Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ze er niks mee kunnen bij de BMW maar proberen kan nooit kwaad.


Ik kan weer routes maken met de garmin.
Moest idd de garmin aan de computer koppelen maar ook met het juiste kabeltje.
Een aantal usb kabel laden alleen maar op maar met de originele garmin kabel ziet de computer ook echt de garmin.

Ik ben weer happy.
 
Sta ik vandaag stil voor de zeeburger tunnel, was een vrachtauto te hoog beladen volgens de sensoren.
Maar op het moment dat we weer mochten rijden wil ik de motor starten is mijn startknop weg.... gewoon foetsie, en dat met Duitse degelijkheid, nou ja zeg... '(

Gauw aan de kant gehupelt, en maar een Mcguiver oplossing bedacht. de vulling van een pen was dun genoeg om in het gaatje te steken en gelukkig kon ik weer starten en mijn weg vervolgen. :]

Wat vinden jullie, gevalletje van garantie, de motor is nog geen 5 jaar oud en heeft pas 94K gelopen.
:Y of :N

Das lekker balen :N BMW geeft volgens mij maar 2 jaar garantie op haar motoren. Echter heb ik verder geen ervaring met BMW—wellicht dat een vaste dealer of garage vatbaar is voor terugkerende klanten? ;)
 
Sta ik vandaag stil voor de zeeburger tunnel, was een vrachtauto te hoog beladen volgens de sensoren.
Maar op het moment dat we weer mochten rijden wil ik de motor starten is mijn startknop weg.... gewoon foetsie, en dat met Duitse degelijkheid, nou ja zeg... '(

Gauw aan de kant gehupelt, en maar een Mcguiver oplossing bedacht. de vulling van een pen was dun genoeg om in het gaatje te steken en gelukkig kon ik weer starten en mijn weg vervolgen. :]

Wat vinden jullie, gevalletje van garantie, de motor is nog geen 5 jaar oud en heeft pas 94K gelopen.
:Y of :N

Mooi opgelost! Zo zie je maar, van die pech gevallen wordt je vanzelf handig! ;)

Ik zou terug gaan en Rik meenemen. Samen sta je sterker natuurlijk. Kunnen jullie op de terugweg langs de Honda dealer voor zijn VFR. Je mag er toch vanuit gaan dat dit soort dingen levenslang meegaan op zo een degelijk product. "Most tog nie magge!" zoals we dat in West Friesland zeggen!

:+
 
Sta ik vandaag stil voor de zeeburger tunnel, was een vrachtauto te hoog beladen volgens de sensoren.
Maar op het moment dat we weer mochten rijden wil ik de motor starten is mijn startknop weg.... gewoon foetsie, en dat met Duitse degelijkheid, nou ja zeg... '(

Gauw aan de kant gehupelt, en maar een Mcguiver oplossing bedacht. de vulling van een pen was dun genoeg om in het gaatje te steken en gelukkig kon ik weer starten en mijn weg vervolgen. :]

Wat vinden jullie, gevalletje van garantie, de motor is nog geen 5 jaar oud en heeft pas 94K gelopen.
:Y of :N
Ah balen, ik heb gelezen dat de garantie op de knoppenkasten na 90.000 km verloopt.... Shit...

Maar ik denk dat het een goed plan is om vanavond af te spreken bij de AHXL om 19:00 uur, zodat we even met een mannetje of 8 het euvel kunnen bekijken en een oplossing kunnen aandragen.
 
Een clubje Waterlandse motorrijders gaan er straks weer met Hemelvaart naar de Vogezen? Dinsdag 3 mei vertrekken en zondag 8 mei terug. ( geloof dat Randy pas op woensdag komt ). Op de heen weg overnachten we waarschijnlijk in een pension in de Eifel. In de Vogezen slapen we in mijn huis. Er zijn wat plaatsen vrij. Volgende week zaterdag ga ik er heen om het zwembad op te bouwen en alvast wat boodschappen in te slaan. Ik hoor graag wie er mee gaan.
 
Een clubje Waterlandse motorrijders gaan er straks weer met Hemelvaart naar de Vogezen? Dinsdag 3 mei vertrekken en zondag 8 mei terug. ( geloof dat Randy pas op woensdag komt ). Op de heen weg overnachten we waarschijnlijk in een pension in de Eifel. In de Vogezen slapen we in mijn huis. Er zijn wat plaatsen vrij. Volgende week zaterdag ga ik er heen om het zwembad op te bouwen en alvast wat boodschappen in te slaan. Ik hoor graag wie er mee gaan.
ik vertrek woensdagavond of doderdagochtend. Aanhakers welkom.
 
Zo, ik heb komende dagen wat te knutselen.

2016-04-26%2020.26.28_zpsd9rrtf4g.jpg

Het grijze ronde knopje ben ik dus kwijt. ;(

Ps. Bob, ik houd dus 1 verwarmd handvat over, niet iets voor jou voor komende week. :+
 
We zijn weer terug van een lang weekend Vogezen, jaarlijks terugkerend fenomeen. Weer heerlijk kunnen sturen met prachtig weer!! Wederom dank aan gastheer Rik!!
 
We zijn weer terug van een lang weekend Vogezen, jaarlijks terugkerend fenomeen. Weer heerlijk kunnen sturen met prachtig weer!! Wederom dank aan gastheer Rik!!
Helemaal mee eens.
Weer heerlijk gereden, wat heeft die man een richting gevoel, hij brengt ons naar allerlei plekjes die je in de vakantie gids niet kunt vinden. (of hij is gewoon verdwaalt)
Maar 25 Mei 2017 staat bij mij weer in de agenda om verlof te nemen (zouden er meer moeten doen)

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan