rim-striping

Luda

MF'er
25 mrt 2013
41
0
Rotterdam
Nu wil ik graag mijn moto een beetje opfleuren dmv rim striping. Maar helaas ben ik zo a-technisch dat ik dat zelf niet kan.... (ik heb al 3 rollen verkloot) B|

Graag wil ik vragen of iemand voor mij die striping wil zetten..(natuurlijk voor een redelijke vergoeding)
Ik woon in Rotterdam-Crooswijk.

Het gaat om een CBR 600-F4i.

ALvast bedankt! :+
 
Je hebt bij diverse bedrijven een kleine hulp voor het opzetten van de rimstriping die je mee krijgt als je daar bestelt. Gewoon een klein plastic dingetje wat je tegen de binnenkant van je velg drukt en er voor zorgt dat je rimstriping wel strak komt te zitten. Het helemaal uit de hand doen gaat wel vaker mis (zoals bij mijn motor door de vorige eigneaar was gedaan.. Volgende week eindelijk nieuwe rimstriping erop gaan zetten en dan probeer ik zo'n opzethulpje uit :P )
 
Je hebt bij diverse bedrijven een kleine hulp voor het opzetten van de rimstriping die je mee krijgt als je daar bestelt. Gewoon een klein plastic dingetje wat je tegen de binnenkant van je velg drukt en er voor zorgt dat je rimstriping wel strak komt te zitten. Het helemaal uit de hand doen gaat wel vaker mis (zoals bij mijn motor door de vorige eigneaar was gedaan.. Volgende week eindelijk nieuwe rimstriping erop gaan zetten en dan probeer ik zo'n opzethulpje uit :P )


Ik heb het al geprobeerd met de ''striping applicator'' maar het lukt me maar niet... :+
Ondertussen heb ik alweer nieuwe besteld via internet...helaas zijn ze een online shop en hebben geen service verder. Vandaar mijn oproep aan de mede motorrijders..

Haha succes man..ik hoop dat het jou wel lukt.. we zien de pics wel verschijnen!
 
Nu wil ik graag mijn moto een beetje opfleuren dmv rim striping. Maar helaas ben ik zo a-technisch dat ik dat zelf niet kan.... (ik heb al 3 rollen verkloot) B|

Graag wil ik vragen of iemand voor mij die striping wil zetten..(natuurlijk voor een redelijke vergoeding)
Ik woon in Rotterdam-Crooswijk.

Het gaat om een CBR 600-F4i.

ALvast bedankt! :+

He,ik ben geboren in Crooswijk en woon nog steeds vlakbij.Om de hoek bij Correct.
Met zo'n applicator gaat het makkelijk tot het balanceerlood in de weg zit.
 
Laatst bewerkt:
He,ik ben geboren in Crooswijk en woon nog steeds vlakbij.Om de hoek bij Correct.
Met zo'n applicator gaat het makkelijk tot het balanceerlood in de weg zit.


Daarom moet je ook bij het balanceerlood beginnen en dan het laatste stukje uit de losse pols :)

en niet te snel gaan maar geduld hebben tijdens het plakken met aplicator werkt ook goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Maximus heeft gelijk. De voorgesneden/gevormde zijn easy te plakken. Zelf pas gedaan. Lekker rustig en uurtje werk. Goed de velgen ontvetten... Had ze besteld bij Moto Design.nl.. Voor 2 wielen en nog wat reserve - 16 euro en thuisgestuurd!!! Succes. :W
 
Er zijn ook voorgevormde stickers te koop.
Dit werkt al een stuk eenvoudiger.


Maximus heeft gelijk. De voorgesneden/gevormde zijn easy te plakken. Zelf pas gedaan. Lekker rustig en uurtje werk. Goed de velgen ontvetten... Had ze besteld bij Moto Design.nl.. Voor 2 wielen en nog wat reserve - 16 euro en thuisgestuurd!!! Succes. :W

Dan moet ik maar de voorgesneden/ gevormde proberen.

Maar hulp is nog altijd welkom! *D
 
Bij voorkeur ook al een video van de actie zelf :P


Bij voorkeur ook al een video van de actie zelf :P
_O- _O- _O-
Dat word een hoop gepiep:P
Heb het bij mijn ouwe ook eens gedaan wat een klote werk zeg, en ja er zat zo'n ding bij.
Vooral voor mensen als mij die geen geduld hebben :X :X


HAHAHA! Dat wordt inderdaad een opname met constante gepiep!

Ik heb zooo weinig geduld met zulk (priegel) werk.
Maar deze keer zal ik er wel wat Joga muziek bijzetten O-)
 
Iemand zoeken die in de reclame belettering zit? Een vriendin van mij, die in de reclame belettering werkt, heeft zondag mijn velgen en kuip bestickerd. Ik durfde er zelf ook niet aan te beginnen. Met de voorgevormde rimstriping.

De rechte met applicator lijkt me eigenlijk makkelijker?

DSC08588.JPG


Heb je het instructie filmpje gezien?

Met applicator.

Motor GP striping
 
Laatst bewerkt:
Zo'n GP stripping is nog wel grappig, maar die gekleurde velglinten die net niet de juiste kleur hebben dan van de motor zelf? Brrrrrrrr, sjonniebakken worden het dan.
 
Iemand zoeken die in de reclame belettering zit? Een vriendin van mij, die in de reclame belettering werkt, heeft zondag mijn velgen en kuip bestickerd. Ik durfde er zelf ook niet aan te beginnen. Met de voorgevormde rimstriping.

De rechte met applicator lijkt me eigenlijk makkelijker?

[afbeelding]

Heb je het instructie filmpje gezien?

Met applicator.

Motor GP striping


Nicee!! Gave bike heb je konjo!!

Ik heb die filmpjes al gezien...en daar ziet het er zoooooo makkelijk uit..maar ik kreeg het niet zo netjes..integendeel..

Ik ben ook zo a-technisch als de pest, maar de voorgevormde zijn me toch aardig goed gelukt al zeg ik het zelf :) Ook dan netjes knippen en veeel geduld, maar ja je moet er wat voor over hebben :)

dsc06066vj.jpg


Ziet er goed uit man!

Ik ga ook maar voor de voorgevormde striping..
 
Zo'n GP stripping is nog wel grappig, maar die gekleurde velglinten die net niet de juiste kleur hebben dan van de motor zelf? Brrrrrrrr, sjonniebakken worden het dan.

Helemaal mee eens, daarom nu pas de GP striping laten plakken. Ik heb ze in februari op de beurs al gekocht namelijk. Was bang dat het te druk zou zijn. Kleur is wel precies goed omdat ze ook speciaal voor dit model en kleur gemaakt zijn. Op de foto hierboven ziet het er ook wel druk uit maar i.r.l is het rustiger. Zijn maar stickers en kunnen er ook zo weer af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan