MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Xtra, gefeliciteerd met je KTM ;)
590 en Basecamp hebben we hier inmiddels ook he....en Mr Ten Cats uit het GS-topic kan je er ook alles over vertellen :Y

@Teun, die had Detox wel op z'n vorige Garmin (die gebruik ik nu), maar we zagen er weinig toegevoegde waarde in, dus eraf gegooid....
 
Laatst bewerkt:
Tyre werkt met Google maps en volgens mij kan je daarin ook routes maken voor de Garmin en vele andere data formaten.
 
Tyre werkt met Google maps en volgens mij kan je daarin ook routes maken voor de Garmin en vele andere data formaten.
Alleen werkt die met google maps kaarten en niet de originele kaart van de navigatie zelf.
Das ook de kracht van een zumo ten opzichte van een rider ;)
 
iemand ervaring met de on route motorkaart voor de garmin?

:Y .... zitten in de Benelux toch wat leuke weggetjes in... maar als je op voorhand de route in Mapsource maakt vind je die weggetjes ook wel. Maar.. voor spontaan gebruik best een leuke. ;)
 
:W

zo douchen, de verfplekken wegspoelen en dan :z

Jan en Jopje, dank voor de klushulp, topperts! *O*
Huisje schiet aardig op! helemaal blij met de voortgang van het klussen, alleen wel jammer dat we de deur eruit moesten halen om bij onze spullen te kunnen komen _O-
 
:Y .... zitten in de Benelux toch wat leuke weggetjes in... maar als je op voorhand de route in Mapsource maakt vind je die weggetjes ook wel. Maar.. voor spontaan gebruik best een leuke. ;)
doe bijna alles op de scoot en vraag me vaak af of er meer is tussen a en b dus vandaar
 
Zo: ook weer present.

Afgelopen 5 dagen lekker gereden met 10 personen in het Saarland en de Noord-Vogezen.
Eens een keer heel wat anders dan de Eifel/de Moezel of de Harz.
Het is wel wat verder weg.
Wij hadden beter weer dan jullie hier (hoorde ik toen ik vanavond weer thuis kwam).
 
doe bijna alles op de scoot en vraag me vaak af of er meer is tussen a en b dus vandaar

Heb hem zelf nog niet actief gebruikt maar lijkt mij dat die kaart je wel via leuke weggetjes kan sturen :)


Zo: ook weer present.

Afgelopen 5 dagen lekker gereden met 10 personen in het Saarland en de Noord-Vogezen.
Eens een keer heel wat anders dan de Eifel/de Moezel of de Harz.
Het is wel wat verder weg.
Wij hadden beter weer dan jullie hier (hoorde ik toen ik vanavond weer thuis kwam).

Welkom terug :)
 
Laatst bewerkt:
*D Zag er prima uit op de foto's *O*

Was ook erg leuk. Prima motorkilometers gemaakt.
We reden zaterdag middag overigens een tijdje in de regen....
.... verbluffend om te zien hoe iedereen in de regen reed.
Kon niet zeggen dat dat rustig aan ging. Lekker hoor!

Was ook fijn om weer een heleboel stuurkilometers te maken. *D

Voor de rest trouwens overwegen goed weer gehad.

Edit.... potver, vergeet ik het al weer..... X.. van harte gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven. Komt vast goed! *O*
 
Laatst bewerkt:
Present :W


Bijna weekend :+


stay-strong-weekend-is-coming-soon.jpg
 
Goedemorgen :) Ben best wakker (terwijl ik had kunnen blijven liggen :') ) 8-)

Was ook erg leuk. Prima motorkilometers gemaakt.
We reden zaterdag middag overigens een tijdje in de regen....
.... verbluffend om te zien hoe iedereen in de regen reed.
Kon niet zeggen dat dat rustig aan ging. Lekker hoor!

Was ook fijn om weer een heleboel stuurkilometers te maken. *D

Voor de rest trouwens overwegen goed weer gehad.
Lekker hoor! *D
 
kan niet snel genoeg komen Fox; komend weekend naar de Eifel *O*
Overigens zijn vandaag de 5 maanden durende werkzaamheden begonnen aan een van de wegen van het kruispunt waar ik nu nog aan woon...
de beste mensen beginnen om 7.00u stipt...
Was al wakker voor m'n wekker :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan