Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1-5 en er is nog geen WWWWoensdag geweest.... Ikzelf heb de motor alleen nog maar aangeraakt voor een oliewissel. Zo'n verhuizing / verbouwing vreet stiekem een hoop tijd... Maar ook wel weer leuk!
Ja, maar echt lekker weer is het ook nog niet geweest voor een avond ritje.
Maar goed te horen dat de verhuizing al opschiet, ik ben wel weer nieuwschierig naar je mans cave
 
Hemelvaart is al over twee weken. De jaarlijkse trip naar de Vogezen staat weer voor de deur. We vertrekken (Erik en Ik) op maandagavond 22 mei of op dinsdagochtend 23 mei en komen terug op zondag 28 mei. Er is nog plaats voor 6/7 motorrijders. Kost je alleen bezine, eetgeld en eventuele overnactingsgeld voor de heenreis en een twwedaagse trip door de Alpen of Zwarte Woud.
Heb je zin om mee te gaan laat het even weten!
 
Hemelvaart is al over twee weken. De jaarlijkse trip naar de Vogezen staat weer voor de deur. We vertrekken (Erik en Ik) op maandagavond 22 mei of op dinsdagochtend 23 mei en komen terug op zondag 28 mei. Er is nog plaats voor 6/7 motorrijders. Kost je alleen bezine, eetgeld en eventuele overnactingsgeld voor de heenreis en een twwedaagse trip door de Alpen of Zwarte Woud.
Heb je zin om mee te gaan laat het even weten!
dan maar met ze tweeën op pad.
full

En als alternatief voor als de passen gesloten zijn
full
 
Dus ik ga het het proberen:
As woensdagavond de eerste www gehaktballen rit.

Wie o wie?

Als iemand zich als voorrijder wilt opofferen (en het tempo bepalen), geen probleem. Roept u maar.
 
Hè jammer... Ik heb woensdagavond al andere afspraken staan. Misschien kom ik even snel buurten als ik het redt.
 
Whohoooooooooooo, woensdag :)

Misschien het koffieleuren maar herintroduceren met dit slechte weer?

(Kan zelf vanavond helaas niet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan