MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaf :W

Wat een mooie dag gisteren!

Vroeg opgestaan, half 8 in de auto, om 8:15 uur in Amerongen, aangemeld voor de 25 km.
Al een paar mensen gespot die ik kende van de hersentumor contactgroep op fb en de tante en oom van Jan, die ook meededen.
T-shirt aan en alle overtollige ballast aan Jan gegeven :)
Om 9:00 uur een toespraak van de organisatie, en de burgemeester die het startsein gaf voor de Bergentocht!
Om 9:15 uur begonnen, ik had me aangesloten bij een kennis, die ook meeliep.
De planning was om eigenlijk gewoon door te lopen, niet echt te stoppen.
We hebben kort staand tijdens de route twee momenten een broodje ed gegeten, zitten is eigenlijk niet te doen bij dit soort afstanden.
We hebben behoorlijke hellingen beklommen en ook weer afgedaald.
Ook veel door het mulle zand gelopen.
Het weer viel gelukkig erg mee, we liepen in een bosrijk gebied, en we hebben wel regen gehad, en ik heb de speciaal aangeschafte poncho ook aangehad, maar het weer wat ik had verwacht, bleef gelukkig uit.
Kleine detour gemaakt, omdat op een T-splitsing een bordje niet echt heel erg lekker zichtbaar was. 1 Km de verkeerde kant op, betekent ook weer terug!
We hebben 5 uur gelopen over deze 27 km. Eigenlijk non-stop.
Wel last van mijn linker hammetje, maar jammer dan.

De saamhorigheid was groot, er hing echt een heel erg bijzondere sfeer!
Er was ook een gedenktafel, voor mensen die iemand zijn verloren aan een hersentumor.

Mijn algehele gevoel over deze dag is zooo ontzettend positief!
Niet alleen het gevoel eindelijk iets te kunnen bijdragen en niet zo verrekte machteloos te zijn,
maar wat voel ik me onwijs gesteund door iedereen die een donatie heeft gedaan!
Jullie weten echt niet wat dat betekent voor me.
Ook de ontzettend lieve berichtjes die ik van veel van jullie gisteren heb gekregen ter aanmoediging, zijn hartverwarmend. Echt waanzinnig bedankt!
En als ik ooit iets terug kan doen.. give me a call!!

Uiteindelijk heb ik voor € 1445 aan sponsorgeld mogen lopen. Ik had er toen ik er aan begon, niet van durven dromen. Echt FANTASTISCH!

Het totale bedrag dat gisteren is opgehaald is 117 000+ euro. Geweldig!!! Wellicht zijn we hierdoor weer een stap dichter bij genezing! Ik hoop het zo!!

Lieve mensen, ontzettend bedankt en een dikke kus :j voor jullie allemaal!
Heel gaaf dat je dit gedaan hebt enzo hebt mogen beleven. Wat een mooi bedrag!!

Morning...

Mooie plaatjes hoor, fijn dat het zo geslaagd was ;)

@Will, lekker aftellen, heerlijk!

Wij hebben gisteravond mijn lieve Jip laten inslapen. Ruim 16 jaar is ze geworden. Heel verdrietig, maar ook opgelucht. Ze was niet ziek, het koppie wilde nog, maar het lijfje liet haar in de steek. Haar batterijtje was gewoon écht leeg. M'n honden zijn mijn alles, dus ik ben een beetje van m'n padje.
Komt ook wel weer goed, maar voor nu is het even klote '(
Heel veel sterkte gewenst!



vakantiegangers welkom terug!
mensen die gaan of zijn veel plezier!

nieuwtje: joehoe ik ben de trotse eigenaar van een yamaha fazer.(eerder dan verwacht(dacht pas over een jaar een motor te kopen, maar binnen een week had ik al een motor :$ :$ :$ ) *O* foto's volgen ;) . Proefrit samen met jego gedaan. (handig zo'n man ;) ). De motor rijdt echt super lekker, al wezen showen bij moeders, tot mijn verbazing vond ze het super gaaf!
 
Dit is m
full
 
Gefeli PY! Op precies dat model ben ik ook begonnen. Op zich dus goed op weg naar die gsr alleen houd jij je fazer wel netjes heel gaarne!!
Heel veel fijne kilometers toegewenst!! *O*
 
Vertrekdag! Gaat een hele lange dag worden...spullen net ingeleverd, 23:59 naar de terminal, nog eens een paar uur wachten...Zaterdag thuis. :Z

PY gefeliciteerd met de brommert, mooie fiets. :)
 
PY gefeliciteerd jonge dame... heeeeeeel veel rijplezier...

Lank.. sterkte man is een aardige reis zo....

:Z :Z :Z Goede morgen...nog 1 dagje en dan weer weekend.....
 
Vertrekdag! Gaat een hele lange dag worden...spullen net ingeleverd, 23:59 naar de terminal, nog eens een paar uur wachten...Zaterdag thuis. :Z

PY gefeliciteerd met de brommert, mooie fiets. :)

Zo dan, dan ben je een hele tijd onderweg! Heel veel succes met het wegtellen van al die uren. Hopelijk maf je er een groot gedeelte van weg.

Pink Yoshi..... nice! Heel veel fijne kilometers gewenst... vanaf morgen schijnt het zonnetje er weer aan te komen. Geniet er van! *O*
 
Morning! :W

Gefeliciteerd met je motor, Laura, daar ga je vast heel veel plezier van hebben :Y

Mijn god zeg, ik was vergeten dat de andere halve finale gespeeld werd gisteravond en vroeg m'n bed in gedoken. Mijn FB ontplofte zowat vanmorgen, hahaha!
Bizarre uitslag eigenlijk, je zou toch verwachten dat ze in een halve finale aan elkaar gewaagd zijn, maar niets was minder waar.
 
De mooiste opmerking waar ik over struikelde:

"Kan iemand de doelman uit de ballenbak ophalen" :+

De uitslag zelf was haast genant te noemen. Wat een vreselijk gezichtsverlies voor het organiserende land. Dat maakt het wel erg jammer.
 
Laatst bewerkt:
Moggeuh

Was een geweldige pot voetbal om te zien gisteren.

Yoshi, gefeliciteerd met je mooie motor. Veel veilige kilometers toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan