onderdelenlijst

nodoors

Die hard MF'er
24 jan 2006
921
0
1,5 jaar geleden heb ik bij mijn vorige dealer voor €750,- (incluis alles) m'n Honda VFR800 veel elektronische onderdelen (spanningsregelaar, dynamo, accu) laten vervangen.

Nu staat ie weer stil, geen enkel indicatorlamp gaat ook maar aan als ik de sleutel omdraai. (En nee de accu is niet leeg) Ik heb de factuurlijst erbij gepakt om te achterhalen welke kwaliteit onderdelen de dealer precies gebruikt heeft. Echter de nummers/codes zeggen mij en Google niet veel.

Specifiek gaat het om deze onderdelen:

carr 691 (spanningsregelaar)
carr 1801 (dynamo)
ytz12s (accu)

Helaas staat er niet meer bij dan dit.

Heeft iemand een idee waar deze bovenstaande codes voor staan of waar ik een onderdelenlijst met codes/ namen kan vinden?
 
Hoofdzekering inderdaad maar ook..

Accupolen heb je die niet los gemaakt ivm opladen/ accu behoud
Massa kabel zit die nog goed met het frame verbonden.
Hoor je de benzine pomp lopen als het het contact aan zet?
Kun je iets van de lampen gebruiken?
 
Update: De hele linker radiator is leeggelopen. Er zit een lek.

De VFR heeft 2 grote radiatoren links en rechts en 1 kleine in het midden.

Wat ik er niet bij had verteld is dat ie af en toe wel startte (na een tijdje koelen) en na 1 minuut of 30 seconden uit viel. Kan het zijn dat het motormanagement registreert dat 1 radiator zo leeg is en zo snel opwarmt dat ie zichzelf uitschakelt?
 
Wat hangt er allemaal nog meer aan de accu, behalve de plus en massakabel van de draadboom?

@MasterTommy: Ik heb er een druppellader-connectie aanzitten om de druppellader snel en makkelijk aan te sluiten. Maar ik denk dat het toch geen elektrisch probleem is maar dat het komt door de compleet lege linker radiator..
 
Update: De hele linker radiator is leeggelopen. Er zit een lek.

De VFR heeft 2 grote radiatoren links en rechts en 1 kleine in het midden.

Wat ik er niet bij had verteld is dat ie af en toe wel startte (na een tijdje koelen) en na 1 minuut of 30 seconden uit viel. Kan het zijn dat het motormanagement registreert dat 1 radiator zo leeg is en zo snel opwarmt dat ie zichzelf uitschakelt?
wat heb je nog meer niet verteld?

Als de linker leeg is zit de rechter echt niet vol of er zijn hele rare dingen aan de hand.

Maar er zijn hele rare dingen aan de hand

m'n Honda VFR800

Nu staat ie weer stil, geen enkel indicatorlamp gaat ook maar aan als ik de sleutel omdraai. (En nee de accu is niet leeg)

Wat ik er niet bij had verteld is dat ie af en toe wel startte (na een tijdje koelen) en na 1 minuut of 30 seconden uit viel.

De hele linker radiator is leeggelopen. Er zit een lek.
ik zeg spoken
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan