het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij herken ik Brabant motors in grave??? Kom je toevallig ook uit de buurt dan? Nijmegen zit ik namenlijk👌🏻
 
Volgens mij herken ik Brabant motors in grave??? Kom je toevallig ook uit de buurt dan? Nijmegen zit ik namenlijk👌🏻
Hahaha scherp,ik kom redelijk uit de buurt,Westervoort om precies te zijn.
De achtertuin van Arnhem
Ik ken die zaak omdat ik vaak met de vrachtwagen er langs op kwam
Mooi spul,vriendelijke mensen
En bij de koop ook meteen een scorpion demper kunnen regelen
Laat zaterdag maar snel komen
 
Hahaha scherp,ik kom redelijk uit de buurt,Westervoort om precies te zijn.
De achtertuin van Arnhem
Ik ken die zaak omdat ik vaak met de vrachtwagen er langs op kwam
Mooi spul,vriendelijke mensen
En bij de koop ook meteen een scorpion demper kunnen regelen
Laat zaterdag maar snel komen

Bij wie rij je? Ik rij voor Vlietjonge Staalhandel Nieuwegein op me eigen volvotje
 
Ze is thuis en gisteren al lekker 150 kilometer gereden,wat een machine!!!!! En wat een geluid met de scorpion einddemper....wauw....
Maar nu het volgende,de banden zijn wel aan verversing toe.voor is 6 jaar oud en achter ook. Achter heeft de band een plat loopvlak en voor ook iets
Welke banden raden jullie aan,ik rij redelijk sportief
Ikzelf heb goede ervaring met michelin pilot power 2ct maar jullie kunnen en mogen een andere mening hebben
Alle advies is welkom
Volgend weekend wil ik een nieuw setje plaatsen
 
Ze is thuis en gisteren al lekker 150 kilometer gereden,wat een machine!!!!! En wat een geluid met de scorpion einddemper....wauw....
Maar nu het volgende,de banden zijn wel aan verversing toe.voor is 6 jaar oud en achter ook. Achter heeft de band een plat loopvlak en voor ook iets
Welke banden raden jullie aan,ik rij redelijk sportief
Ikzelf heb goede ervaring met michelin pilot power 2ct maar jullie kunnen en mogen een andere mening hebben
Alle advies is welkom
Volgend weekend wil ik een nieuw setje plaatsen
Wat is redelijk sportief ?
 
Ik rij sinds 2 jaar met Metzeler.

Eerst de Roadtec Interact Z8 ( M vóór en O achter), en nu de nieuwe 01.
Bevalt echt heel goed, ik gebruik ook de hele band, om het netjes uit te drukken, en ze geven echt bergen vertrouwen in (ook zijdelingse) grip :] :]
Ze komen ook goed uit de tests :Y *O*
 
In ieder geval géén Conti Roadattacks EVO 2 monteren. Voorband slijt harder dan achterband, niet heel te houden aan de zijkanten. Pilot Power 3 kan, niks aparts. Momenteel is de Dunlop Roadsmart 3 een superband. Lange levensduur, perfecte grip, ideaal voor zelfs (erg) sportief rijden.
 
Bedankt voor de informatie
De beste man had nog een plekje vrij kort nadat ik het hier vroeg
Ik ben voor safe gegaan hoop ik en heb voor michelin pilot power 2ct gekozen
Ik vond dit een paar jaar terug een hele fijne band
Misschien binnenkort eens een keer een tiger toertocht met zijn allen ?
 
Hallo mensen,
Sinds een jaar ben ik ook in het bezit van een triumph tiger... Ik ben nu toe aan mijn eerste berichtje aangezien ik eerst 3x 80 pagina's triumph tiger topic door moest lezen..

Goed, wie ben ik? Fred, 50 jaar oud en nu pas deze nieuwe passie ontdekt..
Ben begonnen met een witte 1050 uit 2009 die behoorlijk standaard was uitgevoerd. D'r zat alleen een scottoiler op. Verder vond ik het toch een nadeel dat de vorige eigenaar een wat kortere dame was, dus lager zadel en lagere vering. Ik ben 1.90 meter, en dat zit dan toch net ff minder. Komt nog bij dat mijn vrouw tegelijkertijd een zwarte tiger sport full ( maar dan ook echt full) options gekocht heeft waar ik gelijk gek op was. Zoiets wou ik ook, dus aan het rondkijken geweest.
Vandaag mijn nieuwe aanwinst gehaald: Een oranje tiger SE uit 2012 met alle opties die ik wilde..
Hyperpro veren, middenbok, handvatverwarming, versnellingindicator, originele kofferbakset, remus powercone und so weiter.
Super tevreden.

Binnenkort foto's!
heeft even geduurd maar hierbij een fotootje..:
0008974141414142439FC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed gezien, deze foto is van voor de ombouw..Toen was het nog de standaard uitlaat, Nu zit er een powercone onder..
Heb trouwens ook de koplampen laten verbouwen door er de nieuwe lampen van de nieuwe Tiger ll te laten zetten.. Echt een 100% verbetering..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan