Gezocht: monteur omg. Arnhem

m-peters

Die hard MF'er
25 jun 2010
258
0
Nijmegen
Mijn motor heeft een jaartje stil gestaan en heeft onderhoud nodig. Is er iemand die dit kan doen voor mij voor een leuk uurloon? (EUR 20-25 per uur zat ik aan te denken).

Omgeving Arnhem - Nijmegen. Reizen is geen probleem.

Ik hoor het graag!
 
Mijn motor heeft een jaartje stil gestaan en heeft onderhoud nodig. Is er iemand die dit kan doen voor mij voor een leuk uurloon? (EUR 20-25 per uur zat ik aan te denken).

Omgeving Arnhem - Nijmegen. Reizen is geen probleem.

Ik hoor het graag!

Ik ben wel benieuwd wat er moet gebeuren en om wat voor motor het gaat.
Laat maar even weten als je nog niet iemand gevonden hebt.

Groeten,sander
 
bedankt voor jullie reactie. Mijn PM staat inmiddels aan.

Onderstaande info is denk ik voor jullie allebei handig.

het gaat om een Suzuki GSX 750f uit 1993.
Wat er aan moet gebeuren, kunnen we het beste samen even bekijken. Ik heb altijd netjes een logboekje bijgehouden van wat er is gebeurd qua onderhoud met vermelding van kilometerstand. Bij 42.100 km is een grote beurt uitgevoerd waarbij: de voorband vervangen, remblokken achter vervangen, tandwielen + ketting vervangen, rubbers voorvorkkering vervangen, nieuwe bougies, luchtfilter vervangen, nieuwe choke-kabel geïnstalleerd, nieuwe koppelingskabel, klepdeksels gerepareerd, remvloeistof voor+achter vervangen, carburateur (1) schoongemaakt, klepspeling gecontroleerd en in orde bevonden, schanierpunten ingespoten, stekkers ingespoten, remschijven gecontroleerd, check op lekkage voorvorkpoten (niet gevonden).

De achterband zit er vanaf 33.000 km op.

Balhoofdlager was niet nodig destijds om te vervangen.

de motor zit nu op 50.858 km. Hij heeft een jaar stilgestaan. Normaal gesproken zou hij nu een kleine beurt moeten hebben. Maar omdat hij een jaar heeft stil gestaan, lijkt een grondige check me wel even handig. Sowieso loopt hij nu op 3 pitten (ik vermoed iets met de bougie maar dat weet ik niet zeker) en moet de schakelaar van de richtingaanwijzer even nagekeken worden.
 
Laatst bewerkt:
Vermoedelijk zit het niet in je bougie's maar je carb's, vanwege een jaar stil staan.
Ik kan/wil er ook wel voor je naar kijken, maar ik zit vlakbij Zutphen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan