MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
FNS en Tox sterkte.. -O-


Zo dan, dat was een brak dagje 8-)


Weekje crossen in zuid Spanje is aan te raden. Alles mag niets moet concept. Betaalbaar en gegarandeerd een dikke glimlach en veel leren!

[afbeelding]
Heb genoten van de foto's op FB.. Potver dat ziet dat er geniaal uit :} Ik ga het zeker onthouden... Welkom terug heren :W


Will: have fun *D
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier Gooiers bekend met hotel Anker in Simmerfeld (Zwarte Woud)?

Het plan is om eind van de maand te gaan met 'n vriend.. Zie dat ze over 'n hoop motor faciliteiten beschikken dus who knows.





Eerst nog maar 's kijken hoe ik een tanktas op m'n Aprilia met kunststof tank ga krijgen.. 'Karakter' noem ik het maar. :') :+
 
Mogguh!

Dank u wel! ja kan niet wachten! :]
U .. Fred voelt zich meteen 10 jaar ouder .. :+

Finale DLD - ARG zou nergens op slaan. Half Argentinië is afstammeling van foute Duitsers uit 40-45, ze spelen dan dus eigenlijk tegen zichzelf. :/
Rick Gervais had gisteren ook een opmerking van ongeveer die strekking
"This won't be the first time that thousands of Germans will have to lie low in Brazil for a while for their own safety."
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier Gooiers bekend met hotel Anker in Simmerfeld (Zwarte Woud)?

Het plan is om eind van de maand te gaan met 'n vriend.. Zie dat ze over 'n hoop motor faciliteiten beschikken dus who knows.



Eerst nog maar 's kijken hoe ik een tanktas op m'n Aprilia met kunststof tank ga krijgen.. 'Karakter' noem ik het maar. :') :+

Had Xtra het laatst niet over dat hotel?
 
Eerst nog maar 's kijken hoe ik een tanktas op m'n Aprilia met kunststof tank ga krijgen.. 'Karakter' noem ik het maar. :') :+

Als jij een bags-connection ring koopt voor je tankdop, dan heb ik wel een tassie voor je ;)
De RR had namelijk ook een kunstof tank :P

Maar dan heb je nog wel iets van een tailpack nodig voor de rest van je bagage :+
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier Gooiers bekend met hotel Anker in Simmerfeld (Zwarte Woud)?

Het plan is om eind van de maand te gaan met 'n vriend.. Zie dat ze over 'n hoop motor faciliteiten beschikken dus who knows.





Eerst nog maar 's kijken hoe ik een tanktas op m'n Aprilia met kunststof tank ga krijgen.. 'Karakter' noem ik het maar. :') :+

Daar zijn we vorig jaar met de Zwarte Woud-trip geweest :Y
En daar wil Xtra in het najaar weer heen volgens mij?

Op zich geen verkeerd hotel. Het enige vond ik dat je er 's avonds weinig plek hebt om gezellig te zitten. Verder was het eten en slapen er prima. Motoren konden overdekt staan.
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn we vorig jaar met de Zwarte Woud-trip geweest :Y
En daar wil Xtra in het najaar weer heen volgens mij?

Op zich geen verkeerd hotel. Het enige vond ik dat je er 's avonds weinig plek hebt om gezellig te zitten. Verder was het eten en slapen er prima. Motoren konden overdekt staan.
Ok check dankjewel :Y ... Gaat met name om de motoren die een beetje beschut kunnen staan. De appie is natuurlijk temperamentvol en ze gaat me geheid afstraffen.

Fijn om te horen dat het eten en slapen ook te doen is :) .
 
Kennen we die kleuter in de auto?

Scooterrijder had wat meer gas mogen geven ja, maar als dat niet gebeurd is het jammer maar wacht je gewoon... Het feit dat dit serieus mis kan gaan maakt wat mij betreft de man in de auto geen mongool.. maar een smerig stuk vreten;)
 
Tanktas opgehaald bij mies.. En met de ring incl inbusjes in de aanslag stond ik er klaar voor:

izwqR1q.jpg



#)%(@%)@#. Ik vreet me op, wat nu :')
 
Ik heb 'm op FB gezien. Jij naast de brommer hangen in de bochten en je maat onverstoord in het zadel blijven op z'n 800tje. :P

Ook al aan het kijken naar een allroad, of ga je de vering van de RC8 ophogen?

Haha ja ik ben altijd lekker aan het hangen.. niet perse nodig met dit soort hellingshoeken, maar het maakt het wat extra veilig (doordat de motor minder plat moet) wat betreft wegglijden bij kuilen/hobbels/vuil..

Ik ga de rc8 niet alleen ophogen.. ik leg er meteen rubsbanden onder..

19 Juli ga ik met mn vriendin op pad richting monaco via de vogezen en franse alpen.. terugweg misschien nog even in italie/zwitserland buurten net over de grens.

Motormeuk Filmpje: Koffie in Monaco

Dit filmpje van Xtra en Achi heeft mijn hart flink sneller doen kloppen wat betreft de offroad stukken... prachtig die passen waar geen hond komt. Ik vroeg mij af, weten de heren toevallig welke passen absoluut niet te doen zijn op een Bandid en een RC8? We willen graag door die enge tunnel 'Du Parpallon', is die pas zoals jullie hem in het filmpje nemen naar beneden te doen? Op 5:40 rijden jullie door dat riviertje heen, kom je die tegen als je de pas van de tunnel neemt? :X
 
Tanktas opgehaald bij mies.. En met de ring incl inbusjes in de aanslag stond ik er klaar voor:

[afbeelding]


#)%(@%)@#. Ik vreet me op, wat nu :')

Haha heel zuur!

Misschien een tweedehands tankdop kopen en draad tappen in de buitenste ring?

Edit: Het is behoorlijk beun, maar misschien kun je die ring met twee slangenklemmen vastbinden aan de buitenste ring van je tankdop als je je tankdop los haalt. Of mag het niet beschadigen?;p
 
Laatst bewerkt:
Tanktas opgehaald bij mies.. En met de ring incl inbusjes in de aanslag stond ik er klaar voor:

[afbeelding]


#)%(@%)@#. Ik vreet me op, wat nu :')
Haha, voor hetzelfde vraagstuk sta ik ook al 6 jaar met mijn Moto Guzzi Breva. Ik heb op internet een beschrijving gevonden van iemand die zelf aan het boren is geweest en die heeft het voor elkaar gekregen. Maar dat heb ik zelf nog niet aangedurfd.
Ik wil je de beschrijving wel sturen (is een PDF-dingetje van een paar bladzijden met tekst en foto's, van een Breva tankdop).
Als het jou dan lukt, hè, zou je dan .... eventueel ... :$ :+
 
. . .
19 Juli ga ik met mn vriendin op pad richting monaco via de vogezen en franse alpen.. terugweg misschien nog even in italie/zwitserland buurten net over de grens.
Vaaf Geneve naar Monaco: toute Grandes Alpes.
Op de terugweg: Route napoleon.
2 Schitterende, heel bekende en moie routes.
Dat hebben we met een groepje (13 personen) MF-ers een paar jaar geleden gedaan.
Iedere dag een andere camping.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan