het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit er ook aan te denken om de MRA sportruit aan te schaffen. Momenteel de MRA Touring met dat spoilertje. Ik kan verstellen wat ik wil maar het gebulder om de kop blijft.
Ga ik ook maar iets op de stepjes staan dan ben ik er vanaf. Lager ruitje lijkt mij dus de beste optie. Iemand hier een adresje voor de beste koop?

Had hetzelfde met de standaard ruit. Die was net iets te hoog. Heb nu een Zero Gravity DB Short en die is een fractie lager. Bevalt prima en ziet er imo goed uit.

full
 
Laatst bewerkt:
Zit er ook aan te denken om de MRA sportruit aan te schaffen. Momenteel de MRA Touring met dat spoilertje. Ik kan verstellen wat ik wil maar het gebulder om de kop blijft.
Ga ik ook maar iets op de stepjes staan dan ben ik er vanaf. Lager ruitje lijkt mij dus de beste optie. Iemand hier een adresje voor de beste koop?

Hier nog 2 ruitjes in de schuur liggen voor een liefhebber.

Tour ruit PUIG, helder 2010 nieuw € 99 voor € 50 (zie foto)]Bubble ruit getint, THUNDERBIKE 2010 nieuw € 135 voor € 50 (zie foto)

full
 
Laatst bewerkt:
Hier nog 2 ruitjes in de schuur liggen voor een liefhebber.

Tour ruit PUIG, helder 2010 nieuw € 99 voor € 50 (zie foto)]Bubble ruit getint, THUNDERBIKE 2010 nieuw € 135 voor € 50 (zie foto)

[afbeelding]


Dag Roel !!!! :P

Je hebt weer tijd ? ;)

Ik had al via pm contact gehad met je, in Juli / Augustus 2013.
Daarin toonde ik interesse in die bubbel ruit, en zouden we een keer een datum prikken wanneer ik langs zou kunnen komen.....

Sindsdien niets meer van je gehoord :?

Hoe gaan we dit nu aanpakken ?

Ik was dus al bijna een jaar eerder dan de reacties op deze pagina :+ (Check je PM)
 
Laatst bewerkt:
Dag Roel !!!! :P

Je hebt weer tijd ? ;)

Ik had al via pm contact gehad met je, in Juli / Augustus 2013.
Daarin toonde ik interesse in die bubbel ruit, en zouden we een keer een datum prikken wanneer ik langs zou kunnen komen.....

Sindsdien niets meer van je gehoord :?

Hoe gaan we dit nu aanpakken ?

Ik was dus al bijna een jaar eerder dan de reacties op deze pagina :+ (Check je PM)

Klopt. Is helemaal in het ongerede geraakt. Heb nu de berichten nagelopen en je wachtte inderdaad op een telefoontje om een pas afspraak te maken.
Ik bel je maandag op je 06.
 
Nog steeds te koop een zgan orginele bagagedrager voor een Tiger sport mag nu weg voor 100 euro(nieuw prijs 175 euro)gekocht bij roke
heb hem maar 1x gebruikt ivm andere motor deze nu over.
Stuur ff een pb als je interesse hebt
 
Ik blaas bijdeze het bandenissue nog eens op. Zat ik eerst te denken aan de pirelli angel gt ben ik uiteindelijk toch uitgekomen op de voor mij alom vertrouwde Bridgestone's T30. Maar nu blijkt er weer een nieuwe concurrent op de markt te zijn. Continental. Met de Conti road attack 2 evo......Iemand hier al ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik blaas bijdeze het bandenissue nog eens op. Zat ik eerst te denken aan de pirelli angel gt ben ik uiteindelijk toch uitgekomen op de voor mij alom vertrouwde Bridgestone's T30. Maar nu blijkt er weer een nieuwe concurrent op de markt te zijn. Continental. Met de Conti road attack 2 evo......Iemand hier al ervaring mee?

Ik heb me laten overhalen deze te plaatsen en ... zijn goed op droog en nat, maar ik vind dat ze heel snel grip verliezen bij het minste steentje dat op de baan ligt én op zebrapaden en dergelijke, ook als het droog is.
Maar zoals altijd met banden ... 't is een persoonlijk aanvoelen en dus ook persoonlijke keuze. Gewoon proberen zou ik zeggen.
 
Ik blaas bijdeze het bandenissue nog eens op. Zat ik eerst te denken aan de pirelli angel gt ben ik uiteindelijk toch uitgekomen op de voor mij alom vertrouwde Bridgestone's T30. Maar nu blijkt er weer een nieuwe concurrent op de markt te zijn. Continental. Met de Conti road attack 2 evo......Iemand hier al ervaring mee?

Ik ben erg te spreken over de pirelli Angel GT
 
Is hier iemand die eventueel intresse heeft in een Arrow slip-on voor de Tigert?

Nog zeer netjes geen beschadigingen of krassen, met uitneembare DB killer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan