MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh.... weer achter het bureau.
Comateus geslapen. pff.... ik heb ook werkelijk helemaal niets meer gehoord.

Zonnig weer hier.... met een wat donkere lucht verderop.
In ieder geval al beter dan die kledderboel van gisteren.
 
Gisteren vliegtuigen wezen fotograferen bij Schiphol met Lucas. Deed-ie goed. Behoorlijk scherp. Nou moet-ie nog leren om een goede beelduitsnede met de zoom te maken. De Airbus A380 stond er nou in 4 delen op: neus, vleugel met motor, romp en staart. Maar het was een leuk uitje!
 
Gisteren vliegtuigen wezen fotograferen bij Schiphol met Lucas. Deed-ie goed. Behoorlijk scherp. Nou moet-ie nog leren om een goede beelduitsnede met de zoom te maken. De Airbus A380 stond er nou in 4 delen op: neus, vleugel met motor, romp en staart. Maar het was een leuk uitje!

Dat zijn inderdaad de leuke uitjes, vinden de kids hier ook altijd machtig :Y 8-)
 
Voedertijd :9


Gister met Achi :} een wandje van 10 meter gezet.
Vandaag de bende opruimen :')

Vanavond een doorgang in een stenen muur zagen en dan is de opslag klaar *D


edit, op het toetsenbord ging dat lekker vlot. In werkelijkheid moet morgen de elektra er nog in en nog de achterkant van de wand.
En zal er een beetje puin liggen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Voedertijd :9


Gister met Achi :} een wandje van 10 meter gezet.
Vandaag de bende opruimen :')

Vanavond een doorgang in een stenen muur zagen en dan is de opslag klaar *D


edit, op het toetsenbord ging dat lekker vlot. In werkelijkheid moet morgen de elektra er nog in en nog de achterkant van de wand.
En zal er een beetje puin liggen 8-)

Lekker bezig! 8-)
 
Voedertijd :9


Gister met Achi :} een wandje van 10 meter gezet.
Vandaag de bende opruimen :')

Vanavond een doorgang in een stenen muur zagen en dan is de opslag klaar *D


edit, op het toetsenbord ging dat lekker vlot. In werkelijkheid moet morgen de elektra er nog in en nog de achterkant van de wand.
En zal er een beetje puin liggen 8-)


Mooi man...enne altijd handig een handige hulp :)
 
die muur is harder dan staal, dus dat valt ff viiieeees tegen. Morgen zwaar spul huren en een vuilcontainer :(
 
Oei, als er n container bij komt kijken word het machtig!

Normaal zou ik nu zeggen dat ik weinig tijd heb, maar kan je op de middag eventueel n handje gebruiken voor puinruimen X? ;)
 
De kans is heel groot dat ik dat handje zeker kan gebruiken :}

Ik laat wel ff weten hoe het loopt in de ochtend.
Morgenvroeg hakkert huren en hopen dat die het vlotter doet, maar ik vrees dat het dan nog tegen zal vallen.
 
Kiek maar even, kan van 13:00 tot zeg 16:30, daarna helaas weer andere verplichtingen, misschien wel eerder haalbaar ;)

Ik zal proberen af en toe bij te lezen hier met de vorderingen! :P
 
De kans is heel groot dat ik dat handje zeker kan gebruiken :}

Ik laat wel ff weten hoe het loopt in de ochtend.
Morgenvroeg hakkert huren en hopen dat die het vlotter doet, maar ik vrees dat het dan nog tegen zal vallen.
Dragende muren zijn altijd wat lastiger dan tussenwandjes. :+
 
Pff, is 25cm dik massief van de meest harde steen en het cement is nog harder :')






Kiek maar even, kan van 13:00 tot zeg 16:30, daarna helaas weer andere verplichtingen, misschien wel eerder haalbaar ;)

Ik zal proberen af en toe bij te lezen hier met de vorderingen! :P
rond 10 uur weet ik wel of ik het ga redden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan