Gestolen: Hayabusa, Amsterdam

pdv_moto

Mooi Weer Rijder
Donateur
20 sep 2013
10.037
5.429
@admin @mods:
doe ik dit zo correct?
de motor is niet mijnes, maar van een collega, geen MF sticker...

Details:

Nummerbord : MP-HB-61
Tijdtip Diestal : tussen 1-5-2014 21:30 – 2-5-2014 8:05
Plaats Delict : Kruising Henri Polaklaan en Plantage Kerklaan Amsterdam
Merk : Suzuki
Type : GSX-1300R Hayabusa
Kleur : Zwart met Grijs
Goednummer : PL13AD-2014108787-4750646
Framenummer: JS1A1111200106250
Bouwjaar : 2000
Fotos : Zie aangehecht

a4_1.jpg


d1_1.jpg


fa_1.jpg
 
Jemig.. De een na de ander. Ik moet ook eens na gaan denken over een goede oplossing buiten de deur.

Wens je collega sterkte en ik hoop dat de brommer in 1 werkend geheel terug komt..

Ik heb het topic even gereport zodat hij opgenomen wordt in het overzicht van alle gestolen motoren. Sommige mensen hebben daar een notificatie op, en zien ze meteen hoe wat en waarom.

Ik hou de ogen ook open. Niet dat ik een busa kan bijhouden, maar toch. Zie ik hem staat bij de pomp etc, maak ik even een praatje met de huidige bestuurder. ( komt dan meteen met z'n hoofd op de cam )
 
Tja...
Woensdag nog 10km samen gereden.. nu istie weg.
Eigenaar was ... Devastated!

enne, er is vast wel een "het grote sloten topic".

ik ben binnenkort 4 wkn met de mijne op reis, notabene door OostEuropa, hotels, b-n-b's, Zimmer-mit-Frushstuck enzo... Ik knijp m wel enigszins..
Was van plan om een niet te zware, lange, afschrikketting mee te nemen en de motor waar mogelijk aan palen ofzo te leggen. in de hoop dat het helpt...

trouwens: Bij verzekering heb ik expliciet moeten tekenen dat ik geen fraude zou plegen.
maar de verzekering (belgisch) wilde verder alleen een copy aankoopfactuur van een bepaald (schijfrem) slot.
zelf denk ik: WTF schijfslot?? til de motor maar in een (gesloten) aanhanger...
 
Is hij met koffers gestolen ? zag gister een hayabusa in deze kleur met koffers van broek in waterland richting amsterdam rijden op de N247
 
Is hij met koffers gestolen ? zag gister een hayabusa in deze kleur met koffers van broek in waterland richting amsterdam rijden op de N247

Alvast bedankt.
heb m de vraag gemailed.
(ik vroeg het me ook al af.. hoewel ik nog geen hayabusa heb zien rijden)
 
Is hij met koffers gestolen ? zag gister een hayabusa in deze kleur met koffers van broek in waterland richting amsterdam rijden op de N247

Gejat zonder koffers, maar met frames erop.
 
het zijn precies toch altijd de touring en de sport bikes die gerat worden niet?

Op zich interessante vraag: welke fiets moet je kiezen om het risico zo laag mogelijk te hebben ?
(een HD? wie jat er nu een fatboy...)
 
Nee hoor, motorscooters, supermotards en crossers doen het ook goed.

Balen. Hou de straatrace / dragrace scene in de gaten zou ik zeggen...
 
De bestolene was vandaag kompleet in Mineur..
rouwproces.

ik herrinner me braziliaanse collega: waarom zijn jullie parkings "onbemand".
Hij had eerst niet genapt dat je bij de parkeergarage een kaartje moest trekken... hij wachtte op de man...

zegtie: wij laten daar iemand voor zorgen, dan hoeft-ie niet te bedelen, en heb je toezicht.
(je moest daar indertijd op sommige plekken de lokale dakloze een tip geven zodat je auto veilig bleef...)
 
Ik denk dat ze een Honda Pacific Coast wel laten staan.
Als je die zelf in hun busje zet, flikkeren ze hem er waarschijnlijk gewoon weer uit.
 
Veel sterkte aan de bestolene!

Het is vreemd dat net in Amsterdam zoveel motoren gejat worden. Misschien is daar ergens een illegale werkplaats waar illegale werknemers hard werken aan het uiteenvijzen van andermans brommers?

Het is net als iemands baby afpakken en de straffen zouden even hoog moeten zijn als voor kidnapping. Twintig jaar gevang + TBS + levenslang rijverbod klasse A. En daarna een cursus educatief maatschappelijk gedrag en voor alle zekerheid nog een paar oorvijgen en een enkelband. Of een uitwijzingsbevel.
 
Veel sterkte aan de bestolene!

Het is vreemd dat net in Amsterdam zoveel motoren gejat worden. Misschien is daar ergens een illegale werkplaats waar illegale werknemers hard werken aan het uiteenvijzen van andermans brommers?

Het is net als iemands baby afpakken en de straffen zouden even hoog moeten zijn als voor kidnapping. Twintig jaar gevang + TBS + levenslang rijverbod klasse A. En daarna een cursus educatief maatschappelijk gedrag en voor alle zekerheid nog een paar oorvijgen en een enkelband. Of een uitwijzingsbevel.
+1, deze collega is idd nogal aangeslagen.
mag hopen dat er hier of daar eens een lokfiets staat...
 
Veel sterkte aan de bestolene!

Het is vreemd dat net in Amsterdam zoveel motoren gejat worden. Misschien is daar ergens een illegale werkplaats waar illegale werknemers hard werken aan het uiteenvijzen van andermans brommers?

Het is net als iemands baby afpakken en de straffen zouden even hoog moeten zijn als voor kidnapping. Twintig jaar gevang + TBS + levenslang rijverbod klasse A. En daarna een cursus educatief maatschappelijk gedrag en voor alle zekerheid nog een paar oorvijgen en een enkelband. Of een uitwijzingsbevel.
Mwha ga ik eerder voor de middeleeuwse straffen })
 
Ik denk dat ze een Honda Pacific Coast wel laten staan.
Als je die zelf in hun busje zet, flikkeren ze hem er waarschijnlijk gewoon weer uit.

We boffen maar dat ze die in het buitenland niet kennen. Die van mij is verkocht maar ik zeg even niet aan wie of waarnaartoe. Wil hem trouwens evengoed ook best wel terug! Ik kan nou niet meer achteromkijken en koffers zijn echt stukken warmer als een kontje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan