Lasser gezocht in Rotterdam e.o

MooMoo

MF veteraan
25 sep 2008
2.327
153
Ik ben op zoek naar een goede (en betaalbare :) ) lasser in de regio Rotterdam die een aanpassing op mijn uitlaatsysteem kan lassen. Er moeten namelijk twee extra buisjes op komen, zie de onderstaande foto.

DSCF3430_pijltjes.jpg


Ik ben echter totaal niet thuis in “lasser-land” dus ik weet eigenlijk niet zo goed bij wie of waar ik zou moeten zijn. Laat staan waar ik moet beginnen met de zoektocht :) En hoeveel schatten jullie in dat zoiets zou "mogen" kosten? O-)
 
Het moet op een budget dus.

Zorg dat je het materiaal wat je ertussen gelast wil hebben al hebt, en het liefst al dusdanig voorbewerkt ( het materiaal, én de uitlaat ) zodat de lasser enkel en alleen het spul hoeft vast te bakken.


koop bij de bakker een grote doos gevulde koeken.

ga naar een lokale machinefabriek (liefst een oude/kleine, zo een waar ze nog in stofjassen lopen en ( in ieder geval de directeur ) nog gewoon rookt op de werkvloer.

leg je verhaal voor, en druk ze de koeken onder de neus.
 
Ik ben op zoek naar een goede (en betaalbare :) ) lasser in de regio Rotterdam die een aanpassing op mijn uitlaatsysteem kan lassen. Er moeten namelijk twee extra buisjes op komen, zie de onderstaande foto.

[afbeelding]

Ik ben echter totaal niet thuis in “lasser-land” dus ik weet eigenlijk niet zo goed bij wie of waar ik zou moeten zijn. Laat staan waar ik moet beginnen met de zoektocht :) En hoeveel schatten jullie in dat zoiets zou "mogen" kosten? O-)
Ik heb al 2 keer eerder zo'n aprilia pijp aangepast.
 
Ik ben op zoek naar een goede (en betaalbare :) ) lasser in de regio Rotterdam die een aanpassing op mijn uitlaatsysteem kan lassen. Er moeten namelijk twee extra buisjes op komen, zie de onderstaande foto.

[afbeelding]

Ik ben echter totaal niet thuis in “lasser-land” dus ik weet eigenlijk niet zo goed bij wie of waar ik zou moeten zijn. Laat staan waar ik moet beginnen met de zoektocht :) En hoeveel schatten jullie in dat zoiets zou "mogen" kosten? O-)

Laska in Rotterdam.Zou alleen geld meenemen want met een doos koeken mag je van mij ook rechtsomkeer maken.
 
Laska zit zowat bij mij om te hoek :o

En uiteraard wordt er gewoon in harde euro's betaald door mij, kwaliteit gaat boven kwantiteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan