het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder ruit werkt het beste alleen heb je dan niks bescherming meer + dat ziet er niet uit.

Kom, kom een beetje "krea-Bea " mag ook wel jongens ! :Y *O*

[afbeelding]

Ik vind zelf dat het redelijk gelukt is, maar dat is ieders smaak natuurlijk. :Y
Ik heb bij de plaatselijke stickerboer een stuk mat zwart stickervel gehaald en met papier wat pogingen gedaan er iets van te maken :/
Vooral eigenlijk om de gaten in de neus af te dekken :Y
 
Laatst bewerkt:
Het zijn inderdaad Frixion remschijven.
Bij Jos Smit zijn ze volgens de website nog uit voorraad leverbaar.
Triumph T1050 Sprint ST remschijven frixion wave
De ABS grijpt eerder in, ze remmen wat sportiever.

Ik heb verleden jaar ook nieuwe schijven geplaatst (wave)...kan je in ieder geval hard mee remmen (met 2 vingers) voor abs aanslaat.

@BendeVanMarx:

Ik las wat posts terug dat jij een MRA vario toruing had en eigenlijk tevreden was. Aangezien je dezelfde lengte hebt als ikzelf nog eens de vraag of je kan vergelijken met originele ruit qua turbulentie en windruis?

Het gaat toch over deze?
 
Ik las wat posts terug dat jij een MRA vario toruing had en eigenlijk tevreden was. Aangezien je dezelfde lengte hebt als ikzelf nog eens de vraag of je kan vergelijken met originele ruit qua turbulentie en windruis?

Heb er een GIVI ruit met een MRA X-Creen spoiler op zitten.
Ben 1.82 en kijk er nog ruim overheen.
Rij met SHOEI J.O. pothelm en kan 100 rijden met het schermpje open zonder irritatie en van turbulentie helemaal geen last meer.
Heb de spoiler gemonteerd zonder de tussenpootjes.

full


full


full



full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Ach levertijden... heb schade gehad aan mijn Tiger Sport. Heb 8 weken moeten wachten op nieuwe onderpoot van voorpoot. Glijschade dus wel rijdbaar. Sturen ze eerst twee keer rechtse op bij bestelling van linkse (wel met goed nummer besteld). Motor is meer dan 6 weken weggeweest.
Na 8 weken ook eindelijk mijn alu rack bagagedrager van SW Motech binnen...
 
En jawel...met het gaatjes willen boren in klein ruitje om daar eens spoiler op te testen ruitje gebarsten. Ging op zich goed tot derde gat. Iets harder geduwd om wat sneller te willen gaan en krak. B|

Aangezien het vandaag toch 30 graden was nog maar eens zonder ruit gereden. Eerlijk gezegd rijdt dat toch wel goed. Maar ja als het weer wat frisser wordt...
En op de snelweg 120 moet je toch de handvaten wat strakker grijpen.
 
Aaai... dat had ik ook helaas.
Heb er een xcreen ding op gezet.
Ik had het precies bij het laatste gaatje dat mijn scherm barste...helaas.
Hij loopt van dat gaatje recht naar beneden.
Ik heb er aan de buitenkant een striping sticker op geplakt. Nu zie je er bijna niks van als je het niet weet ;)
 
Heeft iemand trouwens nog een zijkofferset inc beugels over?
Ik heb wel een topkoffer maar tijdens lange weekenden kom ik net ruimte te kort.
 
Bedankt. Bijft moeilijk te zeggen...ik verschil toch bijna 10 cm :)

En testen kan niet...

Afgelopen weekend 1200km met het scherm + X-Creen gereden en ik vind het perfect werken.
Bijna constant met zonder vizier gereden. :] :]

En de gaatjes moet je inderdaad voorzichtig met een scherp boortje boren. :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend 1200km met het scherm + X-Creen gereden en ik vind het perfect werken.
Bijna constant met zonder vizier gereden. :] :]

En de gaatjes moet je inderdaad voorzichtig met een scherp boortje boren. :Y :Y

Jaja :P Uiteindelijk geniet ik met dit weer wel van het rijden zonder scherm hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan