik om 7 uur 's ochtends na wat verwoede pogingen 240 kilo in beweging te krijgen (aanduwen) aan de startkabels :(
 
Da's balen :(
Is mij inmiddels ook een paar keer bijna gebeurd.. Gelukkig kon ik 't nog net bij bijna houden en er snel iemand bij roepen zo lang ik 'm hangend nog in evenwicht kon houden..

Natte zolen, natte handschoenen, natte tegels ... daar hou je niet zoveel aan ;)

Mijn Deauv heeft in de vakantie ook drie weken stilgestaan, maar toen ik terugkwam startte hij met één druk op de knop *D
 
Natte zolen, natte handschoenen, natte tegels ... daar hou je niet zoveel aan

Ik vermoed dat dat bij mij ook nog wel een keer het geval zal zijn..
Hij is zo vreselijk zwaar dat als ie eenmaal voorbij een punt is, er ook geen houden meer aan is.

Ik zal 'm straks nog eens proberen te starten.. Laatst stond ie ook 3 weken stil, maar toen was het toch lastig 'm aan te krijgen..
 
Ik vermoed dat dat bij mij ook nog wel een keer het geval zal zijn..
Hij is zo vreselijk zwaar dat als ie eenmaal voorbij een punt is, er ook geen houden meer aan is.

Ik zal 'm straks nog eens proberen te starten.. Laatst stond ie ook 3 weken stil, maar toen was het toch lastig 'm aan te krijgen..
Als ie eenmaal gaat is het inderdaad lastig. Heb hem al een keer voorzichtig neer moeten leggen bij te hard in de voorrem knijpen. Kon hem echt niet meer houden. Geen enkele schade overigens dankzij de valbeugel die onder de 'vleugel' zit.
 
Accu leeg met 3 weken stilstaan??? Das snel.......

Afgelopen winter zo'n 2 maand niet gereden.... Starten ging wel moeilijk maar dat kwam door de benzine, startmotor liep perfect....
 
Accu leeg met 3 weken stilstaan??? Das snel.......

Afgelopen winter zo'n 2 maand niet gereden.... Starten ging wel moeilijk maar dat kwam door de benzine, startmotor liep perfect....
Ja vond ik ook al. Ik dacht: Het ligt vast aan de accu zelf. Druppellader aangeschaft, 2 uur er op, vol. De volgende dag 8 uur er aan gehouden.

's avonds doorgemeten na een kilometer of 30 rijden. Liep vrij snel van 13.2 terug naar 12,6, maar bleef daar vervolgens op staan, ook na een half uur. Bij gas geven schoot hij gelijk om hoog. Het ligt dus niet aan de accu, het ligt niet aan het laden, dus ik nie weet nie hee. Ding ff vetvrij gemaakt en weer terug gehangen. Wel gelijk even een buitenommetje aangelegd voor het opladen :Y, dan hoeft mijn zadel er niet steeds af.
 
Lekstroompje zou kunnen, zij het niet dat we hem een half uur met contact aan hebben laten staan en er dan dus niks lekt.

Ik denk / hoop dat het vocht was. Ik heb nu in ieder geval altijd de druppellader in mijn zijkoffer zitten, just in case. Mocht het nu weer gebeuren, dan laat ik er nog eens goed naar kijken.

Ik rij er woon-werk mee en heb normaal ook geen enkel probleem. Van het weekend zal ik hem nog even aan de lader gooien, kijken hoe snel hij vol is (eergisteren sprong hij gelijk op vol, na 2 dagen stil staan).
 
bij deze meld zich nog een Deauville rijder,
heb een rode Deauville uit 1999, met 22dkm
kom uit de hoofdstad van Friesland.

Groetjes Gerard
 
bij deze meld zich nog een Deauville rijder,
heb een rode Deauville uit 1999, met 22dkm
kom uit de hoofdstad van Friesland.

Groetjes Gerard

Welkom!

Ook al zo weinig km's ... die van mij had nog maar iets meer dan 17kkm toen ik hem afgelopen jaar kocht.
(hoewel je nooit zeker weet of iemand niet in het verleden van een 3 of een 4 een eentje heeft gemaakt)
 
Laatst bewerkt:
Grrr. Twee weken terug kleine beurt, schrok wel ff van de (materiaal) kosten.

Zie ik nu weer dat de bout waar de uitlaat in het midden aan hangt is afgebroken. Zucht zucht zucht.
 
Gisteren helaas maar 1 andere Deauville gezien. Bijzonder hoor :Y
Wie o wie was er gisteren bij. Kleur rood. Heb ik zien staan in Veenendaal. In Amersfoort geen Deauville gespot.

Als er toch nog een andere was, heb ik je helaas gemist
 
Ach ja, volgende week zondeg, 6 september, zullen er héééél veel Deauvillekes op de weg te vinden zijn. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan